Ôîðóì » KODĖL PYKSTAME, BIJOME » Kodėl pykstame? (ïðîäîëæåíèå) » Îòâåòèòü

Kodėl pykstame? (ïðîäîëæåíèå)

G_sesuo: Pyktis yra materialus pasireiškimas, kuris, apskritai, išreiškia tą dydį, kokiu dvasinė prigimtis nesugeba valdyti sujungtos intelektualios ir fizinės prigimties. Pyktis rodo, kad jums stinga tolerantiškos broliškos meilės, taip pat, kad jums trūksta savigarbos ir savikontrolės. Pyktis ardo sveikatą, gadina protą, ir trukdo žmogaus sielos dvasiniam mokytojui./1673-02-01 Mielieji, jei apima pyktis, pasistenkime suvokti jo priežastį ir pašalinti. Dažnai tai būna tiesiog dėl nuovargio ar kitų įvairių nereikšmingų dirgiklių. Geriausias būdas jo atsikratyti - fizinis darbas, sportas, raminančios muzikos klausimas, gero teksto skaitymas, malda arba tiesiog nevengimas išsiaiškinti situaciją, kuri sukėlė pyktį, nes mūsų visos baimės dažnai kyla iš nežinojimo tikrosios situacijos. Tik neišliekime savo pykčio ant artimųjų, sielos brolių ir sesių galvų! suskaičiuokime bent iki 10, jei norisi, ką nors čia pat „išvemti“. Tai tinka ir šio forumo dalyviams, nes jau matosi pykčio purslų... Rašykite visi, kam aktuali ši tema. Papasakokite, kaip jūs kovojate su šiuo mūsų protų ir sielų nuodu. Su meile ir pagarba visiems

Îòâåòîâ - 82, ñòð: 1 2 3 4 5 All

emipetras: Čia ne Jolantai ir ne Ritai ir net ne Kukui , čia mums visiems , kad nesiveistų Šetono mikrobai . Viskas yra žmogaus proto individualume , jo baigtinėje ir priklausomoje prigimtyje , kuris turėdams Dievo-Kūrėjo idėją , aišku , kad gali iš karto viską pradėti nuo Dievo įdėjos , tačiau atsiranda viena kliūtis . Kartu su DIEVO idėja , žmogaus sąmonėje yra dar visas rezginys kitų įdėjų ir vaizdinių , kurie savo kūrybiniu potencialu gali visai nepatikimi ir abejotini , apsigyvenusiai žmoguje , Dievo idėjai Visa tai sudaro sudėtingą mąstymo matricą , kuri tarsi ir turi suvienytą mąstymo asociaciją , tačiau prie Dievo idėjos noriai prisakiba pašalinės juslinės mintys , kaip pavydas , konkurencija , pasididžiavimas , pasipuikavimas , tuo atskirdamos bendrą Dievo sampratą , savo skirtingu asmeniniu matymu , skirtingu suvokimu ir skirtinga dvasine kalba . Todėl visi žmonės turėdami tą pačią Dievo idėją , kalba , rašo ir pamokslauja vieni kitiems pateikdami tik savo subjektyvius asmeninius samprotavimus ir savo asmeninius vaizdinius , vien tik dėl to , kad patenkintų savo juslinių idėjų kombinaciją , su tariamu savo besivystančiu asmeniniu dvasingumu .

Rimantas: emipetras rašo: Čia ne Jolantai ir ne Ritai ir net ne Kukui , čia mums visiems , kad nesiveistų Šetono mikrobai . Viskas yra žmogaus proto individualume , jo baigtinėje ir priklausomoje prigimtyje , kuris turėdams Dievo-Kūrėjo idėją , aišku , kad gali iš karto viską pradėti nuo Dievo įdėjos , tačiau atsiranda viena kliūtis . Kartu su DIEVO idėja , žmogaus sąmonėje yra dar visas rezginys kitų įdėjų ir vaizdinių , kurie savo kūrybiniu potencialu gali visai nepatikimi ir abejotini , apsigyvenusiai žmoguje , Dievo idėjai Visa tai sudaro sudėtingą mąstymo matricą , kuri tarsi ir turi suvienytą mąstymo asociaciją , tačiau prie Dievo idėjos noriai prisakiba pašalinės juslinės mintys , kaip pavydas , konkurencija , pasididžiavimas , pasipuikavimas , tuo atskirdamos bendrą Dievo sampratą , savo skirtingu asmeniniu matymu , skirtingu suvokimu ir skirtinga dvasine kalba . Todėl visi žmonės turėdami tą pačią Dievo idėją , kalba , rašo ir pamokslauja vieni kitiems pateikdami tik savo subjektyvius asmeninius samprotavimus ir savo asmeninius vaizdinius , vien tik dėl to , kad patenkintų savo juslinių idėjų kombinaciją , su tariamu savo besivystančiu asmeniniu dvasingumu . Prisiminiau šį labai gerą emipetro komentarą ir galvoju, kad čia jis labai teisingai apibūdino mūsų elgesį gyvenime, kuris stipriai kenčia nuo tų Šėtono mikrobų. Tikrai, kad reikia gerai mums visiems apsivalyti ir pradėti reikia tik nuo savęs. Ir reikia būti atsargiems su visom žiniom, kurias gauname iš UK ir kitų šaltinių, su gerais darbais, kurie mums tokiais atrodo, kad visa tai netaptų pasididžiavimo priežastimi. Žmonės yra per silpni, kad galėtų sakyti - aš padariau ar aš pasakiau, nes nežinia iš kur atėjo tos mintys ir darbai. Vakar per discovery pažiūrėjau filmą apie hipnozės eksperimentus, tai pakankamai nesudėtinga yra užmigdyti žmogų ir įteigti jam, kad padarytų ką nors prieš savo valią. Aišku, kad tai gali padaryti tik apmokytas žmogus, bet vis tik tai gali padaryti net ir žmogus. O jau Šetonui tai padaryti turėtų būti visai paprasta, jeigu mes neturėtume Tėvo palaikymo. Todėl manau, kad tik griežtas Tėvo nurodymų laikymasis gali užtikrinti Jo pagalbą ir palengvinti mūsų kelionę namo.

Jolanta: Nekomentuosiu. Tik taip, kaip ši žinutė buvo skirta man pasakysiu jog kiek teko skaityti UK, o teko kol kas labai nedaug, šiai knygai neturiu jokių priekaištų. Tačiau kas ką joje mato ir įskaito yra kiekvieno asmeninės patirties indėlis.


Algirdasmm: kas gi sprogo tavo viduje pasinaudok tuo apsivalyk

Fredas: ...gerai kad pateikia savo subjektyvius asmeninius samprotavimus,..jeigu nepateiktų td ir šio forumo nebūtų,... Todėl rašykim, rekšdami savas ir kitų mintis, samrotavimus drąsiai -> 'pakolei' mūsų būstai dar nesuiro..

Jolanta: Emipetrui, tai vėl gryžtame prie pradžios.....supratau taip. Norint pajusti savyje gyvenantį gyvąjį Dievą reikia apsivalyti nuo pykčio, neapykantos, pavydo ir t.t....... darbas su savimi :) o taip norėtusi patinginiauti, net čia negalima

Rimantas: Tinginiauk, Jolanta, jei nebijai Šėtono mikrobų.

Jolanta: kodėl nebijau? Labai bijau. Ir kas pikčiausia tai žinoti ir suvokti yra viena, bet va atsiranda koks įgeidis, kartais ir pasiduodi. Darbas su savimi žiauriai sunkus ir rezultatas labai ne greitai pasirodo. Jei iš vis pamatai po kiek metų.

LaimaIrena: Nesutinku, Jolanta, nė vienas darbas nėra sunkus, jei jį atlieki su meile :)

Rimantas: Sunku, kai ne visiškai. Pvz mesti rūkyti yra labai sunku, jeigu tą metimą ištęsti ir mesti kaip nors ten laipsniškai ar dar kaip nors. Žinau iš patirties, kad nesigauna. Reikia iškart ir visiems laikams. Tas tinka visiems Šėtono mikrobams

LaimaIrena: Ir dar, nereikia jokio specialaus darbo su savimi, tiesiog gyvenimo eigoje kažką pasirenki, kažko ne. Iš tų pasirinkimų dėliojasi įvykiai, pasekmės. Labai daug būna neprognozuojamų dalykų, intuityvių sprendimų, iš viso to susidaro asmeninis kraitis, kurį, kaip čia rašė Rita, niekuomet neskirstau į dvasinį ar nedvasinį. Mūsų materialusis gyvenimas ir vadinamasis dvasinis gyvenimas - 2 susisiekiantys indai, kai vienas elementariai negali egzistuoti be kito, bent taip man atrodo.

Jolanta: vadinasi aš negabi. Pykčio atsikratinėjau 3-5 metus. Baimių daugelio gal apie 20 metų ir dar ne pabaiga toli gražu. Na pavydas pats dingo kai suvokiau kas gyvenime yra tikrai vertinga. O meilę tik pradedu ugdyti. O kas žino kiek dar visko savyje atrasiu. Man tai tikrai sunkus darbas. tačiau kad ir mažo pasiekto rezultato grąža man tikrai didelė.

Algirdasmm: Nesenai atsipalaidavusioje kompanijoje liežuvis surezgė tokią pasaką Štai žmogus; apatinė, vidurinė, viršutinė dalis. Apatinė –nuolatinis apsirūpinimas ir t.t. Vidurinė –gali daug gero padaryti žmonėms. Viršutinė –gali pažinti-surasti Dievą. Kai kas, visų trijų dalių galias pajungia apatiniosios interesams. Taigi Jolanta, manau į visa reikia žvelgti saikingai ramiai, nei vienos kaip nors aukštinti ar įpareigoti, nei būti nepasitenkinime ir stengtis vieną ar kitą timptelti už ausų. Visos jos turi poreikių minimumą; gerai kai jis tenkinamas savaime natūraliai nejučia. Taip būtų palaikoma palanki aplinka-atmosfera didesniems-sudėtingesniems judesiams.

Kipras: yes, pasaka vykusi manau į visa reikia žvelgti saikingai ramiai, nei vienos kaip nors aukštinti ar įpareigoti, nei būti nepasitenkinime ir stengtis vieną ar kitą timptelti už ausų. tik kažkodėl po gerdo ir mano pastabos-citatos (iliuzijose) bei vaidovds prisipažinimo, kad dėl tos citatos buvo eliminuotas iš a.j. forumo, p. algirdas, kurio santykiams su emipetru apibūdinimui citata ir buvo parinkta, staiga taip ‚išėjo iš proto‘, ir ėmėsi analitiko-kritiko vaidmens su paranojiškais terminais, pats sau prieštaraudamas. niekas jo nekritikavo, tik pareiškė savo požiūrį...gal čia mūsų varna-psichoanalitikė galėtų pateikti nuomonę apie kai kieno sveikatos stovį, nes net pasiūlyta citata 'asmenybę apibūdina moralumas – ryšių su kitais asmenimis santykinumo suvokimas. Ji atskiria elgesio lygius ir pasirinktinai juos vertina skirtingai. 1225' nepadeda.. matomai esu siauraprotis, subliuškęs visuomeninkas, negebantis aktyvuoti mąstymo galių

Algirdasmm: Kipreli Kipriuk Kipriuliuliukai ką tu žinai apie mano santykius su Emiliu mąstai ne smegenų vingiais, bet žarnyno

Kipras: man neįdomūs jūsų santykiai, įdomu tavo mąstymo destruktyvūs kriterijai

Algirdasmm: domiesi tuo, kas ne pagal tavo išgales; tai gerai –greitina evoliuciją, priartina pasiekimus mes esame pačioj pradžioj –ir menkiausias pasiekimas yra didelis kraitis; ačiu už pasisakymus esame procese; neveltui 570 etapų numatyta mūsų numaterialinimui kaip sakoma “čiau braške, susitiksime kompote“

Kipras: Algirdasmm rašo: domiesi tuo, kas ne pagal tavo išgales; kas yra tas nustatantis kitų asmenų išgales? (1610.4) 143:3.1 Maždaug šituo metu tarp apaštalų ir tiesioginių jų mokinių išsivystė didžiulės nervinės ir emocinės įtampos būsena. Jie vargu ar buvo įpratę gyventi ir dirbti drauge. Jiems buvo vis sunkiau palaikyti darnius santykius su Jono mokiniais. Šitiems žydams santykiai su pagonimis ir samariečiais buvo didžiulis išbandymas. Ir be viso šito, neseni Jėzaus pasisakymai buvo padidinę jų proto nerimastingą būseną. Andriejus buvo beveik pakrikęs; jis nežinojo, ką toliau daryti, ir dėl to su savo problemomis ir susipainiojimais nuėjo pas Mokytoją. Kada Jėzus išklausė apaštališkąjį vadovą, nupasakojusį savo vargus, tada jis tarė: “Andriejau, tu negali žmonių atšnekėti nuo savo susipainiojimų, kada į tai jie įsitraukia taip giliai ir kada su tuo yra siejama tiek daug žmonių, turinčių stiprius jausmus. Aš negaliu padaryti to, ko tu iš manęs prašai—aš nedalyvausiu sprendžiant šituos asmeninius socialinius sunkumus—bet aš prisijungsiu prie jūsų, kad pasidžiaugčiau poilsio ir atsipalaidavimo trijų dienų laikotarpiu. Eik pas savo sielos brolius ir pasakyk, kad jūs visi turite eiti su manimi į Sartabo Kalną, kur aš labai noriu pailsėti dieną ar dvi. siūlau visiems susierzinusiems pasidžiaugti poilsiu ir atsipalaidavimu ir tik po to rašyti į forumą :D

Kipras: ok, susitiksim morontijoj, tik pagal kalbėjimo manierà spėju atsidursi ten anksčiau už mane, teks ilgokai palūkuriuot; paskaityk rimanto a.s. apie žarnyno valymą pravers, dvasios brolau

varna: Kipras rašo: gal čia mūsų varna-psichoanalitikė galėtų pateikti nuomonę apie kai kieno sveikatos stovį, Nieko varna negali pateikt, jai pačiai reikia psichoanalitiko, kai praryja slieką su užslėptų poveikių/juodųjų technologijų/ kabliuku

Kipras: varnai 100 balų už humorą !!!

emipetras: Mielas Rimantai , gyvenimas tikrai yra didelis stebuklas , jeigu tik žmogus šiuo stebuklu išmintingai naudojasi . Išmintingas gyvenimas , tai gyvenimas pagal Dievo planą . Koks tas planas , nežino nei vienas žmogus , tačiau šeštas jausmas visada pakukžda į ausį , kad nedaryk kitam to , kas pačiam skaudu ir negera . Gyvenimas Dievo sąmonėje , gyvenimas nuolat einant į Dievo sąmonę , kuri yra čia pat žmogaus prote , visada sukuria mumyse šviesius jausmus , šviesius troškimus ir norą spinduliuoti šviesą ir meilę į aplinkinį pasaulį . Tačiau šiam spindėjimui vykti reikalingas kasdieninis darbas - malda ir garbinimas . Jeigu Rimantai skaitei Evangelijas , tai vienoje iš jų rašoma , kaip mūsų Viešpats JĖZUS KRISTUS , Getsemanės sode , prieš suėmimą , karštai meldėsi Dievui Tėvui , kad per kaktą , kaip kraujas , varvėjo sunkūs prakaito lašai . Daug yra evangelijos interpretacijų , tačiau aš šiuose ( Luko ar Mato ) evangelisto parašytuose žodžiuose matau milžiniškas JĖZAUS , dar kaip žmogaus pastangas , įeiti į Dievo Tėvo sąmonę ir suprasti savo TĖVO planą ir šio plano tolesnes pasekmės per amžius amžinuosius . Tai rodo , kad net Kristui , Sūnui Kūrėjui , reikėjo milžiniškų pastangų , įtikėti ir suprasti Dievo Tėvo planą , kuris tuo pačiu metu pavirto ir Jėzaus Kristaus asmeniniu planu , asmeniniu nutarimu , leistis būti nukryžiuotam , kad per šį barbarišką aktą žmonija per amžius prisimintų ir nukryžiavimą ir prisikėlimą , kaip tobulos dieviškos išminties veikimą į žmonijos protus , nes tik tokiu aktu buvo ir yra , vis dar žadinamas gyvuliškasis žmogaus protas , kad jame atsirastų gailesčio ir meilės savo artimui kruopelytė , o per tai gimtų ir aukštesnis troškimas , pažinti Jėzų Kristų ir jo TĖVĄ ir net visų Dievą Tėvą .

Fredas: (1450.6) 131:6.2 “Dangaus Viešpats yra aukščiausias. Tie, kurie nusideda, į dangų nepakils, bet tie, kurie žengia tesingumo keliais, tikrai suras vietą danguje. Mes esame tikri dėl pomirtinio gyvenimo, jei pažįstame tiesą. Žmogaus siela gali kilti į aukščiausią dangų, ten išvystyti savo tikrąją dvasinę prigimtį tam, jog pasiektų tobulumą. Dangiškasis statusas žmogų išlaisvina iš nuodėmės vergovės ir jį supažindina su galutine palaima; teisingas žmogus jau patyrė nuodėmės ir su ja susijusių vargų pabaigą. Vidinis aš yra žmogaus nenugalimas priešas, ir vidinis aš pasireiškia kaip žmogaus keturios didžiausios aistros: pyktis, puikybė, apgaulė, ir godumas. -> Didžiausia žmogaus pergalė yra paties savęs nugalėjimas. Kada žmogus laukia iš Dievo atleidimo, ir kada jis išdrįsta pasinaudoti tokia laisve, tada šituo jis yra išvaduojamas iš baimės. Žmogus per gyvenimą turėtų keliauti elgdamasis su savo bičiuliais tvariniais taip, kaip jis norėtų, kad būtų elgiamasi su juo.”.......(ir tokių atveju tokie kaip pyktis,barniai,nesantarvė sumažėtų iki minimumo, o gal ir iš viso jų nebūtų.)

Viltis: Prasmingi žodžiai...gal kam nors reikalingi, gal padės... http://www.youtube.com/watch?v=VQdpEUe8HuY&feature=related

Fredas: Tiesa padarys mus laisvus...

Fredas: ...laisvus,.. nuo bet kokios rūšies blogio apraiškų.

Aimas: emipetras rašo: Todėl visi žmonės turėdami tą pačią Dievo idėją , kalba , rašo ir pamokslauja vieni kitiems pateikdami tik savo subjektyvius asmeninius samprotavimus ir savo asmeninius vaizdinius , vien tik dėl to , kad patenkintų savo juslinių idėjų kombinaciją , su tariamu savo besivystančiu asmeniniu dvasingumu abejoju ar visi žmones turi ta pacia Dievo ideja. kol nebuvau pradejes skaityti urantijos knyga Dievą tapatindavau su energija, o dabar suzinojau, kad jis yra asmenybe bendraujaujanti su zmonemis asmenybemis per minties derintoja. kazin ar zmoniu tarpusavio bendravime dalyvauja ir ju minčių derintojai? ir dar man atrodo, kazkiek zinau, kad tikrai dvasingi niekad taip nesivadina ir nedemonstruoja to. jų dvasinguma galima pajusti iš „ dieviškojo aromato“

emipetras: Aimai , kai mes susitiksime akis į akį tai tikrai nedemostruosime dvasingumo , nes mūsų dvasingumas pasireikš tiesioginiame , betarpiškame bendravime vienas su kitu žmogumi kaip asmenybe . Ir kiek to dvasingumo turės vienas ar kitas žmogus , tiek mes ir pajausime betarpiškai kontaktuodami per kalbą , per žvilgsnį , per šypseną ir bendrai per visą savo žmogišką esybę , kuri tariamai ir spinduliuos iš to dvasingo žmogaus . O čia forume , mes turime rašyti ir demonstruoti savo raštais dvasingumą , nes tokia yra rašytinė komunikacija tarp asmenybių . Juk nei tu mane matai , nei tu mane girdi , o gali suprasti mane tik per raštą . Taip ir su bet kuriuo žmogumi . Iš parašyto laiško , iš sakinio konstrukcijos , iš žodžių kombinacijos ir perteikiamos minties , mes savyje ieškome susiderinimo su parašyta tema .

Aimas: sutinku su tavim, emipetrai. tik del dazno dvasingumo zodžio naudojimo dvasingesnis nepasidarysi. skaiciau cia Jolantos komentarus, kas antras zodis pas ja buvo 'dvasingumo keliu‘, o iš turinio trysko tik egocentrizmas. ne visi moka rasyti parinkdami tinkamus žodzius. net atrodo, kai kurie stengiasi pabrezti savo iskirtinuma, va, koks as protingas ir kitoks negu visi. man atrodo reikia buti nuosirdziu, o visa kita ne taip svarbu. cia juk ne rasytoju forumas, o urantijos knygos skaitytoju ar ne? turiu vyresnia drauge, kuri man ta knyga prirode, tai ji sake, kad bendravo su vienu knygos skaitytoju asmeniskai, bet ju draugyste nutruko, nes jai atrode, kad ji buvo per nuosirdi ir paprasta savo laiskuose, nes nesistenge atrodyti kazkuo originali. tada ir pagalvojau, kad ten ne jos beda buvo, bet to asmens. tu man atrodai labai nuosirdus emipetrai, dziaugiuosi cia toki sutikes:D

Aimas: nuosirdumas atrakina visus vartus; net didziausio pikciurnos, jei skiri jam demesio. tik ne visi nori su jais prasideti:D

Aimas: cia ne apie pykti ir baime, o apie dziaugsma, kad varnele pastebejo naujus zmones ir pasveikino:D aciu ♥ ♥ pradejus skaityti urantijos knyga, tikrai pasijutau 'kosminiu aparatu', paleistu tirti nezinomu planetu.. bet kas tas katras paleido? iki siol spelioju, kodėl isgirdus skaitoma teksta, suklusau, akis uzkliuvo už pavadinimo ir nebepaleidzia. pacios pradzios protas nesugebejo isisavinti, patartas pradejau nuo IV d. turiu vilti su laiku perskaityti visa. visiems prasmingu iseiginiu dienu!!

emipetras: Skaityk Aimai , būtinai skaityk nuo pradžių . Nuo pradžios šios knygos ir yra visa prasmė , visas perversmas ir visa Tiesa . KETVIRTA dalis tai tik Naujojo Testamento interpretacijos , ten viskas aišku kaip šviesią dieną , o štai nuo pirmos dalies reikia gerai protu padirbėti ir bandyti susivokti abstrakčiose prasmėse . Būtinai skaityk tik nuo PIRMOS dalies ir nepergyvenk jeigu viskas bus neaišku . Kai skaitysi tuos lapus ir antrą ir trečią kartą , viskas skleisis vis aiškiau ir aiškiau .

Aimas: aciu emipetrai, knygas tikrai skaitau nuo pradzios, bet nepatinka, kai nesuprantu pavz. apie dieva septinkarti ar trejybiu trejybe...:D drauge sake kad uk parasyta spirales principu, tai pradejau nuo galo i pradzia. matai mano protas darbuojasi isijuoses tiesioginiame darbe:D

emipetras: Gerai Aimai darai , kad nors ką skaitai ,o daugelis visai nieko neskaito , tačiau bando kažką suprasti , gal iš medžių , gal iš saulės , gal iš vėjų . Aš manau , kad geriausią žinią , gali atnešti tik labai patyrę žmonės , su ilga dvasinio kelio patirtimi . Urantijos Knyga net ne žmonių sukurta , todėl jos Tiesos yra sunkiai suvokiamos netreniruotiems protams dvasioje . Tačiau su gerais norais viskas yra įveikiama , o per tikrą troškimą ateina ir žinojimas ir supratimas. Manau , kad čia tikrai ne visi pasiskaito tas nuostabias tiesas iš tos knygos . Tačiau be tų Tiesų neįvyks joks dvasinis šuolis , tolesniame savo proto ir minčių pažinime . Aišku , kad visos kosminės ir dieviškos Tiesos yra žmogaus prote , tačiau prisikasti iki šių Tiesų reikia , kad protas būtų labai suaktyvuotas laisvanoriškam norui save pažinti . Todėl , kaip paprastai , mes savo protą suaktyviname skaitydami mums širdžiai ir protui mielas dvasingas knygas , arba klausydamiesi išmintingų mokymų , kurie skatina mūsų protą mąstyti dieviškoje šviesoje .

Svolacius: Nori pasakyti,kad be uk tiesu neimanoma dvasiskai tobuleti,ar ta nori pasakyti?

emilispetras: Manau , kad galima tobulėti ir dvasingėti remiantis ir kitais šaltiniais , tačiau Urantijos Knyga yra visus dvasinius kitus šaltinius jungianti Knyga , tai kodėl tuo nepasinaudoti . Tačiau aš tikrai nesakau , kad skaitykite tik Urantijos Knygą . Skaitykite viską kas tik jums įdomu . Dievo Tėvo dvasia esanti jumyse tikrai nuves prie geriausio šaltinio , kokio jūs esate nusipelnęs savuoju proto pažinimu . Jūs mielas žmogaus , skaitysite tik tokias knygas , kurias jūsų protas bus pajėgus suprasti , kitų knygų jūs tikrai neskaitysite .

Svolacius: Ar tikrai jungianti? Kaip Jus,mielas zmogau ta nustatete? Ar perskaitete visus zinomus ir nezinomus dvasinius saltinius?

emipetras: DAUG ESU PERSKAITĘS RELIGINIŲ ŠALTINIŲ IŠ ĮVAIRIŲ TAUTŲ IR RASIŲ IR GALIU TIKRAI SAKYTI , KAD URANTIJOS KNYGA ( KAIP DVASIŲ IR ANGELŲ APREIŠKIMAS ) YRA VISAS RELIGIJAS JUNGIANTI KNYGA

Svolacius: Kuom apjungia?

emipetras: APJUNGIA UNIVERSALIUOJU DIEVIŠKUMO PRINCIPU - VISKAS SUKURTA IŠ DIEVO IR VISKAS VĖL SUGRĮŽTA PAS DIEVĄ

Svolacius: Tai kad tas visuose religijose seniai zinoma.Urantija tik atkartoja sena tiesa.Tikrai skaitei daug ir visokiu knygu? Bet kaip gali knyga apjungti universaliuoju dieviskumo principu...fantazuojame ane

VaidasVDS : Aš iš esmės skaičiau tik vieną - Urantijos Knygą, nes manasis Minčių Derintojas visose kitose knygose pajusdavo kažką netikrą ir aš jų paprasčiausiai neskaičiau, kuomet išgirdau apie Urantijos Knygą pagalvojau, kad tai bus eilinė mano nesėkmė skaitant, bet perskaičiau visą ir neradau, kur sustoti...

Rimantas: VaidasVDS rašo: Aš iš esmės skaičiau tik vieną - Urantijos Knygą, nes manasis Minčių Derintojas visose kitose knygose pajusdavo kažką netikrą ir aš jų paprasčiausiai neskaičiau, kuomet išgirdau apie Urantijos Knygą pagalvojau, kad tai bus eilinė mano nesėkmė skaitant, bet perskaičiau visą ir neradau, kur sustoti... Ir teisingai darai, Vaidai, neverta nieko daugiau ieškoti, jei pasirinkimas jau padarytas, nes tai bus tik laiko ir jėgų tuščias gaišinimas. Aš panašiai padariau pasirinkdamas žmoną

NSO: Man patiko "Manasis Derintojas pajusdavo kazko netikro..." :-) nieko,daugelis linke pateikti norima uz esama:-)

Fredas: (1673.1) 149:4.1 Jėzus per šitą pamokslavimo kelionę viešojo darbo dirbo mažai, bet tikintiesiems jis surengė daug vakarinių pamokų didžiojoje dalyje miestų ir miestelių, kur jam teko viešėti su Jokūbu ir Jonu. Vieno iš šitų vakarinių pasikalbėjimų metu vienas iš jaunesniųjų evangelininkų pateikė Jėzui klausimą apie pyktį, ir atsakydamas, Mokytojas tarp kitų dalykų pasakė: (1673.2) 149:4.2 “Pyktis yra materialus pasireiškimas, kuris, apskritai, išreiškia tą dydį, kokiu dvasinė prigimtis nesugeba valdyti sujungtos intelektualios ir fizinės prigimties. Pyktis rodo, kad jums stinga tolerantiškos broliškos meilės, taip pat, kad jums trūksta savigarbos ir savikontrolės. Pyktis ardo sveikatą, gadina protą, ir trukdo žmogaus sielos dvasiniam mokytojui. Argi jūs neskaitėte Raštuose, jog ‘įtūžis kvailą žmogų pražudo,’ ir jog žmogus ‘pykčiu suplėšo save’? Kad ‘tas, kuris neskuba įtūžti, tas yra didžiai supratingas,’ tuo tarpu ‘tas, kuris greitai supyksta, tas išaukština kvailystę’? Jūs visi žinote, jog ‘švelnus atsakymas įtūžį nusuka,’ ir kaip ‘grubūs žodžiai sukelia pyktį.’ ‘Išmintingumas pyktį sulaiko,’ tuo tarpu ‘tas, kuris nesusivaldo pats, yra lygiai toks pat, kaip ir neginamas miestas be sienų.’ ‘Įniršis yra žiaurus, o pyktys yra įžeidžiantis.’ ‘Pikti žmonės sukelia konfliktą, tuo tarpu įtūžusieji padaugina savo nuodėmes.’ ‘Neskubėkite dvasioje, nes pyktis glūdi kvailių krūtinėje.’” Prieš pabaigdamas kalbėti, Jėzus toliau sakė: “Tegu jūsų širdyse meilė viešpatauja tiek, kad jūsų dvasiniam vadovui kiltų nedaug problemų išlaisvinant jus iš polinkio duoti valią gyvulinio pykčio protrūkiams, kurie nesiderina su dieviškosios sūnystės statusu.”

emipetras: Ir pasakė dar štai ką : ,, Kai jūs būsite tarp žmonių - būkite švelnūs kaip balandžiai ir gudrūs kaip žalčiai '' ( Naujasis Testamentas )

VaidasVDS : Urantijos Knyga sako šiek tiek įdomiau: Prisiminkite, kada jūs eisite skelbdami ramybę žemėje ir gerą valią tarp žmonių, tada jūs turėsite atkakliai diskutuoti su aršiais ir save apgavusiais priešais; todėl būkite išmintingi kaip gyvatės ir tuo pačiu metu tokie pat taikūs kaip balandžiai.

Rimantas: Ir ypač Jėzus pabrėžė: “Leiskite man ypač pabrėžti šią amžiną tiesą: Jeigu jūs, susiderinimo su tiesa dėka, savajame gyvenime išmoksite rodyti kaip pavyzdį šitą gražią teisumo visumą, tai jūsų bičiuliai žmonės seks jumis, kad ir jie galėtų gauti tai, ką šitokiu būdu esate gavę jūs. Tas laipsnis, kuriuo tiesos ieškotojai linksta prie jūsų, išreiškia tą laipsnį, kokiu jūs esate apdovanoti tiesa, koks yra jūsų teisumas. Tas laipsnis, kuriuo jūs turite su savo žinia eiti į žmones, tam tikra prasme, išreiškia tą dydį, kuriuo jums nepavyko nugyventi visumos ar teisaus gyvenimo, suderinto su tiesa gyvenimo.” (UK 1726 p.)

emipetras: Gyvenkime teisumu , o visa kita bus pridėta . Niekas taip nedarko žmogaus psichikos , kaip pyktis , pavydas , kerštas . Tačiau brangieji , visada atminkime , kad į nuodėmę mūsų kūną gramzdina ne piktas žodis ir ne piktas veiksmas , bet piktos , pavydžios , kerštingos mintys , kurios vos užgimusios jau išspinduliuoja negatyvą į erdvę , kaip įvykusį faktą , nors tame reikale nedalyvavo nei žodis , nei veiksmas . Kodėl mūsų Viešpats Jėzus Kristus sakė : ,, jeigu nebūsite kaip vaikai , nepaveldėsite dangaus karalystės " Ar manote , kas savuoju intelektu reikia nusileisti iki vaikų lygio ? Tikrai ne . Iki vaikiškumo , patiklumo , net naivumo lygio reikia nusileisti tada kai prieš mus yra nukreipta agresija , pyktis , pavydas , net ir kerštas . Visais atvejais pasikliaukime tik savuoju Dievu , kuris savo Dvasia yra mumyse ir paveskime jam vadovauti mūsų protui , mūsų jausmams ir visiems mūsų sprendimams , nes tik mumyse gyvenanti Dvasia žino geriausią ir naudingiausią sprendimą . Būkime patiklūs kaip maži vaikai , atiduokime savo problemas Dievo Tėvo Dvasiai ir jo Meilei , taip kaip savo vaikystės rūpesčius patikėdavome savo žemiškiesiems tėvams . Štai tada ir paveldėsime dangaus karalystę .

emipetras: Taigi kodel pykstame ? Pykstame ivairiai ir teisetai ir neteisetai . Stai dabar ima piktumas , kad vaikai nutrenke kazkur lietuviska abecele , o as jos atsikelti nemoku , tai tas rastas gaunasi nei sioks , nei toks , todel ATSIPRASAU Perskaiciau siandiena dar karta VILNIAUS kosmariuka , tiksliau Algimanto sukurpta , rugpjucio 11 dienos , jo pamaldu renginio atgarsi , patalpinta Forume Nr.1 Na , kaip raso , tai panasiai ir buvo . Algimantas man sako : ,, pasakyk mokyma '' Na , as , visai nepasiruoses tokims scenoms ir pasakiau , ka as kartais darau savo dvasineje praktikoje , kad pakeisciau kokia nors gresminga ar pavojinga situacija . Pries tai buvo kalbejusi Jurate , kad ja neramina visos visuomenes tamsumas . Na , kazka panasiai . Tai as , kaip atgarsi i jos pasakytus zodius , pasakiau toki naudinga patyrima , kaip savo mintyse susijungdamas su dieviskuoju minciu Derintoju , padarau kai ka naudingo . Baigus man kalbeti , Algimantas tuoj ir uzprotestavo : ,, ne , ne , cia ne MOKYMAS , cia tik patyrimas , o tu mums pasakyk savo mokyma . Tada as ir pasakiau ; .. Nezaiskime zodziu lingvistika . As nesusipazines su jusu ceremonijomis ir autoritariniu tavo valdymu . Ka as pasakiau , as manau , kad tai teisinga .'' - Ne , ne , cia ne mokymas , - ir taip toliau it taip toliau ir be galo pasipyje kritika del mano vidinio dvasinio neisprusimo . Tada ir pasakiau , kad tokia audringa kritika rodo SEKTA , o meiles zodzai jusu visu , tik deklaracija . Dar siek tiek pasedejes pakilau , pasakiau visiems ATSIPRASAU ir isejau . Kad jau sekta , tai tikra sekta . Jau nustatytos dogmos ir seka ka kalbeti ir kaip kalbeti sekos tvarka , na tokia nerasyta sekos tvarka , pagal autoritetus , kurie savo kalba pritaria visoms Algimanto issakytoms , jo poziurio dogmoms . Maniau , kad jie perstvarke savo dvasini pasauli i normalu , logiska , su Jezaus Kristaus meile , su dangiskojo Tevo meile , su ta tiesa ir sviesa , kuri isdestyta Urantijos knygoje . Taciau , deja , geja . Vis nori buti pirmieji ir isrinktieji visoje VISATOJE visoje Kurinijoje . Ambicijos aukstos - apie Vietine visata , jokios kalbos ir uzuominos , nors tikra dvasine karjera zmogiskoji SIELA zengs tik , butent prades savo samoninga prabudima tik prikelta Vietines visatos , Jezaus Kristaus morontiniuose pasauliuose . Na , zodziu , Algimanto tie visi mokymai , su labai aukstomis dvasinemis ambicijomis , kurias labai visi megsta , taciau ar jie supranta , normalia , logine savo minciu galia . Man atrodo , kad jie svaigsta nesutvarkytu dvasiniu iliuziju pasaulyje .

Rimantas: emipetras rašo: Maniau , kad jie perstvarke savo dvasini pasauli i normalu , logiska , su Jezaus Kristaus meile , su dangiskojo Tevo meile , su ta tiesa ir sviesa , kuri isdestyta Urantijos knygoje . Ar tikrai taip manei? O gal čia kalba tavo įžeista savimeilė? Sau šituos klausimus irgi užduodu. Visa tai kažkaip primena Judo istoriją. Jam irgi atrodė, kad Jėzus yra per griežtas, kad neatitinka jo lūkesčių. Seniai nebuvau Algimanto tinklapyje, bet šiandien nusprendžiau paskaityti ką gi jis ten "sukurpė", kaip sakai. Paskaitinėjau ir forumo kažkiek. Viskas ten gerai. Žmogus daro savo darbą ir daro jį gerai. Yra pas juos meilė ir dvasia, bet aišku kaip ir kitur galima rasti ir neigiamų dalykų. Jeigu ieškai.

VaidasVDS: Kartais žinių trūkumas ar jų nepastebėjimas sukelia pyktį. Tad žvilgtelėkime į Apreiškimą: Religinį genijų, stiprus dvasinis įtikėjimas taip dažnai nuveda tiesiai į pragaištingą fanatizmą, į religinio ego pervertinimą Kada jūs pradedate žmogiškai formuluoti dieviškąją tiesą, tada netrukus ji miršta. Dievą galima atskleisti materialių pasaulių ribiniams sūnums, dvasinių valdų dieviškųjų Sūnų dėka, tiktai kaip Tėvą. Krikščionybė šitam pasauliui iš tikrųjų padarė didžiulę paslaugą, bet tai, ko dabar reikia labiausia, yra Jėzus. Pasauliui reikia pamatyti Jėzų vėl gyvenantį žemėje matant patyrimą tų iš dvasios gimusių mirtingųjų, kurie Mokytoją veiksmingai apreiškia visiems žmonėms. Bergždžia kalbėti apie primityviosios krikščionybės atgimimą; jūs turite eiti į priekį nuo ten, kur esate. Šiuolaikinę kultūrą reikia dvasiškai pakrikštyti Jėzaus gyvenimo nauju atskleidimu ir apšviesti jo amžinojo išgelbėjimo evangelijos nauju supratimu. Ir kada Jėzus bus šitaip išaukštintas, tada į save jis patrauks visus žmones. Naują apreiškimą visada užkrečia senesni evoliuciniai tikėjimai. Bandydamas aplenkti epochas ir netgi žmogaus dvasinio vystymosi stadijas, Algimantas elgiasi ne tik sektantiškai, bet ir Liuciferiškai Amžius, einantis po save padovanojančio Sūnaus, gali tęstis nuo dešimties tūkstančių iki šimto tūkstančių metų. Bet tai yra tiesiog kvaila mėginti perdaug staigiai pagreitinti religinį vystymąsi. Rasė arba nacija iš išsivysčiusios religijos gali įsisavinti tik tai, kas yra protingai harmonizuota ir suderinta su jos dabartiniu evoliuciniu statusu, plius, kas atitinka jos sugebėjimą adaptuoti. Dalamatijoje ir aplink ją maždaug per penkiasdešimties tūkstančių metų laikotarpį po maišto sukurstymo įsivyravo didžiulis pasimetimas. Buvo mėginama visiškai ir radikaliai reorganizuoti visą pasaulį; revoliucija pakeitė evoliuciją kaip kultūrinio vystymosi ir rasinio pagerinimo politiką. ... Kaligastijos planas tuoj pat pertvarkyti žmonių visuomenę pagal savo individualios laisvės ir grupinių laisvių idėjas, greitai ir daugiau ar mažiau visiškai žlugo. Visuomenė sparčiai grimzdo atgal į senąjį biologinį lygį, ir visur prasidėjo evoliucinė kova nelabai toli tepažengusi nuo ten, kur ji buvo Kaligastijos režimo pradžioje, šitas sukilimas, palikęs pasaulį sumaištyje, sukėlė siaubingą chaosą.

Die Teufelsbuhle: Jokšikimat __________ ruskiai net čia ėmė kišt __________ savo pataloginį norą kariaut ___________ !!!!!! Óáèâàé ôàøèñòîâ! Ìî÷è èõ ñåé÷àñ! rainbow.ru Ìî÷è âðàãà!  íîâîé âîåííîé èãðå. Áåñïëàòíî! livenews.ru Áîðüáà ñ ôàøèñòàìè â ðàçãàðå! Kaip jūs VISI galit kalbėt tokiam________ sušiktam saite________ apie Dievą ir kitus žmonėms šventus dalykus???? ____________ UŽSIMERKIAT_______________?????___________ VAIZDUOJAT> KAD NEMATOT___________????? AŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠ____________PLYŠTU IŠ PYKČIO ___________ IŠEINU KURT SAVO FORUMO ______ _________________________O JŪS PASIUSKIT_______________ šventeivos!!!!!!!!

emipetras: Taip , taip , Rimantai , ambicijos , susireiksminimas , didybe , viskas yra zmogaus proto viduje , o issireiskia tai , per kalba , per rastus , per mokymus . Net apastalai nera be nuodemes . Visi nori kalbeti ir kalbeti , o klausytis kaip ir nenori. Tai sakai Teufelsbuhle rusai puola . Daug kas taip sako , taciau ar tai ka nors sako ? Dvasines izvalgos tegu eina pirma politiniu izvalgu .

VaidasVDS: Rimantai, blogis yra tuo ir blogis, kad kartais jį įžvelgti yra labai sunku. Apie daugelį dalykų mes galime spręsti tik per savo asmeninius patyrimus ir įžvalgas bei surinktą savo asmeninę informaciją. Ieškantys tiesos, Dievo dalijasi savo patyrimais ir įžvalgomis. Bet tik susireikšminę pareiškia kitiems savo išskirtines teises ar statusą. Toje Algimanto sektoje būtent dabar tokie ir vyrauja. Pats išskirtiniausias yra Algimantas, kuris neva gauna mokymus iš tokio Rojaus Trejybės nario, iš kokio užsimano. Štai čia siūlau įsigilinti į ištrauką iš Urantijos Knygos. Amžinasis Sūnus negali tiesiogiai palaikyti ryšio su žmogiškosiomis būtybėmis, kaip tą daro Tėvas ikiasmenių Minties Derintojų dovanos dėka, bet Amžinasis Sūnus prie sukurtų asmenybių iš tiesų priartėja dieviškosios sūnystės daugeliu žemyn nusidriekiančių palaipsnių pakopų dėka, kol jis gali stovėti žmogaus akivaizdoje ir, kartais, kaip pats žmogus. Aišku iš karto kyla klausimas - tai kaip gi jis gauna tuos mokymus iš Amžinojo Sūnaus. Jei paklausi pas Algimantą, tai rišlaus atsakymo negausi arba gausi kokių nors išvedžiojimų porciją. O juk realybėje jis bendrauja pats su savo protu, kiek gali, tiek jam padeda Derintojas. Todėl iš tiesų tokie mokytojai dėl savo susireikšminimo gali padaryti labai daug žalos. Ten juk vyrauja tik deklaruojama, o ne tikra meilė. Kaip ir bet kokioje sektoje reikalaujama garbinti pirmiausia lyderį, o po to Dievą. Tas mokytojas priėjo iki tokių absurdų, kad neva jį, o kartais ir jam pataikaujančius, netgi pačius pradėjo garbinti Rojaus Trejybės asmenys. Aš apie tai rašiau jau seniai, dar tame forume, bet mane ir užblokavo, ir ištrynė. Emilis tik pabandė su jais atvirai pakalbėti, bet ta sekta jau užsiaugino naują alia mokytojų branduoliuką, su kuriais susikalbėti nelabai įmanoma. Aš ten irgi truputį paskaitinėju. Ganėtinas štilius ten, net keista pasidarė, kad neištrynė visų (kai kuriuos ištrynė) net ir man per aštrių Tado ir Simo pasisakymų, Jolantai nepapriekaištavo, kad ta ne jų stiliumi rašo, netgi ją pagyrė. Gal dar kas nors kada nors pasikeis. Bet puikybė ir susireikšminimas yra labai didelė problema ir sunkiai įveikiama...

Rimantas: Kažkaip atrodo, Vaidai, kad Algimantas pats sau yra sekta ir jis elgdamasis taip, kaip dabar nelabai jaudinasi dėl savo mokinių ar pasekėjų kiekio. Jeigu tai būtų sekta, kaip ją suprantame blogąja prasme, ten būtų stengiamasi pritraukti kuo daugiau žmonių ir jų nepaleisti, persekioti išėjusius. Šito nėra. Aišku jis gal norėtų, kad urantų būtų kuo daugiau, bet ir tu gi nori, kad visi studijuotų knygą. Ir aš turbūt noriu, kad daugiau žmonių suprastų taip , kaip aš suprantu. Čia mes taip norim, kad visiems būtų geriau :) Tai, kad Algimantas griežtai reikalauja jam paklusti yra būdas palaikyti tvarką grupėje ir ten išlieka tie, kas gali ir nori paklusti. Kas nenori, išeina ir tampa patys sau sekta. Pavyzdžiui aš turiu savo supratimą ir noriu jį turėti, todėl turėjau palikti Algimanto grupę. Gal kas nors kada nors ir pasikeis, bet jeigu neliks puikybės, kaip tada pažinsim nusižeminimą ir jeigu neliks susireikšminimo, iš kur žinosim, kas yra tas, kuris skaito save nereikšmingu?

emipetras: JAU Jolanta yra sutrinta i miltus . Jeigu tos visos temos dar nepanaikino , tai galite pasiskaityti visa ilga straipsni kritisku komentaru visai Jolantos kurybai . Ne vienoje temoje yra aiskios potekstes , kad dabar Algimantas tariamai zino daugiau uz Urantijos knygos tiesas . Tiksliau tariant jo zodziais , jis savo mokymais praplecia Urntijos knygos tiesas , nes mat dangiskosios dvasios , ne viska pateike kas yra tinkama jo sukurtai naujajai religijai . Urantijos knyga , jam tariamai buvo tik pagalbinis lieptas , pagalbinis tiltas . Na o pagalbiniai tiltai ir lieptai , kaip zinome is statybos patirties , po kurio laiko yra nugriaunami . Tas pats ir su Algimanto mokymais . Urantijos knyga yra nustumiama i antra plana , o i pirma plana iskeliami jo asmeniniai mokymai , tariamai gauti tiesiogiai is Rojaus Dievybiu , kuriu tai asmenu . Situo teiginiu jis save pastato i isrinktuju asmenybiu gretas , net visoje bekrasteje Kurinijoje , jau nelabant apie ZEMES planeta . Zmogus , is gyvulines planetos drysta sakyti , stai as gaunu unikalius mokymus is paties Rojaus , ko visoje planetos dvasineje evoliucineje istorijoje , nebuvo nei girdeta , nei regeta . Na o Urantijos knyga tik patvirtina daugelyje skyriu ir aprasymu , kad ROJAUS TREJYBE , tikrai neveikia i zmogaus asmenini gyvenima , isskyrus dangiskojo TEVO dvasia . Kad jis moko zmones dieviskos tiesos ir sviesos , aisku yra labai puiku ir pagirtina , stebina tik tas mokymu gavimas tiesiog is ROJAUS , tarsi tai butu paparstas telefoninis skambutis . Noriu kalbu su tuo , noriu kalbu su tuo . Jeigu sakytu , kad stai as , bendraudamas su savo proto mintimis su dieviskaja DVASIA , gaunu neikainojamas dvasines , religines izvalgas ir jomis noriu dalintis su jumis mano mieli mokiniai , tada butu visai normalus ir sveikintinas mokymas , taciau dabar , kai save pastato net visos planetos , visu buvusiu ir esamu MOKYTOJU , auksciausioje ir neklystancioje padetyje , svelniai tariant , atrodo labai nerimta . Taciau , kaip jau sakiau , tegu kuria savo religija , tegu moko sviesaus mokslo ir sviesiu tiesu , nors ir kitoniskai , negu moko Urantijos apreiskimas , vis tik tai yra neabejotina pazanga . Na , o tas asmenines religijos apiforminimas , taip ir lieka asmeniniu kurybiniu vaisiumi . Tik tai reiketu ir sakyti , tiesiai , sviesai : as manau , man taip apsireiske ir as komentuoju apreiskima , per savo proto pazinima ir issireiskima .

emipetras: Oi , oi , oi , kas čia tik dedasi !!! Iš tiesų , tai kosminis štilius ir vakuumas . Ar jus žinote mieli žmonės , kad nerašydami ir nemąstydami jūs visi kaip asmenybės , dvasiškai degraduojate . Aišku , atsiprašau už tikrą tiesą , kurios niekada , visais laikais , nei vienas žmogus nemėgo . Saldus melas , štai tas skanusis pyragas , kurį kramsnoja žmonija tūkstančius metų ir sukasi savo vystyklų skuduruose , ir dangsto jais savo dvasinį skurdą . Ant šitų dvasinių skudurų užsigobia gražias melo skraistes , labai spalvingas , labai brangias , kad tuo pakeltų savo dvasinio tuštumo vertę . Brangieji , DVASIA atėjo ne į širdį , ne į jausmus , bet į intelektą , į protą . Visas kosmosas yra apjungtas dvasinio intelekto , visas kosmosas buvo sukurtas PROTO , tai yra dvasinės išminties , dvasinio intelekto . Žmogui padovanota dieviška kibirkštis , tai protas ir intelektas . Dvasia apsigyveno prote , kai šio proto aukštasis intelektas , savo mintyse , padarė pirmą moralų sprendimą . Brangieji , darykite savo INTELEKTE moralinius sprendimus , auginkite savo sielos sparnus . Svajokite , fantazuokite , kalbėkite , rašykite dvasiniu raštu ir dvasiniu žodžiu . Tegu technokratai rašo ir kalba tautų kalbomis , o jūs kalbėkite ir rašykite dvasios kalba , dvasios raštu - iš intelekto į intelektą , iš sielos į sielą . Linkiu visiems sėkmės .

Rimantas: Rašyti įdomu ir naudinga. Naudinga ne todėl, kad galima kitus pamokyti ar atvesti į teisingą kelią. Teisingas kelias yra kiekvienam savo ir jį atrasti padeda rašymas, nes rašydamas įsiklausai į save. O gal ir ne į save. Nežinia iš kur ateina mintys. Panašu, kad jos ateina iš kažkur kitur. Gal iš to visko, kas yra viena. Bet kaip ten bebūtų, reikia rašyti ir bus įdomiau. Tik nereikia kitų mokyti ir teisti. Teisti reiškia ne tik taisyti kitų klaidas, bet ir girti. Aišku ir čia kiekvienas pasirenka arba jam parenkamas savo kelias.

emipetras: Teisingai Rimantai , visai teisingai . Viename mokyme skaiciau toki komentara . Padekite savo zinias ant stalo . Kam ju reikes tas ieskos ir atejes pasiims mokysis ir naudos , o kam dar per anksti tokios zinios , tai ir su lazda jo , prie tu ziniu stalo , neatvarysi . Kiekvienam savas laikas , kiekvienam tik jam vienam reikalingiausias zodis , kuris duos impulsa jo SIELAI augti. Mokyti primigtinai savo TIESU tikrai neverta . Visada prisimenu Jokubena , kaip is pradziu ateidavo simtai klausytoju , o vis toliau ir labiau primetant savo asmenine vizija ir savo asmenine nuomone , nors ir apgaubta teisinga dvasine aureole , klausytojai pradejo skirstytis , kol liko tik keliolika arba keliasdesimt . Ar jis skelbia netikras TIESAS ? Tikrai ne . Taciau perdetas sureiksminimas ir visiskas sukramtymas tos - zmoniu protai ja atstumia . Kadangi kiekvienas protas nori savo minciu darbo , o pernelyg sukramtyta TIESA pasidaro protui nebepopuliari . Nes protas be valinio darbo , be valinio mastymo , veltui gauta informacija pamirsta , arba ji jam tiesiog tampa nebeidomi . Tai cia mano tokia nuomone , bet kiti zmones , aisku , matomai , vertina visai kitaip .

emipetras: KAI ŠIANDIENOS ŽINIASKLAIDA PERSUNKTA MANIPULIACIJOMIS APIE KARO GENEZĘ , VERTA PRISILIESTI PRIE IŠMINTIES ŽODŽIŲ , NES VISA ŽMONIJA YRA VIENTISA IR NĖRA VIENŲ NEI LIETUVIŲ , NEI RUSŲ , NEI ANGLŲ , NEI KINIEČIŲ . YRA GLAUDUS TAUTŲ MIŠINYS , KURIS TURI SIEKTI TAIKOS , MEILĖS IR RAMYBĖS . Agni joga. Morijos sodo lapai 4 Nenusišalinkite nuo gyvenimo, eikite aukštyn vedančiu keliu. Namas visiems. Visiems Vienas. Dievo namas kupinas pasaulių, ir visuose juose plazda Šv. Dvasia. 1. Gyvenimo laimę rask kūryboj ir įvertink atsiskyrėlio buveinę. Su meile besirūpindamas Kristumi, Kristui džiaugsmą nešu. Galvokite apie didžią meilės Vienatiniam Dievui galią ir mokėkite išlavinti didžią būsimos žmonijos Vienovės regėjimo galią. Vienintelis išsigelbėjimas − nukreipti dvasią į Tiesos švytėjimą. Didžioji meilės galia slypi drąsioms sieloms duotame visuotiniame regėjime. Tiksliai perteikti šviesų Dvasios apsireiškimą - tikras menas. Per meną turite šviesą. 2. Tie, kuriuos kankina žemiški klausimai, negaus atsakymo apie Nežemišką. Lemtis gali pakreipti smūgį į šalį nuo jūsų, jeigu jūs padėsite už Tiesą Save atidavusio Kristaus apsireiškimams. 3. Mano draugai! Laimė − tarnauti žmogaus sielos gelbėjimui. Atmeskite visus prietarus ir būdami stiprūs dvasiškai padėkite žmonėms. Sudarkytą nukreipkite į grožį. Kaip medis atgyja pavasarį, taip žmonės pražysta gėrio kelyje. 4. Į gėrį nukreipkite savo draugus. Neslėpkite Mūsų pranešimų. Širdimi įsiklausykite į Mūsų pamokymus. Darbuokitės ir pažinsite šviesą. Aš parodysiu jums kelią − Mūsų ženklą suprasite širdimi. Žinokite, Mokytojai įduos jums stebuklingą lyrą, jos jėga apdovanos sugebėjimu suvokti žmones. Jūs suprasite siųstą Dievo Malonę. Mūsų dienos bėga su mintimis apie visuotinę laimę. Lojalumas − lemtas tiems, kurie nori eiti sėkmingu aukštyn vedančiu keliu. Tas, kuris tiksliai laikosi Mūsų reikalavimų, suvoks reiškinių harmoniją. Nešdami jums laimę, su Viltimi laukiame jūsų susitelkimo į gėrį. Tiesa su jumis, mokėkite atverti jai kelią. Jūsų jėga didelė, kaip beribis dangus. 5. Mano alsavimas − Grožio siekimas. Sugebėjimai, pasiekti per širdgėlos aukas, suteiks jūsų ieškojimams tikrą sėkmę. Pasitraukite iš negyvo gyvenimo. Mylėkite gyvenimą, spinduliuojantį sielomis Dievo švytėjimo sraute. Tvirtai pasiryžkite savo dvasios galios augimui. Sugebėkite visada atsiminti Mūsų apreikštus Vartus.

emipetras: NORIU PASITIKRINTI . AR IR ČIA MUŠA RUSIŠKAS RAIDES

emipetras: O , ČIA VISKAS GERAI . DABAR PAŽIŪRĖSIU KAS GAUNASI ASMENINIAME SKYRIUJE

VaidasVDS: Rimantas, kaip dažnai būna, pateikia ir įdomių, ir diskutuotinų minčių. Ar reikia mokyti kitus? Manau, kad mokyti reikia, bet ne brukant kažką, o įtraukiant į diskusiją, išklausant kito nuomonę, pateikiant savo argumentus, bandant surasti bendras pozicijas, šalinant prieštaravimus ir abejones. Ar reikia teisti kitus? Kartais reikia. Kuomet žmogus renkasi blogį ir atkakliai jo laikosi. Čia reiktų atkreipti dėmesį į ilgą laiką žmonių sąmonę klaidinusią frazę iš Jėzaus mokymų - "neteiskite kitų, idant neteistų Jūsų". Urantijos Knyga nurodo šios frazės tęsinį - "Kokia dvasia jūs teisiate kitus, tokia pačia dvasia taip pat iš tikrųjų teis ir jus." Esmė čia yra tame, kad kokia dvasia mes teisiame kitus, tokia pačia dvasia ir patys būsime teisiami. Jei, teisdami kitus, norime sulaikyti juos nuo blogio, norime palenkti juos link gėrio, tuomet nieko blogo nedarome, bet jei, teisdami kitus, aukštiname save, siekiame pažeminti ką nors, tai ir patys galime būti pažeminti. Teisti giriant nelabai įmanoma, gal įmanoma sugadinti giriamąjį, jei šis pasiduoda savo puikybei. Gerų švenčių visiems

emipetras: Nusišypsokime šiemet kuo daugiau , tiesiog sau , arba sutiktam praeiviui . Paskleiskime optimistinių , draugiškų minčių bangas į tą mažą erdvės kubatūrą kurioje gyvename , judame , važiuojame , skrendame . Tuo būdu prisiliesime prie universaliosios kosminės erdvės , kurioje pulsuoja gyvenimas , kurioje gimsta , auga , kinta kosminis stebuklas - GYVYBĖ . Mes žmonės , esame to stebuklo kibirkštėlės , mažytės ir mažai matomos , iš gilios kosminės erdvės , tačiau turintys nuosavas , asmenines radijo stotis , kurių pagalba galime siūsti savo gražias mintis , meilės mintis , tolyn , aukštyn , į artimuosius ir tolimuosius gyvybės pasaulius , kurie taip pat ieško panašių į save , kurie taip pat pažįsta savo KŪRĖJĄ , kaip ir visi gyvi sutvėrimai , apdovanoti loginiu mąstymu ir moraliu protu , kuris moka spinduliuoti į erdvę MEILĖS bangas ir padėką savo KŪRĖJUI . Taigi darbuokimės , vardan brolystės ir DIEVUJE sunystės statuso , kad visomis savo mintimis , kiltume vis į kosmines erdves ir skleistume meilės bangas , brolystės bangas . Na , aišku , labai nežioplinėkime galvas užkėlę ir neįsivaizduokime esą kosminiai radijo švyturiai , dažniau pasižiūrėkime ir sau po kojomis , kad nesugriūtume užkliuvę už mažo akmenėlio . Kaip ta patarlė liudija - mažas akmenėlis , didelį vežimą verčia . VISIEMS LAIMINGŲ , DŽIAUGSMINGŲ , TURTINGŲ , HARMONINGŲ IR SVEIKATOS METŲ 2015 - ais metais .

emipetras: Tik dabar pastebėjau , kad visus pasveikinau su savo 1000 - uoju pranešimu . Tai reikės atžymėti , einu arbatos gerti .

emipetras: Įšlysk ,,DUGNE'' iš mano ,,hatos'' ir ateik čia pasišaudyti. Na , kaip sakoma - ant plyno pleciaus . Pašaudyk čia į mane savo originalijom minčių nerealijom . Duokime žiūrovams malonumo savo veizolais pastebėti , kaip išminčius iš didelio rašto pasiklydęs iki pat krašto , tačiau vis dar trykštantis savo nepralenkiama superine išmintimi , vis moko , vis moko , kaip tapti skraidančia ožka . Taigi išlysk ,,DUGNE'' iš mano ,,hatos''

emipetras: PAŽVELKIME Į SAVO PYKČIO IR BAIMĖS AKIS IR O. MILAŠIAUS PRANAŠYSTĖS ATSIVERS VISA DABARTIMI http://anomalija.lt/2011/08/oskaro-milasiaus-pranasystes/

VaidasVDS: Emili, jei rimčiau studijuoji Urantijos Knygą, turėtum suprasti, kad nei šiomis Milašiaus pranašystėmis, nei Biblijoje esančiu Jono apreiškimu pasitikėti negalima. Jono apreiškimas yra ir iškraipytas, ir netgi suklastotas. Bet tai nereiškia, kad kieno nors žodžiuose nėra kažkokios dalies tiesos. Visada koks nors blogis kyla tada, kada žmonės turimas neteisingas žinias priima už pagrindą ir dėl jų padaro neteisingas išvadas ir dar jas paskelbia tiesomis ar pranašystėmis. Reikia labai atsargiai elgtis su visokiomis pranašystėmis ir jų propagavimu.

emipetras: VAIDAI VDS , o kaip tu manai , jeigu mes esame tik mintyje KŪRĖJO ? Jeigu mūsų visa realybė materijoje , yra tik KŪRĖJO kūrybinė minčių projekcija SAVYJE . Kai kurie mąstytojai mano , kad mūsų regimos tolimos kosmoso žvaigždės , viso labo yra , tik mūsų proto iliuzija , kurią mūsų materialiame prote pateikia Dvasia . Kokia tai Dvasia ? Na manau ta pati dieviškoji Dvasia , kurioje mes egzistuojame , gyvename ir turime potencialią galimybę tapti dangiškojo Tėvo substancionalia proto monada amžinybėje . Ir kaip žinome LOGOS yra nematerialus , bet substancionalus , todėl ir visa KŪRINIJA gali būti tik substancionali . Kaip visa tai yra iš tiesų , tai tik vienas Dievas težino .

emipetras: Nei viena žvaigždė , nei viena planeta , tariamų mokslininkų ar tariamų kosmonautų nepačiupinėta , o tai reiškia , kad akies rega per elektroninius teleskopus , per optinius teleskopus , gali priimti iliuzijà lygiai taip pat , kaip ir visas gyvenimas yra iliuzija . Fantastika , fantastiniai regëjimai , fantastiniai skaièiavimai , kuriø niekada nepatikrinsi ir nepaèiupinësi , Rytø filosofijoje labia aiðkiai pasakyta kas yra iliuzia . Iliuzija tai mano ir tavo gyvenimas , tai mano ir tavo požiūris į gyvenimà . Nemanau , kad tûkstantmeèiø senumo , rytieèiø dvasinë filosofinë iðmintis yra niekinë ir nulio verta . Visame tame yra tolima . pamirðta iðmintis , kaip ir Egipto civilizacijos klestëjimo paslaptis ir þmogaus fizinë egzistencija yra iliuzinë , kaip tariamo tikroviðko gyvenimo drama , kuris ið tiesø yra kiekvienam asmeniðkas , o tuo paèiu ir neapibrëþtai asmeniðkai iliuzinis . Kadangi mes neturime þiûrovø , kurie galëtø paliûdyti apie mûsø egzistavimo tikroviðkumà , o kai nera þiûrovø , tai neara ir liûdytojø . O tu pats þmogau nesi sau liudytojas , todël proto fantazija ðoka savo gyvenimo iliuziná ðoká .

VaidasVDS: Emili, kartais reikia mažiau skaityti iliuzinių straipsnių ir iliuzinių idėjų. Kas per daug, tas nesveika. Prisimink šią citatą Filosofai daro savo rimčiausią klaidą, kada jie yra klaidingai nuvedami į abstrakčius sofizmus, į tokią praktiką, kada dėmesį sutelkia į vieną tikrovės aspektą, ir tada tokį izoliuotą aspektą paskelbia visa tiesa. Arba šitą Pripažinti Dievybės visagališkumą reiškia patirti saugumą jūsų kosminės pilietybės patyrime, būti užtikrintam dėl saugumo ilgoje kelionėje į Rojų. Bet pripažinti visakūrybiškumo sofizmą reiškia pritarti milžiniškai Panteizmo klaidai.

emipetras: PYKSTAME , BIJOME , NERVUOJAMĖS , NES NESĄŽININGOS ŽMONIŲ GRUPĖS , SAVO PAGAMINTAIS MAISTO PRODUKTAIS NUODIJA LEGVATIKIUS IR NAIVUOLIUS KURIE MANO , KAD PARDUOTUVĖSE NUSIPIRKĘ GRAŽIOMIS ETIKETĖMIS PAPUOŠTŲ MAISTO PAKUOČIŲ MANO , KAD VALGO NAUDINGĄ , SAVO KŪNUI PAMAITINTI , MAISTĄ . DEJA TAI ĮLIUZIJA , KAIP IR VISOS KITOS , KURIOMIS ŠI CIVILIZACIJA YRA MAITINAMA , KAD VIS MAŽIAU JAUSTŲ , KAIP SILPSTA IR JŪSŲ KŪNAS , PROTAS IR DVASIA . NORS ČIA RODOMA RUSŲ PROBLEMA , BET NEMANYKITE KAD IR JŪS ,,VAKARIEČIAI'' VALGOTE GERESNĮ MAISTĄ . https://www.youtube.com/watch?v=J9SODaHBY3k

emipetras: TOLESNĖ INFORMACIJA APIE ŽMONIJOS MAISTĄ IR MAITINIMOSI ĮPROČIUS . https://www.youtube.com/watch?v=MNKUC9oo46A TAČIAU MES GALIME VISKĄ PAKEISTI . MES SAVO PROTU IR VALIA GALIME VISKĄ PAKEISTI . MES GALIME KASDIENA LAIMINTI SAVO VALGOMĄ MAISTĄ IR TUO SAVO DVASINE ENERGETIKA APVALYSIME JĮ NUO CHEMINIŲ TERŠALŲ ARBA BENT JAU ŽYMIAI SUMAŽINSIME JŲ VEIKIMĄ . MES GALIME DŽIAUGTIS KIEKVIENA DIENA , KAD ŠTAI MUMS DUOTA DAR VIENA GYVENIMO DIENA , NAUDINGAI IŠGYVENTI IR POZITYVIAI PASIKEISTI . PAŽIŪRĖKITE , ČIA BŪTENT TO MOKO : https://www.youtube.com/watch?v=vbpJUg2Au1Q

emipetras: PYKSTAME IR BIJOME TADA , KAI NETURIME SAVO ASMENINĖS NUOMONĖS , KAI PASTOVIAI KABINĖJAMASI PRIE NESAVŲ FRAZIŲ ARBA RUSIŠKŲ SVETAINIŲ . KAI KAS SERGA RUSOFOBIJA , TODĖL TENKA TIK APGAILESTAUTI , KAD TOKS SIAURAS NACIONALINIS POŽIŪRIS , TUO LABIAU URANTIŠKU MASTELIU , TAI JAU VISAI ASMENYBĖS SUNYKIMAS . DAR KARTĄ AŠ APGAILESTAUJU , KAD KAŽKAM ATSIVĖRĖ NUODĖMĖS PLIŪPSNIS , O AŠ PRIE TO PRISIDĖJAU. TAIGI: ATSIPRAŠAU ATLEISK AČIŪ AŠ TAVE MYLIU

emipetras: BUVO LAIKAI KAI AŠ SPRAGSĖJAU KAIP DEGTUKAS IR VISU SAVO PROTU REAGAVAU Į KITŲ DALYVIŲ Į NEADEKVAČIAI SINCHRONIZUOTĄ NUOMONĘ MANAJAI . TAČIAU MANO VIDINĖ DVASIA VIS MANE MOKĖ ; ,,APSIRAMINK ŽMOGAU , APSIRAMINK . ATSIMINK KODĖL TU GYVENI IR KOKIA TAVO GYVENIMO PRASMĖ. AŠ VIS TAVE NUOLATINAI MOKAU , O TU VIS PAMIRŠTI . PASAULIO NEPAKEISI - KEISKIS PATS IR TAI BUS VISŲ GERIAUSIAS TAVO GYVENIMO PASIEKIMAS " TODĖL DABAR RAŠAU TIK TAI , KAS MAN MALONU IR TIK TAI , KAS MANE ŽAVI . JEIGU YRA PASEKĖJŲ , PRAŠAU , AŠ SU MIELU NORU PRIIMU Į BENDRAKELEIVIUS , TAČIAU SAVO ASMENINĖS NUOMONĖS , APIE ŠIOS KELIONĖS TIKSLĄ , NEPERŠU . EIKIME KARTU , KIEKVIENAS SU SAVO PASAULIU , KIEKVIENAS SU SAVO POŽIŪRIU . IR TEGU MUS JUNGIA NE BENDRI POŽIŪRIAI , BET BENDRAS NORAS IŠSIKALBĖTI , IŠSISAKYTI , IŠPASAKOTI , SAVO SUKURTAS PASAKAS , SAVO SUSIKURTAS TIKROVES , SAVO SUKURTUS TIKĖJIMUS . TEGU MUS RIŠA NORAS BENDRADARBIAUTI , TAIKIAME SAMBŪVYJE .

katė: jeigu tai būtų paplepėjimas prie kavutės -tai nuotaikinga. dokumentų forume -tai prarūgęs kompotas

emipetras: O KAS ČIA TAU - ŠVENTA KARVĖ ? VISAS GRAŽUMAS IR YRA PAPLEPĖJIMAS PRIE KAVUTĖS . NEKURKIME FOBIJŲ IR FANTOMŲ ANT SVEIKŲ IR RACIONALIŲ MINČIŲ .

VaidasVDS: Katytei, matyt, pasiutligės priepuolis. Kad tik pasveiktų O receptą gali pasiūlyti Katytės nemėgstamas Jėzus "Pyktis yra materialus pasireiškimas, kuris, apskritai, išreiškia tą dydį, kokiu dvasinė prigimtis nesugeba valdyti sujungtos intelektualios ir fizinės prigimties. Pyktis rodo, kad jums stinga tolerantiškos broliškos meilės, taip pat, kad jums trūksta savigarbos ir savikontrolės. Pyktis ardo sveikatą, gadina protą, ir trukdo žmogaus sielos dvasiniam mokytojui. Argi jūs neskaitėte Raštuose, jog ‘įtūžis kvailą žmogų pražudo,’ ir jog žmogus ‘pykčiu suplėšo save’? Kad ‘tas, kuris neskuba įtūžti, tas yra didžiai supratingas,’ tuo tarpu ‘tas, kuris greitai supyksta, tas išaukština kvailystę’? Jūs visi žinote, jog ‘švelnus atsakymas įtūžį nusuka,’ ir kaip ‘grubūs žodžiai sukelia pyktį.’ ‘Išmintingumas pyktį sulaiko,’ tuo tarpu ‘tas, kuris nesusivaldo pats, yra lygiai toks pat, kaip ir neginamas miestas be sienų.’ ‘Įniršis yra žiaurus, o pyktis yra įžeidžiantis.’ ‘Pikti žmonės sukelia konfliktą, tuo tarpu įtūžusieji padaugina savo nuodėmes.’ ‘Neskubėkite dvasioje, nes pyktis glūdi kvailių krūtinėje.’” Prieš pabaigdamas kalbėti, Jėzus toliau sakė: “Tegu jūsų širdyse meilė viešpatauja tiek, kad jūsų dvasiniam vadovui kiltų nedaug problemų išlaisvinant jus iš polinkio duoti valią gyvulinio pykčio protrūkiams, kurie nesiderina su dieviškosios sūnystės statusu.”

Vėjas: žodžio “pyktis“ reikšmę dauguma vartoja dėl mažo diapozono proto-supratimo, dėl neišplėtotos sąmonės. Tai individai nesistengiantys giliau pažinti save, tuo labiau pažinti išorės pasireiškimų. Rezultate; praranda gebėjimą skirtingus dalykus pavadinti skirtingais žodžiais –apgailėtina.

VaidasVDS: Apgailėtina būti narcizu ir nesistengti to įveikti. Apreiškimas gali padėti: Toji drąsa, kurios reikia tam, kad būtų vykdomas gamtos užkariavimas ir kad būtų nugalimas savasis aš, yra tokia drąsa, kuri gali neatsispirti pagundoms pasipuikuoti savuoju aš. Tas mirtingasis, kuris gali pranokti savąjį aš, gali pasiduoti vilionei sudievinti savo paties savimonę. Mirtingojo dilemą sudaro dvigubas faktas, tai, jog žmogus yra susietas su gamta, nors tuo pačiu metu jis turi unikalią laisvę – dvasinio pasirinkimo ir veiksmo laisvę. Materialiuose lygiuose žmogus yra priklausomas nuo gamtos, tuo tarpu dvasiniuose lygiuose jis triumfuoja prieš gamtą ir prieš visus dalykus, kurie yra laikini ir ribiniai. Toks paradoksas yra neatskiriamas nuo pagundos, potencialaus blogio, sprendimo klaidų, ir kada savasis aš tampa išdidžiu ir įžūliu, tada gali išsivystyti nuodėmė. Nuodėmės problema nėra savaime egzistuojanti ribiniame pasaulyje. Ribiškumo faktas nėra blogis ar nuodėmė. Ribinį pasaulį sutvėrė begalinis Kūrėjas – tai yra jo dieviškųjų Sūnų rankų darbas – ir dėl to jis turi būti geras. Būtent klaidingas panaudojimas, neteisingas konstatavimas, ir iškraipymas to, kas yra ribinis, pagimdo blogį ir nuodėmę. Dvasinis gyvenimas milžinišku laipsniu padidina tikrąją savigarbą. Bet savigarba nėra žavėjimasis savimi. Savigarba visada yra suderinta su meile ir tarnavimu savo bičiuliams. Neįmanoma gerbti savęs didesniu laipsniu negu jūs mylite savo artimą; vienas yra sugebėjimo matas kitam.

Fredas: Todėl, kad nelaiku ir ne vietoje 'pjauną grybą, grybus" ..todėl ir pyksta kai kurie. Na, dar yra tokie 'niurzgliai-priekabos-kritikai', kuriems reikia būtinai surasti savo brolio akyje krislą. Ir kol jie nesuranda to krislo, tol nenurimsta.



ïîëíàÿ âåðñèÿ ñòðàíèöû