Ôîðóì » ASMENINIAI SKYRIAI » laipteliai » Îòâåòèòü

laipteliai

Vėjas: Nors Jėzus ir mokė, jog įtikėjimas, paprastas kaip vaiko tikėjimas, yra tas raktas nuo karalystės durų, bet jis taip pat mokė, jog patekus per šias duris, ten yra VIS AUGANTYS TEISUMO LAIPTELIAI, kuriais kiekvienas tikintis vaikas turi kilti tam, kad suaugtų viso ūgio tvirtu Dievo sūnumi.

Îòâåòîâ - 240, ñòð: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 All

pilietis: Asmenybė nėra tapatybė; lygiai kaip tapatybė nėra asmenybė. Asmenybė begaliniai prisitaikanti praeityje, dabartyje, ateityje; ir begaliniai organizuojanti (administruojanti) išraišką-ateitį. Jūsų žinios, mintys; jų supratimas, įvairiausi apdorojimo metodai braižas-stilius –sudaro tapatybę, kuria manipuliuoja-sintezuoja asmenybė. Taip, tapatybė keičiasi-įvairuoja; ir ji yra tos besikeičiančios, besiplečiančios ribos asmenybės pasireiškimui. Asmenybė tapatybę absorbuoja, bet ji yra kur kas daugiau nei tapatybės talpykla-absorbuotoja. Jeigu jūsų žinios, supratimas, protas menki –tuomet tapatybė menka- bet tai niekaip nedaro menka asmenybę, asmenybę tai apriboja.

pilietis: Tapatybę formuoja-ugdo Septynios Pagalbinės Proto Dvasios. Proto dėka vaikas pademonstruoja apsisprendimą-pasirinkimą tarp gėrio ir blogio –ir tai nuleme naujo dvasinio poveikio atsiradimą mažamečio prote –Minčių Derintoją. Minčių Derintojo pasirodymas reiškia morontinės sielos (dvasios embrijono) gimimą. “ Jūs turėtumėte suprasti, jog kylančiojo mirtingojo morontinis gyvenimas iš tikrųjų prasideda apgyvendintuose pasauliuose, pradedant kurti sielą, tą akimirką, kada moralinio statuso tvarinio prote apsigyvena dvasinis Derintojas. Ir visą laiką nuo šios akimirkos, mirtingojo siela turi potencialų sugebėjimą viršmirtingajai veiklai, net kad būtų pripažinta vietinės visatos morontinių sferų aukščiausiuose lygiuose.0551-07 JULIJA 2018-11-05 20:58:17“ Šios sielos, -morontinės formacijos (jūsų, kaip būsimosios dvasios –kaip būsimosios dvasinės asmenybės –kaip būsimosios dvasinės tapatybės) esmę saugo savyje Paslaptingasis Pagalbininkas. Formalią informaciją patikimai saugo asmeninis Serafimas. Gyvenant materialų gyvenimą siela nėra nei jūsų dalis, nei šalia esanti realybė. Ir čia, pagaliau, turime žvelgti visatos mąstu. Siela gimsta materialiame gyvenime, bet ji nėra registruojama šiame gyvenime, ji registruojama morontiniuose lygiuose; -tai truputį keista ir fantastiška tiems , kurie nesidomi Penktuoju Apreiškimu. Dabar, tiek Dieviškasis Derintojas, tiek Tiesos Dvasia (Pentakosto) esmingiau buvoja ir dirba jūsų sieloje (jūs sąmoningai nefiksuojate jos egzistavimo ir funkcinio augimo), nei jūsų prote. Jei jūsų gyvenimas rožėm klotas, kaip, sviestu pateptas; valios būtinumas minimalizuojasi; viskas sprendžiama, vykdoma, pasiekiama sklandžiai; šis pasaulis ne toks –daugkartinis, daugiapusis spaudimas greta –kūjis ir priekalas naudojamas ne tiek, kad priimtumėt sprendimus, kiek charakterio kaldinimui- https://www.youtube.com/watch?v=SG3BZUMJQtE https://www.youtube.com/watch?v=mNLDZ9F-L80

pilietis: Verta pastebėti; pomaterialus prikėlimas -neišdildomai atmintinas pabudimas pradedamas būtent nuo sielos funkcijos suaktyvinimo, kokia ji išsaugota Derintojo (dalis, segmentas Derintojo). Taigi, kurioje morontijoje beatsirastumėte; būsite atpažystamas-vertinamas pagal tai, kiek jums pavyko “susikalbėti“ su Derintoju –savo “valią sutapatinti“ su Derintojo-"Tėvo valia".


pilietis: jumyse esančio Derintojo ir jūsų proto nuolatinės pastangos formuoja, vysto-augina sielą –jūsų esmę –amžinybės garantą. “Mirtingojo proto kopijos ir aktyvūs tvarinio atminties modeliai taip, kaip jie buvo iš materialių lygių transformuoti į dvasinius, yra individuali atsiskyrusių Minties Derintojų nuosavybė; šitie proto, atminties, ir tvarinio asmenybės sudvasinti faktoriai yra amžiams tokių Derintojų dalis.“ - - - - - - - - - - - - - - asmeninis Serafimas formaliai neša sielos informacija su nedvasinga; -sielos statuso nenusipelnusia tapatybės dalimi; –nereikšmingumuose, smulkmeniškumuose, laikinumuose sukaustytu protu, jausmais, nuojautomis, mintimis; -tapatybės neatitinkančios Derintojo vedimo –Tėvo valios. “ Tvarinio proto matrica ir pasyvūs tapatybės potencialai yra morontinėje sieloje, kuri patikėta serafinių likimo sargų globai.” https://www.youtube.com/watch?v=AiFJoxRiM6Y https://www.youtube.com/watch?v=1u0TqgRuPkU

pilietis: meilės grožio gėrio sklindantis plėtimasis –tiesa -dievas meilė tiesai grožiui gėriui –morontinė siela vieno valia plius kito valia -derintojas

pilietis: budistinės priemonės ne tik sąmonei paplukdyti tuštumoje-nieke, jos taip pat sėkmingai sąmonę užpildo teiginiais, vaizdiniais, būsenomis, nuotaikomis atsietomis nuo faktų, aplinkybių, sąlygų; tai saviizoliacijos psichologija, asmenės sveikatos palaikymo, stiprinimo būdas; vaikiškas žaidimas, vidinio aš deformacija, prasilenkenti su Aukščiausiojo Visagalio dvasine esme ir materialiu praktiškumu stabilumu. Formalizacija vertybių, prasmių nuvertinimas; dūmų uždanga prote, kuriame Derintojo veikla apsunkinama, ar net užblokuojama. Tai trumpiausias kelias ignoruojant visatos pilietybę; tokiems prikeltiesiems Melkizedekų mokyklose vietos garantuotos.

pilietis: 45 dokumentas 7 dalies pabaiga Sūnūs Melkizedekai vadovauja daugiau negu trisdešimčiai skirtingų švietimo centrų Jeruseme. Šitos lavinimo mokyklos prasideda nuo savojo aš įvertinimo koledžo ir baigiasi Jerusemo pilietybės mokyklomis, kuriose Materialieji Sūnūs ir Dukros prisijungia prie Melkizedekų ir kitų asmenybių savo didžiulėmis pastangomis tam, kad išlikusiuosius mirtinguosius parengtų prisiimti aukštas atstovaujamosios vyriausybės pareigas. Visa visata yra organizuota ir administruojama pagal atstovavimo planą. . Visus atstovus ar kitus delegatus parenka šita vieno tūkstančio rinkėjų taryba, ir jie turi būti Melkizedekų Administravimo Koledžo aukštosios mokyklos absolventai, lygiai taip, kaip ir visi tie, kurie sudaro šitą vieno tūkstančio rinkėjų grupę. . Norint būti iškeltam į atstovaujamosios garbės pareigas kandidatas jau turi būti pasižymėjęs Melkizedekų administracinėse mokyklose. Jeruseme balsavimas tarp šitų trijų pilietybės grupių yra visuotinis, bet balsai atiduodami skirtingai pagal pripažintą ir atitinkamai įregistruotą asmeninės motos – morontinės išminties – turėjimą. Per Jerusemo rinkimus bet kokios asmenybės atiduoto balso vertė svyruoja nuo vieno iki vieno tūkstančio. Tokiu būdu Jerusemo piliečiai yra klasifikuojami pagal savo motos pasiekimą. Kartas nuo karto Jerusemo piliečiai pasirodo prieš Melkizedekus egzaminuotojus, kurie įvertina jų morontinės išminties laimėjimus. Tada jie vyksta į Spindinčiųjų Vakaro Žvaigždžių egzaminuojantį korpusą arba pas jų paskirtas asmenybes, kurios nustato dvasinio įžvalgumo laipsnį. Po šito jie pasirodo prieš keturis ir dvidešimt patarėjų ir jų partnerius, kurie įvertina jų patirtinį suvisuomenėjimo pasiekimo statusą. Tuomet šitie trys faktoriai yra perkeliami į atstovaujamosios vyriausybės pilietybės registrus, ir ji greitai apskaičiuoja motos būklę ir pagal tą suteikia rinkiminę kvalifikaciją. Vadovaujant Melkizedekams, kylančiuosius mirtinguosius, ypač tuos, kurie yra uždelsę savosios asmenybės suvienijimą naujuose morontijos lygiuose, į savo globą paima Materialieji Sūnūs ir jiems suteikia intensyvų mokymą, kurio paskirtis yra tokius trūkumus ištaisyti. Nė vienas kylantis mirtingasis nepalieka sistemos būstinės ir nepradeda daug didesnės ir įvairesnės suvisuomeninimo karjeros žvaigždyne tol, kol šitie Materialieji Sūnūs nepatvirtina, jog yra pasiekta motos asmenybė – individualybė, suderinanti užbaigtą mirtingąją egzistenciją patirtiniame susivienijime su besiskleidžiančia morontine karjera, šitas abi deramai suliejant Minties Derintojo dvasinei virškontrolei. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - pamąstykime –visi apreiškimai Urantijoje patyrė nesėkmę. Kiekvienas naujas apreiškimas parodo; kad iš ankstesniųjų telikę teoriniai fragmentai ir masė prisigalvojimų; -praktikoje silpnavalė veidmainystė ir baimingas siauraprotiškumas, jau nekalbant apie terorizmą-karus-(susipriešinimą Dievo vardu), finansines machinacijas, pedofiliją. dar iš 48 Dokumento 7 dalies Morontinės motos žemesnysis lygis tiesiogiai siejasi su žmogiškosios filosofijos aukščiausiais lygiais. Pirmajame gyvenamajame pasaulyje yra praktikuojama mokyti mažiau pažengusius į priekį studentus, naudojantis lygiagrečiu metodu, t.y. vienoje skiltyje yra pateikiamos motos prasmių paprastesnės sąvokos, o priešingoje skiltyje yra cituojami analogiški mirtingojo filosofijos teiginiai. Jeigu tik Dievai sumanytų jus paimti į vieną ilgą ir amžinojo džiaugsmo ekskursiją, tai jie tikrai ištisos visatos tokiu laipsniu nepaverstų viena didžiule ir sudėtinga praktinio lavinimo mokykla, nepareikalautų didžiulės dangiškojo kūrinio dalies dirbti mokytojais ir instruktoriais, o vėliau nepraleistų amžių amžiais vesdami jus, vieną po kito, per šitą gigantišką patirtinio mokymo visatos mokyklą. Parama mirtingųjų žengimo pirmyn planui atrodo, jog yra vienas iš pagrindinių dalykų šiuo metu organizuotoje visatoje, ir didžioji dauguma nesuskaičiuojamų sukurtų protingų būtybių tiesiogiai arba netiesiogiai yra įsitraukusios į šito progresinio tobulumo plano kokios nors fazės įgyvendinimą. Keliaudami gyvosios egzistencijos kilimo pakopomis nuo mirtingojo žmogaus iki Dievybės apkabinimo, jūs iš tikrųjų gyvenate būtent tą ištobulinto tvarinio egzistencijos kiekvienos įmanomos fazės ir pakopos gyvenimą dabartiniame visatos amžiuje. Nuo mirtingojo žmogaus iki Rojaus užbaigtojo yra apimta viskas, kas tik dabar gali būti – įtraukiama viskas, kas šiandien gali būti įmanoma išmintingų, ištobulintų užbaigtųjų tvarinių būtybių gyvosioms kategorijoms.

pilietis: kaip Rojuje visa yra Tėvas, taip havonoje –Trejybė, kaip Vietinėje Visatoje Mykolas-Jėzus, taip septyniose Supervisatose Aukščiausiasis –jūsų gyvenimo atspindys ir kryptingas žengimas, -vidinio psichologinio būvio nuolatinis saveikavimas-derinimas su materialia aplinka (tiek vidinia, tiek išorine) https://www.youtube.com/watch?v=Vx-BAMobGFk

pilietis: Jėzus mokė apeliuoti į jausmus kaip tokio metodo, kurio dėka yra atkreipiamas ir sutelkiamas intelektualus dėmesys. Šitaip sužadintą ir sudomintą protą jis pavadino vartais į sielą, kur ir gyvena toji žmogaus dvasinė prigimtis, kuri turi suvokti tiesą ir reaguoti į evangelijos dvasinį apeliavimą tam, kad būtų pasiekti tikrųjų charakterio transformavimų nuolatiniai rezultatai.

pilietis: Būtent Jūsų mintys, o ne jausmai jus veda link Dievo. Bet, jausmais emocijom nuotaikom būsenom pasireiškia jumyse pabudęs, užgimęs dieviśkumas.

pilietis: Žmogus nešioja kakutį ir siusiuką; tuos laikinumo simbolius ir tuo pat metu Dievo Dvasią -amžinybės galimybę, kelią visatomis, ekskursiją Centrinėje Saloje. Ir visa tai suprojektuota ir veikia. Kuom turėtų nuolat rūpintis mirtingas žmogus -tai protas -tarpininkas tarp laikinos trašos ir Derintojo pasiūlymų.

pilietis: Antroji mansonija konkrečiau pasirūpina intelektualaus konflikto visų aspektų pašalinimu ir įvairaus pobūdžio protinis disharmonijos išgydymu. Siekimas suvokti morontinės motos prasmę, pradėtas pirmąjame gyvenamajame pasaulyje, čia yra tęsiamas toliau dar atkakliai. Planetinio patyrimo trūkumai, susiję su lytiniu gyvenimu, šeimos ryšiais, ir tėvų funkciją, buvo arba ištaisyti, arba atidėti ateičiai, kad būtų ištaisyti drauge su Materialiųjų Sūnų šeimomis Jeruseme. Eidami iš sferos į sferą, jūs tampate vis mažiau materialus, daugiau intelektualus, ir šiek tiek daugiau dvasinis.

pilietis: Jūs galite sąmoningai nefiksuoti DerIntojo veiklos, sielos statuso, bet visuomet asmenybės dispozicijoje -protas, kurį, išlaisvinę nuo buitinių smulkmenų ir dvasinio davatkiškumo, galite paleisti į źinių pasaulį, įpareigoti suprasti, galiausiai filosofuoti (mąstyti vaizduotė); -Derintojas atsirinks, kas vertinga.

pilietis: Garbinimo tikrumas kokybė priklauso nuo dviejų pagrindinių kriterijų ir kitų papildomų. Pirma; SPONTANIŠKUMAS, antra; nuoširdumas (individualus, autentiškas, asmeniškai jūsų). Kada yra pirmas kriterijus; automatiškai pasireiškia ir antras. Viskas. Ar kambarėlio vienatvėje, ar miške, ar laukuose, ar jūrose, ar kalnuose, ar po žemėm, ar šventovėje, ar Rojuje.

pilietis: Gyvenamuosiuose pasauliuose nėra priešiškos aplinkos individo atžvilgiu; ar jis būtų primityvus, kaip Andonas ir Fonta, ar iš Šviesos ir Gyvenimo dieviškosios tvarkos pasaulio. Tokiam gyvenamąjame pasaulyje galimas progresinis proveržis, nepatirian destrukcijos iš aplinkos, ir siaurose ribose (kryptys); kaip -meilē, kaip garbinimas, ir kt. Mūsų planetoje BŪTINAS kompleksinis veikimas (supratimas, įvertinimas); meilė garbinimas kolektyviškumas nieko neduos nebūdami koplekte (pakete) su protu (supratimu protavimu), su žiniomis (savo ir aplinkos galimybėmis), gebėjimu pasirinkt partnerius (bendraminčių komandą), įvertint laiką ir aplinkybės.

pilietis: tapatybė ne prostitutė, kad ją ignoruot, atsisakyt. Aklai klausyt "mokytojų", kurie nėra pavyzdys, kaip nėra pavyzdys nazarėnas, nes kiekvienas nešasi komplektą; paveldėjimo, įtakų, pastangų -tai viena, antra -kaip jūs tai ištrancliuojat (saviraiška), ir trečią -dieviškų įtakų priėmimas (laisvai valiai sutinkant); - ir visa tai sudaro TAPATYBĘ. Nugrimzdimas į tylą (Algimantas), budistinis sąmonės paplukdymas, ritualai sakramentai apeigos kolektyviniai susirinkimai (garbinimo maldos) tik dirbtinės priemonės

pilietis: Visu religiju absurdas; akli teiginiai (dogmos) izoliuoti nuo gyvenimo realiju; idializmas pats sau -iliuzinės svajokliškos idėjos, tampančios psichologine alternatyva (paraleline patirtimi) konkrečiai realybei.

pilietis: Jurgita, tarp juodo purvo ir saulės šviesos -yra protas

seka: "Malda nėra toks metodas... kenčiantiems žmonėms." 0999-05 Julija Išties, malda paruošta psichologinė priemonė naudoti iš kart, be pasiruošimo; kaip gelbėjimo ratas nemokančiam plaukti. Patarimas: gyvenimo problemas spreskite savo resursais (mokykitės plaukti) -proto, žinių, patirčių; maldos poreikis rodo neįgalumą konkrečioje situacijoje, nedovanotiną asmenį apsileidimą; bet koks kreipimasis Dievo kryptimi; rodo to paties Dievo ignoravimą savyje.

seka: Jurgita su Robertu: -"brangus Algimantai mums paaiškink". Aiškinu: -Asmeninė iniciatyva -kada nereikalingas aiškinimas iš šalies. Vergiški klapčiukai pataikautojai po Algimanto padu -dešimt metų atgal Aarūnui net pirmadieninės maldos-garbinimo neleido pravesti; jūsų daugiažodžiavimas be ryšio tiek su aplinka, tiek su pačiais savimi. Algimantas tai jūs, Algimantas tai kas aplinkoje: silpnapročių; pirmiausia suraskite-supraskite SAVE, po to APREIŠKIMĄ, tokia nuosekli SEKA.



ïîëíàÿ âåðñèÿ ñòðàíèöû