Ôîðóì » PSICHOLOGIJOS, PSICHIATRIJOS IR RELIGIJOS SANTYKIS » Psichologijos ir psichiatrijos problema » Îòâåòèòü

Psichologijos ir psichiatrijos problema

Urantas: Iš Algimanto Jokūbėno Knygos "Kalbu jums vėl" [quote]8. Psichologijos ir psichiatrijos problema Jūsų mokslas, šiandien, nagrinėja tik žmogaus psichologiją ir visiškai iš akiračio išleidžia tos psichologijos tyrinėtojo gyvą ir realų Šaltinį ir žmogaus gyvą ryšį su tuo Šaltiniu. Tas Šaltinis ir yra Pirmasis Šaltinis ir Didysis Centras, kuris laiko apgaubęs visą kūriniją savajame grybšnyje. Dėl to neįmanoma turėti mokslinės teorijos tada, kada toji teorija neigia kokio nors nagrinėjamo reiškinio Šaltinį. O būtent psichologija, psichiatrija ir neigia žmogaus kilmės Šaltinį ir visos išminties Šaltinį – Pirmąjį Šaltinį ir Centrą, kurį jūs vadinate Dievu, ir kurį aš prieš du tūkstančius metų, kada vaikščiojau kaip vienas iš jūsų ir tarp jūsų kaip Jėzus iš Nazareto, pavadinau jūsų, kiekvieno, mylinčiu Tėvu. Štai dėl to jūsų psichologija ir psichiatrija atsidūrė aklavietėje, mėgindama išspręsti žmogaus dvasinio-energetinio vidinio virpėjimo sutrikimo problemas, kurios vis dažniau ir giliau kamuoja žmones. Ir šitų problemų tik daugės, o psichologijos ir psichiatrijos galimybės padėti tokiems vargšams ir nevilties apimtiems žmonėms niekuo nesikeis, jeigu tie patys psichologai ir psichiatrai, mėginantys padėti, patys nepatirs Pirmojo Šaltinio ir Centro veikimo savo pačių viduje ir nesuvoks, kad visos ligos prasideda nuo Pirmojo Šaltinio ir Centro siunčiamų, visai kūrinijai ir kiekvienam tvariniui vienodai ir be perstojo, Jo meilės virpesių vandenyno pažeidimo. Ir tik padėdami tiems vargšams ir tikrai labai kenčiantiems mano sielos broliams ir seserims, ir jų sielos broliams ir seserims, atsiverti šitiems Pirmojo Šaltinio ir Centro nuolat ir be perstojo siunčiamiems meilės virpesiams, jie ir išgydys juos nuo tokių ligų, kurios iš tikrųjų rodo ne ką nors kitą, o šitų meilės virpesių trūkumą jų viduje.[/quote]

Îòâåòîâ - 301, ñòð: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 All

emipetras: NAKTINI SARGE , Tikrai ,,NUOSTABU'' . Aš negaliu atsistebėti Algimanto didybės manija . Žmogus mano , kad jame yra visas ROJUS . Išnešti šitokį mokymą į plačią auditoriją ir siekti visų pripažinimo jo fantazijomis , tai iš tiesų , nebėra ribų , kažkas yra super fenomenalaus . Visa Urantijos knyga , kurią jis vertė ir tiek daug dvasinės ir fizinės energijos įdėjo , jau yra nustumta į antrą planą , o visi jo mokymai yra tik JO ASMENINIAI . Nesinori apkalbėti už akių , nes tai yra amoralu , tačiau tais savo ,,super mokymais'' man visada kelia įtarimą , kad nuskaitomas kaip DIEVO ŽODIS , yra 50x50 savo dvasinio intelekto kūryba . Šitą dalyką aš neperseniausiai sužinojau per MELKIZEDEKO knygų mokymus . Supratau , kad mūsų vidinis AŠ , labai puikiai save pateikia kaip DIEVYBĘ ir visada skuba pirmas tai pasitarnauti . Dar Amerikos Melkizedekas ( jeigu kas skaitė jo knygas ) rašė . Perteikiu apytikriai : ,, būkite labai atsargūs su vidinės dieviškos DVASIOS klausymais . Reikia ne tik lavinti visą dvasinę klausą , bet ir intelektualiąją intuiciją , ir vis tikrinti ir tikrinti visų vykstančių įvykių faktus , kuriuos neva pateikia DIEVO balsas tol , kol jūsų protas išmoks sugauti iš tikro dieviškuosius mokymus . O kol to dar nemokate , tai treniruokitės tik su žodeliais ,,taip'' ir ,, ne'' . Tai viena medalio pusė , o antra yra tai , kodėl Algimantas nesikalba su Vietinės Visatos Dievais , Jėzumi Kristumi , vietinės Visatos Motina Dvasia , Žvaigždynų Tėvais , Sistemų Valdovais , Uversos dievais ir valdovais , mūsų Planetos Princu Melkizedeku Makiventa , ir panašiai , ir panašiai . Kodėl eina mokymai tik iš Rojaus . Tai kažkaip neįsivaizduojamai NEREALU . Dievas Tėvas atsiuntė žmonėms minties Derintojus iš savęs . iš DIEVINGTONO . Tai kam iš naujo išradinėti dviratį , kai jis jau yra seniai padovanotas žmonėms , kaip priemonė važinėtis po savo protą ir džiaugtis kylančiomis naujomis mintimis ir naujomis įdejomis , tačiau tos visos mintys vis viena , yra mūsų žemiškojo proto produktas , o geriausiu atveju , šiek tiek pakoreguotos ir pataisytos dieviškojo minčių DERINTOJO , už ką reikėtų kasdieną jam sakyti AČIŪ , AČIŪ , AČIŪ . Tačiau , kad ROJAUS DIEVŲ TREJYBĖ asmeniškai apsigyventų žmogaus prote , arba asmeniškai diktuotų mokymus , tai tikrai nerealu ir yra iš žmogaus proto , fantazijos pasaulio . Kam ROJAUS TREJYBEI asmeniškai kontaktuoti su tokia netobulybe , kaip žmogus ? Na , daleiskime , kad Rojaus Trejybei tai yra įdomu ir tai yra jos valia . Tačiau , tačiau , juk yra sukurta šitiek Dievo Sūnų ir Dievo Dukrų Dvasių , ir Dieviškųjų Mokytojų , ir Archangelų , ir Sistemos Vadovų , ir Planetos princų , ir dar daug garbingų ir Rojaus Trejybei ištikimų Dvasių , kurios bet kokius , aukščiausios rūšies mokymus gali perduoti su Rojaus Dievų palaiminimu . Juk Rojaus Dievai besąlygiškai pasitiki savo Rojaus vaikais paskleistais po visą Kūriniją , kad ją kurtų , kad ją mokytų , kad ją valdytų , o brandžias sielas atvestų į Rojų . Žmogus yra apdovanotas asmeniškai tik nuo Dievo TĖVO , nuo Pirmo Šaltinio ir Centro ir tai yra pats didžiausias ir brangiausias apdovanojimas visoje Kūrinijoje , tokio tipo kūriniams , kaip žmogus . Reikia tik džiaugtis tuo ir neišradinėti to kas yra tik Dievų kompetencijoje . O dabar , pagal Algimantą , gaunasi , kad minties Derintojas jau per menkas ir reikia kviestis visą Rojaus Trejybę , kuri jam diktuos asmeniškus laiškus .

VaidasVDS: Emili, nereikia dairytis į neaiškius "Melkezedekus", nes tie, kurie juos propagavo, kelis kartus jau žiauriai susimovė. Aš iš viso nepasitikiu nei vienu mistiku. Urantijos Knyga labai aiškiai apie tai pasako Bet paprastai, kada jūsų Derintojas mėgina bendrauti su jumis, tada šitoji žinia pasimeta žmogiškojo proto energetinių tekėjimų materialiose srovėse; tiktai retkarčiais jūs iš tiesų sugaunate dieviškojo balso aidą, silpną ir tolimą aidą. Kada intelektualios prigimties vystymasis vyksta greičiau už dvasinį vystymąsi, tada tokia padėtis bendravimą su Minties Derintoju padaro tiek sunkų, tiek pavojingą. Lygiai taip pat, per didelis dvasinis vystymasis turi polinkį sukelti dieviškojo vidinio gyventojo dvasinio vadovavimo fanatišką ir iškreiptą interpretavimą. Nors dėl religijos vystosi prasmės ir auga vertybės, bet visada kyla blogis, kada grynai asmeniniai vertinimai yra iškeliami į absoliutų lygius. Įtikėjimui, žmogiškajai religinei įžvalgai, patikimai vadovauti gali tiktai apreiškimas, jį patikimai išaukštinti gali tiktai asmeninis mirtingojo patyrimas su Dievo, kuris yra dvasia, dvasinio Derintojo buvimu. Tiesą – kosmoso ryšių, visatos faktų, ir dvasinių vertybių supratimą – galima geriausiai pasiekti Tiesos Dvasios tarnavimo dėka ir ją geriausiai gali kritikuoti apreiškimas. Turime Apreiškimą, pagal kurį galima patikrinti labai daug ką. Pirmiausiai reikia nuolat tikrinti save. O toliau pasitikėti Apreiškimu, tikru Apreiškimu, o ne "retkarčiais suprastu balso aidu"...

Naktinis sargas: Tai, kad esam kalbėję ne kartą šiom temom. Ir jokio amoralumo nematau pasvarstyti Apreiškimo vertėjo saviraišką. Tačiau, kas per daug, tas negerai, sakydavo mano močiūtė. Pažiūrėkit, kaip jo forume kairėje pusėje įkelta: Kur įsigyti apreiškimus URANTIJOS KNYGA, Rojaus Trejybė AKIMIRKOS AMŽINYBĖ, ir Jėzus Kristus KALBU JUMS VĖL? Jis Urantijos Knygą stato kartu su savo kūryba, kaip lygiaverčius! Kadangi tą apaštalą pažįstu asmeniškai - lankiausi dar tada, kai jis tik vertė - suprantu tų visų „fintų“ paskirtį: žmogui reikia iš kažko gyventi... Tačiau tuo jis Urantijos Knygą baigia galutinai sukompromituoti! Todėl ir grįžtu atgal į f2, kad nors kiek palaikyt gyvybę, nors, manau, kad be to .ru, kaip rašo Tadas, mūsų susirinktų daugiau. VaidaiVDS, esi, tur būt, jauniausias iš čia esančių ir labiausiai pasikaustęs toj srity. Man nerūpi ar tu suvoki viską intelektualiai ar dvasiškai, bet, kad Apreiškimo garbę Lietuvoje reikia gelbėt - tai faktas. Ir aš esu ne Naktinis sargas, bet Naktinė sargė


emipetras: Tai labai šaunu PERSONA INCOGNITO , kad papildote mūsų šio forumo skystokas gretas . Malonu , kad norite reikšti save dvasinėse įžvalgose , pagal Urantijos knygos dvasią ir raidę . Jeigu jau esate pasiruošusi produktyviai dirbti , tai pabandykime išspręsti , forumo Nr1 , Dievybių garbinimo naujadarą ( Rojaus Trejybė - AŠ ESU ) . Nors aš puikiai suvokiu , ką norima pasakyti šita formule , tačiau Urantijos knygoje berods yra rašoma , kad visi pasauliai garbina tik VIENĄ DIEVĄ TĖVĄ , nes ribinių mirtingųjų protai negali suvokti Dievų Trejybėje , kaip vientisos asmenybės , tuo labiau dieviškoje sąvokoje AŠ ESU . Norėčiau platesnės diskusijos apie šitą dvasinę formulę .

Naktinis sargas: http://www.giesmes.lt/giesme/529/play Čia jau buvo ta tema diskutuota ir pasimetė kažkur, nes forume chaosas.

VaidasVDS: Emili, ne berods, o garbina tik Tėvą. Nors Rojaus Dievybės, visatos požiūriu, yra kaip viena, bet savo dvasiniuose ryšiuose su tokiomis būtybėmis, kokios gyvena Urantijoje, jos taip pat yra ir trys skirtingi ir atskiri asmenys. Asmeninio apeliavimo, komunijos, ir kitų intymių ryšių reikaluose yra skirtumas tarp Dievybės asmenų. Aukščiausiąja prasme, mes garbiname Visuotinį Tėvą ir tiktai jį. ir taip mums nurodo Uversos Dieviškasis Patarėjas. Bet čia žemėje atsirado toks, kuris dedasi esantis aukščiau už Uversos Dieviškąjį Patarėją. Na kuklumo Algimantas tikrai neturi. O aš visai nesijaučiu kažką apkalbantis už akių. Kuomet dėjau jam viską į akis, jis mane užblokavo, o savo blokadų ir iki šiol nenuėmė. Be to daviau Rimantui (K) pažadą palikti tą forumą ramybėje, kai jie pakeis forumo pavadinimą.

Naktinis sargas: Atsiprašau emipetro, ne į tą temą įkėliau sužvejotą nuorodą apie ankstesnius bandymus kalbėtis AŠ ESU ir morontijos temomis http://urantija.forum24.ru/?1-10-0-00000040-000-180-0 O dėl vis naujų ir naujų sąvokų naudojimo Algimanto veikloje - tai pagrindinė šiuolaikinio marketingo savybė - stebinti naujovėmis. Šiuolaikinis žmogus, pirkdamas, moka ne už prekės savybes, o už savigarbos, savęs vertinimo padidėjimą - kam įdomi ši tema ir paralelės su A. Jokubėno veikla, prašom http://www.versijos.com/publ/ideologija/vartotojiskumas/siuolaikinis_marketingas_brendai_zvaigzdes_ir_nevykeliai/6-1-0-219

Vėjas: Kai neturima ką pasakyti –kalbama apie kitus (pletkinama). Dvasiniai religiniai dalykai yra slidūs spąstai, kada iš peizažo (tiek artimo, tiek tolimo) eliminuojama paprastos kasdienybės (tiek materialios, tiek vidinės, tiek dvasinės) faktiškumas. Vietoj to žaidžiami psichologiniai žaidimai, faktiškumą pastumiant į šalį, ar netgi stengiantis pavaizduoti kaip menkavertį –kas yra proto svaigulys –iliuziniai norai –fanatiškas dirbtinumas. Šita metodika priimtina ir toleruotina kaip asmeninė laisvė. Šitaip susikūrę-susibūrę grupuotės esti parazitinės aplinkos atžvilgiu. Taigi, kas priimtina asmeniškai, nepriimtina visuomeniškai. Algimanto Jokūbėno veikla vis labiau begėdiška. Kas man kelia (dar vis) nuostabą; kad toje aplinkoje daug intelektualios veiklos atstovų, besielgiančių kaip darželinukai.

VaidasVDS: Mes visada kalbėsime apie kitus, pletkinsime. Nes tik gyvendami mes darome gerus arba blogus darbus, kuriame gėrį arba darome blogį, vertiname tiek savo, tiek kitų elgesį, bandome padėti arba sugniuždyti. Nereikia bijoti elgtis natūraliai, sakyti tai, kas galvojama. Man nekelia nuostabos, kad Algimanto aplinkoje daug intelektualios veiklos atstovų, besielgiančių kaip darželinukai. Pats tą praėjau. Taip atsitiko dėl to, kad iš tiesų, kada domiesi Apreiškimu ar ieškai dvasinių tiesų, visuomet dairaisi į žmones, kurie tuo metu yra arba atrodo už tave žymiai daugiau pasiekę, žinantys ir patyrę. Tik laiko tėkmėje išsilygina žinios, patyrimas, ateina išmintis arba koks nors suvokimas. Tada reikia pačiam spręsti, ar pasitikėti kitais žmonėmis, ar pasitikėti savimi ir Derintojo ir Tiesos Dvasios pagalba. Man asmeniškai visiškai negėda už nei vieną praeityje darytą veiksmą ar pasakytą žodį. Sakiau taip, kaip tuo metu atrodė. Labai smarkiai palaikiau Algimantą tol, kol jis nepradėjo daryti nesąmonių, nors tuo metu pasąmonėje 100 procentų juo nepasitikėjau, gana skeptiškai vertinau jo KJV knygą. Labai teigiamai vertinu iki šiol tą dvasinę aplinką, kuri vyravo F-1, iki Algimantas su Arūnu nepradėjo ten krėsti nesąmonių. Ta dvasinė iliuzija, kuri buvo ten susikūrusi, buvo tikrai šilta ir maloni. Bet realybė vėliau išblaivė. Labai gaila, kad forumas suskilo ir kai kurie žmonės iš viso pasitraukė iš dvasinės aktyvios veiklos. Ir labai retas yra aktyvus visuomeniškai.

Rimantas: Elgtis kaip darželinukai mano supratimu yra elgtis nuoširdžiai kaip tą daro vaikai. Aišku, kad ne visi vaikai yra tokie, bet dar rečiau taip elgiasi suaugę. Jėzus sakė, kad jeigu nebūsite kaip vaikai, nematysite dangaus karalystės. Apie dangaus karalystę dabar mano nuomonė yra tokia, kad visi ten būsim, bet jau šitame pasaulyje nuoširdžiu būti verta, nors ir yra sunku, o gal ir ne įmanoma, jeigu turi daug turtų arba jų sieki. Apie tai Jėzus sakė, kad lengviau kupranugariui pralįsti pro adatos auselę, negu turtuoliui patekti į dangaus karalystę.

Vėjas: Jeigu siūloma metodas –būti kaip vaikai- reiškia yra nesėkmė –didelė nesėkmė. Suaugęs žmogus yra neimlus, nemokus, negabus; ir jam siūloma pasinaudoti žemesniais lygiais. Jeigu žmogus negeba būti natūralus, atviras, be falšo; tuomet mėgdžiokim vaikus bent jau dievybių atžvilgiu.

Arina: nesutinku. tinkamoje aplinkoje (mylimoje)auginami vaikai yra žingeidūs, atviri, nuoširdūs...jei nepatyria didelių psichologinių traumų, tokiais lieka ir suaugę. „Suaugęs žmogus yra neimlus, nemokus, negabus“ – jūs čia apie ką?.. gabūs vaikai ir suaugę gabumus išlaiko, niekur jie neišgaruoja..Mano tėvai iki brandos amžiaus nebuvo matę kompiuterio, o dabar dirba neblogiau už mane...ką tai rodo? kad klystate gerb. vėjau savo vertinimuose

emipetras: Taigi , taigi mieli broliai ir bičiuliai . Reikia aktyvuoti save , labai stropiai aktyvuoti ; kas diena , kas valanda būti su savimi , su savo sąmone ir su Dangiškojo Tėvo Dvasia . Reikia labai nuoširdžiai save aktyvuoti , proto ir dvasios džiaugsme ir susiliejime , net naiviausio vaiko sąmonės lygiu , nes tu žmogau esi kosminis stebuklas ir tas kosminis stebuklas - žmogus , su Dievo Dvasia vaikšto po šitą Žeme . Nenustokime stebėtis , nenustokime tyrinėti , nenustokime mylėti , nenustokime džiaugtis visais mažais menkniekiaias ir atsitikimais , kurie atsiranda šiandiena , mano arba tavo kelyje . Taip Rimantai , tu teisus , tas Kristaus mokymas apie tai , kad būkite savo siela ir dvasia , kaip vaikai , yra super pamokantis evangelijų apreiškimas . Čia pasirodė VĖJO supainiotas komentaras . Tą Kristaus pasakymą reikia suprasti taip . ,, Būkite gudrūs ir išmintingi , kaip žalčiai , tačiau savo siela ir dvasia , būkite , kaip vaikai " Štai gerb. VĖJAU , kaip reikia suprasti Kristaus žodžius , kuriuos parašė Rimantas . Apie MORONTIJĄ neberašau , neberašysiu , neberašynėsiu .

Vėjas: Žinai Emi, katalikam veidmainystė tokia įprastra, kasdieniška; ir tai demonstruoja taip laisvai, atsipalaidavusiai. Vaikiškas nuoširdumas suplaktas su mažaprotyste, supratimas –siauraprotiškas, aiškinimai užsiskliaudžiantys (netinkantys gyvenimo situacijom). Arina, kalbi apie vieną sakinį. Nors tekste tik dvi eilutės; kontekstas tau neegzistuoja. Kaip gali suprasti kito mintį, jeigu nagrinėji atskirais sakiniais- Kalbant toliau: evoliucinėj, laiko-erdvės planetoje, dvasiniuose dalykuose; nuoširdumo pakanka. Suaugęs žmogus turėtų demonstruoti kur kas daugiau nei nuoširdumą-vaikišką atvirumą-inyuityvų patiklumą. “Būkite gudrūs... kaip vaikai“ –mintis sakinyje dviveidiška, skatinanti taikyti dvigubus standartus. Tą patį pasakius kitaip –žmogus kaip “sielinis, dvasinis“ elgiasi atvirai, tiesiai, nuoširdžiai, BET JEI gyvenimo situacija prašosi taip nesielgti, TAI tuomet gudraujama (sukčiaujama), apsimetinėjama (meluojama tikrovė), dirbtinai prisitaikoma (išduodamas “...super pamokantis evangelijų apreiškimas“).

Arina: Vėjas rašo: Arina, kalbi apie vieną sakinį. Nors tekste tik dvi eilutės; kontekstas tau neegzistuoja. Kaip gali suprasti kito mintį, jeigu nagrinėji atskirais sakiniais- o jūs sugebėkite sudėlioti tinkamai skiriamuosius ženklus, kad galima būtų suprasti visą jūsų kontekstą, gerb, vėjau be to - ne 2, o 3 eilutės---------

Vėjas: Kaip ten sako –geram šokėjui ir tarpkojis trukdo.

Arina: supratau - jums patinka, kai plojama, bet ne diskutuojama

Vėjas: viens apie miltus, kitas apie tiltus -tai ne diskusija

Vėjas: Labai keista kada, skaitantys Dokumentus, demonstruoja norą išlaikyti katalikybę dominuojančia religija. Tiesa pasakius –tai dominavimas kiekybinis –iš esmės apsimestinis (taip reikia, kaip visi, tokios tradicijos). Atskiros frazės, išskirtos citatos išaukštinimas, sureikšminimas; parodo dvasinę tuštybę, religinį paviršutiniškumą, tingų protą.

Adleris: Bailys bijo pažvelgt į save, todė ieško ydų kituose



ïîëíàÿ âåðñèÿ ñòðàíèöû