Ôîðóì » PSICHOLOGIJOS, PSICHIATRIJOS IR RELIGIJOS SANTYKIS » ASAKOMYBĖ PRIEŠ PLANETĄ » Îòâåòèòü

ASAKOMYBĖ PRIEŠ PLANETĄ

emipetras: Vienas išminčius rašė : ,, ,,Žmogaus sielos tobulėjimas neteisinga kryptimi gali duoti blogesnius rezultatus už visus mokslo ir technikos šiandieninius laimėjimus. Per neteisingą dvasinį tobulėjimą , tikėjimo galia gali tapti tokia galinga , kad nematomai gali pradėti įtakoti į daugelį fizinių procesų , negatyviąja prasme . Todėl viso pasaulio išminčiai ir aukštoji dvasininkija slėpė dvasinių galių auginimo ir vystymo galias , kad šios galios nepradėtų tarnauti griovimui ir chaosui . Prisiminkime , su kokiu fanatišku tikėjimu buvo pradėtas 2- as Pasaulinis karas .‘‘ Tai labai prasmingas pastebėjimas . Ar jūs pastebite kaip išplito visokie dvasiniai mokymai ? Kiek šimtų tūkstančių įvairiausių dvasinių ir ezoterinių srovių ir mokyklų prikurta pasaulyje ir visi jie tariamai veda žmones į naują dvasinį požiūrį ir supratimą . Tačiau ar tikrai jie atlieka savo pozityvias kuriamąsias energijas meilei , brolystei , grožiui , gerumui vystyti ? Labai daug vysto tik neigiamas energijas , arba bando daryti poveikį gamtai . Klimato kaita matomai taip pat vyks pagreitintu mastu , priklausomai nuo viso Žemės rutulio ,,dvasinių mokyklų ‘‘ aktyvios šamaniškos veiklos .

Îòâåòîâ - 135, ñòð: 1 2 3 4 5 6 7 All

žvilgsnis: Ir vėl išvartė –velniava TREJYBĖ Daug kas atsistotų į savo vietas, jeigu žvelgtume trijų planų požiūriu; asmenis-vidinis , betarpiškai artimas [II], išorinis-atitolęs [III]. Ir taip, pirmuoju laikas negalioja, galioja pasiekimai –asmeniniai moraliniai, asmeniniai-dvasiniai, asmeniniai-intelektualūs. Tai valdos kurių valdovai esame mes patys. Maištas-tamsa-nuodėmė mūsų esmingai nepalies-nesužalos, jeigu būsime moralei budrūs, dvasiškai aktyvūs, intelektualiai turtingi. Bet maištas-nuodėmė atsilieps laiko valdose; tai pajuntama [II] ir [III] požiūriu. Taigi, gyvybiškai nesame pažeidžiami, tačiau įvykiai laike mus žeidžia. Laike vyksta administravimas, egzistuoja intelektualūs pasiekimai, visuomenė-civilizacija randasi kažkokiame lygyje. Taigi, tai kas vyksta laike visuomet atspindi tiek nuodėmės nuopuolį, tiek Dievo valios vykdymo vaisius. Laikas žiaurus ir negailestingas tiems, kas nekreipia savo žvilgsnio į savo vidų, nekelia minčių link Dievo, tuom laiko veidą dar labiau tamsindami.

žvilgsnis: raidelės laikykitės TREJYBĖ Daug kas atsistotų į savo vietas, jeigu žvelgtume trijų planų požiūriu; asmenis-vidinis , betarpiškai artimas [II], išorinis-atitolęs [III]. Ir taip, pirmuoju laikas negalioja, galioja pasiekimai –asmeniniai moraliniai, asmeniniai-dvasiniai, asmeniniai-intelektualūs. Tai valdos kurių valdovai esame mes patys. Maištas-tamsa-nuodėmė mūsų esmingai nepalies-nesužalos, jeigu būsime moralei budrūs, dvasiškai aktyvūs, intelektualiai turtingi. Bet maištas-nuodėmė atsilieps laiko valdose; tai pajuntama [II] ir [III] požiūriu. Taigi, gyvybiškai nesame pažeidžiami, tačiau įvykiai laike mus žeidžia. Laike vyksta administravimas, egzistuoja intelektualūs pasiekimai, visuomenė-civilizacija randasi kažkokiame lygyje. Taigi, tai kas vyksta laike visuomet atspindi tiek nuodėmės nuopuolį, tiek Dievo valios vykdymo vaisius. Laikas žiaurus ir negailestingas tiems, kas nekreipia savo žvilgsnio į savo vidų, nekelia minčių link Dievo, tuom laiko veidą dar labiau tamsindami.

žvilgsnis: Žmonijos kova dėl to, jog būtų patobulintas valdymas Urantijoje, yra susijusi su administravimo kanalų tobulinimu, su jų pritaikymu prie nuolat besikeičiančių laikmečio poreikių, su valdymo sferoje valdžios padalinimo gerinimu, o tada su parinkimu tokių vadovų, kurie yra iš tikrųjų išmintingi. Nors yra dieviškoji ir ideali valdymo forma, tokios apreikšti negalima, bet ją vyrams ir moterims privalu atrasti palaipsnio ir įtempto darbo dėka kiekvienoje planetoje visose laiko ir erdvės visatose. [0799]


žvilgsnis: Daug kas atsistotų į savo vietas, jeigu žvelgtume trijų planų požiūriu; asmenis-vidinis , betarpiškai artimas [II], išorinis-atitolęs [III]. Ir taip, pirmuoju laikas negalioja, galioja pasiekimai –asmeniniai moraliniai, asmeniniai-dvasiniai, asmeniniai-intelektualūs. Tai valdos kurių valdovai esame mes patys. Maištas-tamsa-nuodėmė mūsų esmingai nepalies-nesužalos, jeigu būsime moralei budrūs, dvasiškai aktyvūs, intelektualiai turtingi. Bet maištas-nuodėmė atsilieps laiko valdose; tai pajuntama [II] ir [III] požiūriu. Taigi, gyvybiškai nesame pažeidžiami, tačiau įvykiai laike mus žeidžia. Laike vyksta administravimas, egzistuoja intelektualūs pasiekimai, visuomenė-civilizacija randasi kažkokiame lygyje. Taigi, tai kas vyksta laike visuomet atspindi tiek nuodėmės nuopuolį, tiek Dievo valios vykdymo vaisius. Laikas žiaurus ir negailestingas tiems, kas nekreipia savo žvilgsnio į savo vidų, nekelia minčių link Dievo, tuom laiko veidą dar labiau tamsindami.

Tadas: Dėkui Emiliui ir Žvilgsniui – labai jau sudėtingai aiškinat, ale, atrodo, supratau... Labai norėč, kad dėl tos citatos [pabrauktos PABAIGOS] pasisakytų VaidasVDS, Fredas, Jolanta, Koan ir kt., jei tik norit žinoma...

VaidasVDS: Tadai, Žvilgsnis pašnekėjo beveik kaip Algimantas. Tikras menininkas. Urantijos Knyga ir taip vietomis sudėtinga, bet kuomet ją komentuoja menininkas, tai ji tampa dar sudėtingesnė. Tai beveik tas pats, kaip F-1 Algimantas savo mokymus kaip Dievo pateikinėja. Bet ši mintis "Laikas žiaurus ir negailestingas tiems, kas nekreipia savo žvilgsnio į savo vidų, nekelia minčių link Dievo, tuom laiko veidą dar labiau tamsindami" yra teisinga ir gerai suprantama. O šiaip žvilgtelk į Lietuvą ir pamatysi, kaip tos pasekmės visumai pasireiškia. Dabar Lietuvą valdo kažkokia grupuotė, kurios pagrindinis tikslas apsirūpinti patiems ir aprūpinti savo chebrytę. Kai kas dar lieka kai kuriems valdininkėliams. Geriausias verslas yra surinkti pagrįstus ir nepagrįstus mokesčius iš gyventojų. O kitiems arba reikia arti nuo aušros iki sutemos, arba emigruoti. O kodėl taip yra? Todėl, kad šiuolaikiniame pasaulyje pagrindinis šūkis yra - apsirūpinkime pinigais. Ir to siekia absoliuti dauguma gyventojų (visuma). Ir tik nedidelė dalis pirmiausiai ieško dvasinių vertybių, o tik po to tenkinasi ir materialinėmis vertybėmis. Ir tegalima tik pasvajoti, o kaip gyventume tuomet, jei tie, kurie turi realią valdžią, pirmiausiai ieškotų dvasinių vertybių, o po to žiūrėtų kaip tinkamai panaudoti materialines vertybes visumos labui - tai būtų kažkas panašaus į tai, kaip Knygoje yra nurodyta, kad mes, patekę į normaliai besivystančius pasaulius (nepaliestus Liuciferio maišto), pagalvotume, kad patekome į Rojų...

Tadas: Vaidai, man reik ne politapžvalgininko nuomonės, bet konkrečiai apie tą citatos vietą, kurią laikau dvejetaine/dvipuse mintim [ Nė vienas asmuo niekada nėra verčiamas kentėti gyvybiškai svarbių dvasinių nepriteklių dėl kito nuodėmės. Nuodėmė yra visiškai asmeninė tiek, kiek tai yra susiję su moraline kalte ar dvasinėmis pasekmėmis, nepaisant jos toli nusidriekiančių pasekmių administracinėje, intelektualioje, ir visuomeninėje sferose.] O menininkų nuomones labai gerbiu, nes jie mato tą pasaulio pusę, į kurią kiti net nesižvalgo.

VaidasVDS: Tadai, tai nėra dvejetainė/dvipusė mintis. Bet kuri nuodėmė sukelia pasekmes. Kartais ji sukelia pasekmes labai daugeliui žmonių. Dažniausiai iš pradžių kokią nors nuodėmę sumąsto ir padaro vienas žmogus. O vėliau tą nuodėmę gali palaikyti ir prisidėti prie jos plitimo ir daugiau žmonių. Tokiu būdu pirminė nuodėmė ir išplinta į toli nusidriekiančias pasekmes administracinėje, intelektualioje, ir visuomeninėje sferose. Ir tokiu būdu nuodėmę padaręs asmuo yra asmeniškai atsakingas už nuodėmės išplitimą. Tačiau joks kitas asmuo, kad ir susijęs su nuodėmės darytoju, nėra verčiamas kentėti būtent dvasinių nepriteklių dėl to asmens padarytos nuodėmės, jeigu jis nepalaiko tos nuodėmės ir neprisideda prie nuodėmės plitimo. Tokiu atveju nuodėmė plinta be jo asmeninio prisidėjimo, tačiau, kadangi prie nuodėmės prisideda dar kokie šimtai kitų žmonių, tai ta nuodėmė gali sparčiai išplisti administracinėje, intelektualioje, ir visuomeninėje sferose. Asmuo neprisidėjęs, prie nuodėmės išplitimo asmeniškai nejaus dvasinių nepriteklių, tačiau vis tiek jam reiks gyventi nuodėmės sukurtoje situacijoje, kuomet tą nuodėmę palaiko dar ir kokia nors dauguma. Kitas žmogus, prisidėjęs prie nuodėmės padarymo, tampa naujos asmeninės nuodėmės darytoju, tokiu būdu nuodėmė gali sparčiai išplisti administracinėje, intelektualioje, ir visuomeninėje sferose.

Koan: Tadai, gerai, kad nepriimi už gryną pinigą nė vieno žodžio sakinio minties viską tikrink asmeniniu patyrimu man aiškiausios žvilgsnio mintys geriau neišmąstyčiau

emipetras: Mielas KOANAI . VISI žmonės , tame tarpe ir tu darote esminę klaidą . ( tik prašau neįsižeisk , aš čia be jokių asmeniškumų ) Taigi darote esminę klaidą . Žviligsnis tą citatą išnagrinėjo per savo filosofinę prizmę , panašiai kaip ir aš , ten aukščiau ... . VaidasVDS šią citatą komentuoja operuodamas Urantijos knygos dvasia . Taigi skirtumas esminis . Skirtumas , kaip diena nuo nakties . Tačiau visi užsikabina už naktinio , romantiško su mėnesienos potekste , aiškinimu , tai yra , žmonės mėgsta savo PASĄMONĖS mintis , bet labai sunkiai priima SĄMONINGAS mintis . Žmonės mėgsta pasąmonės pasakas ir romanus , žmonės tikrosios TIESOS nenori net girdėti . VaidasVDS pateikia savo mintis per Urantijos knygos dvasios prizmę ir jos yra iš SĄMONĖS . Tačiau visi žmonės pagrindinai myli ir klauso tik savo PASĄMONĖS kūrybinio aiškinimo , vedimo ir jos kalbėjimo . SĄMONĘ pateikti , sąmoningai matyti , sąmoningai filosofuoti ir savo sąmonę susieti su DVASIA , tegali tik VIENETAI . Tačiau MASĖ , VIENETŲ nemyli . Masę , Vienetai tik ,,erzina'' , nes MASIŲ energetiniai virpesiai yra tik masiniai , tuo tarpu VIENETŲ energetiniai virpesiai yra individualūs ir daug aukštesnio dažnio , ko dažniausiai masės ir nesupranta , nervuojasi , piktinasi , streikuoja ir savaip tai aiškina ir supranta .

Algiirdas: Emi Esam bendraamžiai, ar tave gyvenimas neišmokė vertinti pagal REZULTATUS taip pat. Priznė visuomet reiškia fiksuotumą, ribotumą stagnaciją; ar tai UK prizmė, ar individuali. Ir: -kada tavo amžiuje priešinami toki esminiai komponentai kaip sąmonė ir pasąmonė –nepradėk sirgti rimčiau.

aušra: Nuodėmės nusidriekiančias pasekmes reikėtų sugretinti su Pirmųjų Septynių paskirtimi. Sistema (o ją sudaro būtent Septyni Pirmieji) tarnauja kandidatų suvienodiniomui ta prasme; kaip paruošiamukų grupės būsimiems pirmokams. Jau dabar labai intriguoja tas faktas, kad tuo pat metu pabudinami ir senoviniai žmonės, ir vėlesni, ir mūsų laikų, ir šviesos ir gyvenimo eros. Kokia įvairovė išsivystyme, pasiekimuose, intelektualumo bagaže. Ir apart pagrindinės Septynių funkcijos –įdų, mažavertiškumų pašalinimo –vyksta suvienodinimas žiniose (tarkim, ikiprincinėse, po to ikiadominėse, ir t.t...) tuo pačiu ir patirtyse. Taip kad laiko erdvės nuodėmės pasekmių šalinimas pilnai įsirašo į standartinę Sistemos veiklą. Žinoma turint UK dokumentus būtų nesąžininga-negražu ir stagnuoti, nesistengiant pasekmes šalinti jau dabar, tuo pačiu artinant utopinius šviesos ir gyvenimo laikus planetoje. Utopiniai jie bus tol, kol atsiras kritinė masė (žmonių skaičius) planetoje besidominnčių UK dokumentais. Taip kaip Lietuvoje bus iliuzinė Dvasinė Akademija, kol nebus viršytas utopinęs galimybes turintis labai mažas skaičius žmonių, besidominčių dokumentais.

emipetras: KRISTUS atėjo į pasaulį ir atleido visiems nuodėmes . TIESOS DVASIĄ įkelkite į savo širdis , vietoj nuodėmių kryžiaus . KRISTUS mus visus sujungia TIESOS DVASIA , brolystės dvasia . PRISIKĖLIMO stebuklas tegu jaudina ir šildo mūsų širdis , kuris skirtas stebuklingam žmonių protų prisikėlimui . ŽMOGAU , tu esi didžiausias Visatos stebuklas , nes PRISIKĖLIMAS buvo skirtas , kaip visai žmonijai , taip ir tau asmeniškai .

VaidasVDS: tema rimtam pasvarstymui http://www.propatria.lt/2013/04/gintautas-vaitoska-ar-noretumete.html

Tadas: O ką čia svarstyt? Lytinės tapatybės problema egzistuoja - tai faktas. Svarstysim ar ne, nieko nepakeisim, ne mes pasirašinėsim tą Europos Tarybos konvenciją. Sielos kentėjimas neturi būti gydomas chirurgo peiliu - štai alternatyva.

emipetras: Perskaičius G. Vaitoškos straipsnį kilo tokia mintis . Jau esame labai subtilios ir išmintingos elektroninės sąmonės amžiuje . Nors tai ir mechaninė sąmonė , tačiau ji jau toli pralenkia savo galiomis biologinę sąmonę . Tačiau kodėl taip suvešėjęs biologinio kūno kultas ? Biologinis kūnas , juk toks laikinas ir taip pažeidžiamas iš visų pusių , o komercinė medicina , su komercine politika , perša , skatina liguistą norą modernizuoti vis įdomiau ir vis tragiškiau , šio biologinio žmogaus , lytinę dauginimosi sistemą . Nesuvokiamas protų iškrypimas , nors ir labai išsilavinusių , mokslinių protų . Tai ne šiaip sapalionė kokių tai santechnikų , bet tai globali valstybinė košmarinė nesąmonė , plintanti per Vakarų pasaulį , su milijardinėmis investicijomis . Nesuprantu , kaip išsilavinę žmonės gali būti tokie avinai .

Die Teufelsbuhle: emipetras rašo: Jau esame labai subtilios ir išmintingos elektroninės sąmonės amžiuje . Nors tai ir mechaninė sąmonė , tačiau ji jau toli pralenkia savo galiomis biologinę sąmonę . ______Gal galėtum, bičiuli, žmoniškai paaiškint______kas tos elektroninė, mechaninė ir biologinė sąmonės???

emipetras: LABAI PUIKI HAVAJIETIŠKA MANTRA -MALDA . TAI TIESIOG UNIVERSALI MALDA Į BET KĄ IR BET KAM . I am sorry Pleace forgive me I love you Thank you Galima kalbėti nuo ryto iki vakaro . Labai sunormalizuoja visą asmeninę būseną , suteikia ramybę , suderina kito žmogaus visą būseną , tam , kam ji būna skirta . Reikėtų ją tiesiog dainuoti , priimtiniausia sau melodija .

Die Teufelsbuhle: ___Jau mandrumas neišpasakytas______ havajietiška malda_______ ar būtina ją kartot angliškai, ar galima ir LIETUVIŠKAI??? _____________HOHOHOHO

emipetras: ATSAKAU . Elektroninė sąmonė , tai kompiuteriai ir visa kita aparatūra , elektroniniame lygmenyje . Mechaninė sąmonė , tai ta pati elektroninė sąmonė , tačiau išplėsta per mechaninius imtuvus , daviklius , siūstuvus ir kažką tai valdanti mechaniškai . Biologinė sąmonė , tai žmogus , su savo visu materialiu organiniu kūnu . Čia mano tokia teorija . Gali su tuo ir nesutikti gerbiamasis Die Teufelsbuhle . Gero vakaro ir saldžių sapnų.



ïîëíàÿ âåðñèÿ ñòðàíèöû