Ôîðóì » KAS YRA DIEVAS? » Kas yra Dievas? » Îòâåòèòü

Kas yra Dievas?

Urantas: Kas yra Dievas?

Îòâåòîâ - 301, ñòð: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 All

Kukas: as galiu buti matomas tik aklo akimis....

šaknis: Satja Sai Baba taip pat moko, kad mes esame dievai.. kažkada į Vilnių buvo atvykusi moteris iš JAV, buvusi Sai Babos mokinė, tai pasakojo, koks šokas ją ištiko, kai Satja per priėmimą jai liepė išlaisvinti savo protą ir kartoti.. I am God I am God I am God moteriškė verkė, negalėdama taip piktžodžiauti, bet Satja visvien pasiekė savo... Kukas rašo: as galiu buti matomas tik aklo akimis... panašu, kad būsi poetas..sveikinu..bandžiau jaunystėje, sąsiuvinį buvau pripylęs iš didelės meilės vienai tokiai...bet kai apsiženijom nebeliko laiko ir noro.. visą poeziją perkėlėm į gyvenimą.. linkiu visiems meilės Dievui ir vienas kitam..

Gabija: Kadangi turim Dievo Tėvo aspektą - Minties derintoją, tai kažkuria prasme esam dievai. jei dar sugebam kažką sukurti, o kuriam absoliučiai visi - nebūtinai meno kūrinius - bet savo gyvenimus, vienaip ar kitaip pavykusius, ar nelabai, esam kūrėjais visi. O gal kažkaip ne taip mąstau?


Kukas: Garbe alahui supratai,tik ne musu 'as',kuris tera tik mentaline koncepcija,bet tas kas ji suvokia

Kukas: Vienintele realy tikrove mumise,is cia atsakymas kas mes istikruju esame: Rinktinis ir transcendentinis patyrimas mylėti ir būti mylimam nėra tiesiog psichinė iliuzija, kadangi jis yra toks grynai subjektyvus. Vienintelė iš tikrųjų dieviška ir objektyvi tikrovė, kuri yra susieta su mirtingosiomis būtybėmis, Minties Derintojai, kad ją galėtų stebėti žmogus, veikia akivaizdžiai kaip išskirtinai subjektyvus reiškinys...2095

Kukas2: Kukas rašo: Vienintelė reali tikrovė mumyse, iš čia atsakymas, kas mes iš tikrųjų esame: didžiuojuosi tavim, broli. tik klaidas ištaisiau, nesupyk

Kukas: As gi tau sakiau ir dbr vel turiu kartoti: Man su klaidom idomiau gyventi;,atsimink jau viena karta,nesitysiojes is paskos kaip smekla

Kukas2: broliuk, aš tave myliu visokį - ir nušvitusį ir dar ne, ir su klaidom ir be jų jei reikia pinigų, galiu pasidalint, gyvenu iš palūkanų, tad jei savus prapylei pusę atiduosiu tau. ar priimsi? "Per visus gyvenimo vingius,visada visada prisiminkite mylėti vienas kitą. Nesipykite su žmonėmis, net ir su netikinčiais. Rodykite gailestingumą net ir tiems, kurie niekindami jus įžeidinėja. Pasirodykite,kad jūs esate ištikimi piliečiai, moralūs darbininkai, pagyrimo verti kaimynai, atsidavę giminaičiai, supratingi tėvai, ir nuoširdūs tikintieji į Tėvo karalystės brolystę. O manoji dvasia tikrai bus su jumis, dabar ir net iki pasaulio pabaigos." Amen.

Kukas: Ir ka,prisimines pradesi myleti o pamirses vel nustosi? Blyn,kas per patarimai siuolaikiniskam,mastanciam protui....Jei jau i gimines verziesi kaip tankas,tai statyk bileta tuda-siuda iki Indijos pas koki radikalu dzen meistra,savaite ir nusvite,apgalvok,kitaip ne brolis tu man,ir ne sesuo net

Kukas2: tai, kad dzen meistrai ne Indijoje veisiasi, broli... Vieną dieną mokinys iš Čikagos, atėjęs į Providenso dzeno centrą, paklausė Seung Sahno Soen Sa: – Kas yra dzenas? Soen Sa pakėlė virš galvos lazdą ir paklausė: – Ar supranti? Mokinys atsakė: – Nežinau. Soen Sa tarė: – Šis „nežinau“ ir esi tu. Dzenas – tai savęs suvokimas. – Ką jūs žinote apie mane? Pamokykite... Soen Sa ėmė pasakoti: – Konditerijos fabrike kepami įvairių pavidalų sausainiai: gyvuliai, mašinos, žmonės, lėktuvai. Visi turi skirtingą pavadinimą ir formą, bet yra iškepti iš tos pačios tešlos, ir jų skonis toks pat. Panašiai yra visatoje – saulė, mėnulis, žvaigždės, kalnai, upės, žmonės ir visa kita turi skirtingus pavadinimus ir formas, bet visi yra iš to paties. Visata sudaryta iš priešybių porų: šviesa ir tamsa, vyras ir moteris, garsas ir tyla, gera ir bloga. Bet šios priešybės yra susijusios, nes sukurtos iš tos pačios medžiagos. Pavadinimai ir pavidalai skiriasi, bet esmė ta pati. Mąstymas sukuria pavadinimus ir formas. Nemąstant ir neprisirišant prie pavadinimų ir formų, esmė yra viena. Tavo „nežinau“ nutraukia visą mąstymą. Tai – tavo esmė. Dzeno lazdos esmė ir tavo esmė yra ta pati. Tu esi ši lazda, ši lazda – tai tu. Mokinys tarė: – Kai kurie filosofai vadina šią esmę skirtingai - energija, Dievu, mintimi ar materija. Kaip teisingai pavadinti? Soen Sa atsakė: – Keturi neregiai zoologijos sode priėjo prie dramblio. Vienas palietė jo šoną ir tarė: „Dramblys panašus į sieną“. Kitas palietė straublį ir pasakė: „Dramblys panašus į gyvatę“. Trečias neregys palietė koją: „Dramblys panašus į stulpą“, tarė jis. Paskutinysis palietė uodegą ir pasakė: „Dramblys panašus į šluotą“. Ir jie susivaidijo, kiekvienas tikėdamas savo teisumu. Kiekvienas jų suprato tik tai, ką lietė, bet nei vienas nesuvokė visumos. Esmė neturi nei vardo, nei pavidalo. Energija, mintis, Dievas, materija - tai tik pavadinimai ir formos. Esmė yra Absoliutas. Kur yra pavadinimai ir formos, ten yra ir priešybės. Tad visas pasaulis panašus į tuos besivaidijančius neregius. Nesuprasdamas savęs, nesuprasi tiesos. Todėl tiek daug tarpusavio nesutarimo. Jei visi žmonės suprastų save, jie suvoktų Absoliutą. Pasaulyje įsivyrautų rimtis. Pasaulio ramybė – tai dzenas. Mokinys paklausė: – Kaip praktikuojant dzeną galima pasiekti, kad ramybė įsivyrautų pasaulyje? Soen Sa pasakė: – Žmonės trokšta įvairių dalykų: pinigų, garbės, sekso, maisto, poilsio – visi šie troškimai – tai mąstymas. Mąstymas yra kančia. Kentėjimas reiškia, kad pasaulyje nėra ramybės. Pasaulio ramybė yra Absoliutas. Absoliutas yra „aš“. Mokinys paklausė: – Kaip galiu suprasti Absoliutą? Soen Sa pasakė: – Privalai suprasti save. – Kaip man suprasti save? Soen Sa pakėlė dzeno lazdą ir paklausė: – Ar matai? Po to trinktelėjo lazda į stalą ir paklausė: – Ar girdi? Ši lazda, šis garsas ir tavo protas – jie tapatūs ar skiriasi? Mokinys atsakė: – Tapatūs. Soen Sa tarė: – Jei sakysi, kad jie tapatūs, suduosiu tau trisdešimt kartų. Jei sakysi, kad skiriasi, vėl tau suduosiu trisdešimt kartų. Kodėl? Mokinys tylėjo. Soen Sa šūktelėjo: – KATZ! – Paskui pridūrė: – Ateina pavasaris, žolė želia savaime. Su meile, tavo dvynys brolis

Kukas: Kukas2 rašo: Mąstymas yra kančia.

VaidasVDS : Tačiau be Apreiškimų pagalbos žmogui pačiam suvokti neįmanoma: "Visuotinis Tėvas savojo aš dvasine prigimtimi iki galo dalinasi su savo kartu egzistuojančiu Rojaus Amžinuoju Sūnumi. Tiek Tėvas, tiek Sūnus tokiu pačiu būdu visuotine ir amžinąja dvasia visiškai ir be apribojimų dalinasi su bendrai su jais veikiančia lygiaverte asmenybe, Begaline Dvasia. Dievo dvasia yra, jame ir iš jo paties, absoliuti; Sūnuje ji yra beribė, Dvasioje, visuotinė, ir juose visuose ir iš jų visų, begalinė." --- Be to štai ši asmenybė ....[ Pateikta Dieviškojo Patarėjo, dangiškųjų asmenybių grupės, paskirtos Dienų Senųjų Uversoje, septintosios supervisatos būstinėje tam, kad stebėtų šito būsimo apreiškimo tas dalis, kurios aptaria tuos dalykus, kurie yra už Nebadono vietinės visatos ribų, nario. Aš esu įgaliotas parengti tuos dokumentus, kurie vaizduoja Dievo prigimtį ir savybes, nes aš atstovauju informacijos aukščiausiajam šaltiniui, kuris tuo tikslu yra prieinamas bet kokiame apgyvendintame pasaulyje. Aš tarnavau Dieviškuoju Patarėju visose septyniose supervisatose ir ilgą laiką gyvenau visų daiktų Rojaus centre. Daug kartų aš patyriau buvimo betarpiškoje Visuotinio Tėvo akivaizdoje aukščiausią malonumą. Aš vaizduoju Tėvo prigimties ir savybių tikrovę ir tiesą su neabejotinu autoritetu; aš žinau tai, ką kalbu.].... sako mums šiuos žodžius, į kuriuos verta įsiklausyti ir apmąstyti: "Aš ateinu nuo Amžinojo ir aš daug kartų sugrįždavau į Visuotinio Tėvo akivaizdą. Aš pažįstu Pirmojo Šaltinio ir Centro, Amžinojo ir Visuotinio Tėvo, aktualybę ir asmenybę. Aš žinau, jog, nors didis Dievas yra absoliutus, amžinas, ir begalinis, bet taip pat jis yra geras, dieviškas, ir gailestingas. Aš žinau didžiųjų pareiškimų tiesą: “Dievas yra dvasia” ir “Dievas yra meilė,”

Kukas: Indijoi visko yra.Dabar ir gyventoju daugiau nei pas kitaicus

Kukas: ruosk saibas krc!

Kukas2: banko kortelė visada su manim jau esu pakeliui į aerouostą ATVARAI!

Kukas: Is tokio nindzes kaip tu niekas nenusvis.Psichologus muciji hipnozem dbr meistus kankinsi.Neee chebrante.Biletas man o pats lieki brangioi respublikoi toliau svencius svest ir saugot.Pats pagalvok,patriotai cia reikalingi o nusvitusiam jau respublikos ne rupi.Kaip gi be taves mylima Lietuvele...tad atsibuciojam ir ate,arive derche ir do svidanija!

Kukas2: linkėjimai iš Delio, Kukai. ryt traukinuku čiuku čiuku į Putapartį pas Sai Babą, man jis patikimesnis už visus tavo nušvitusius...arive derche ir do svidanija!

Kukas: Nu biciuks duodi,traukiniu iki Indijos ?! Gerai,kad dar ne laivu,aplink Afrika.Kol atsitukalinsi ir numirs tavo baba nesulaukes kandidato :]

Tadas: /Urantijoje vienas didžiausių susipainiojimo šaltinių, aiškinančių Dievo prigimtį, išsivysto iš to, kad jūsų šventoms knygoms nepasisekė aiškiai nustatyti skirtumo tarp Rojaus Trejybės asmenybių ir tarp Rojaus Dievybės ir vietinės visatos kūrėjų ir administratorių. Per praėjusius dieviškosios tvarkos dalinio supratimo laikotarpius jūsų šventikams ir pranašams nepasisekė aiškiai skirti vieną nuo kito Planetų Princus, Sistemų Valdovus, Žvaigždynų Tėvus, Sūnus Kūrėjus, Supervisatų Valdovus, Aukščiausiąją Būtybę, ir Visuotinį Tėvą. Didelė dalis pranešimų iš pavaldžių asmenybių, tokių, kaip Gyvybės Nešėjai ir įvairios angelų kategorijos, jūsų įrašuose, būdavo pateikiami kaip atkeliaujantys iš paties Dievo. Urantijos religinė mintis vis dar painioja su Dievybe asocijuotas asmenybes su pačiu Visuotiniu Tėvu taip, kad jas visas pavadina vienu vardu./(0060-01)

Fredas: ...maciau tuos zmones kurie buvo grize is Sai Babos..kad butu nors kiek nushvite,t.prsme jaustusi nors shioks toks sielos pakylejimas, tiktai parodytas parsiveztas vibutis,,t.yra materealizuoti is 'oro' pelenai,jo nuotrauka, cd ir nieko daugiau...toks vaizdas kad jie nuvaziavo savo smalsuma patenkinti ir nieko daugiau....pats Jeshua buvo pasakes ateis daug visokiu netikru pranashu,tachiau jus jais netykekite,bus dau audru,potvyniu,zemes drebejimu,tachiau neishsigaskite....Tarp V I E N A S A I Kurejo-Dievo ir zmogaus neturi buti jokiu guru,jokiu tarpininku,jokiu ant zemes esanciu asmenu sudievinimu..



ïîëíàÿ âåðñèÿ ñòðàíèöû