Ôîðóì » MINTIES ar SĄMONĖS derintojas? » nauja išraiška » Îòâåòèòü

nauja išraiška

Vėjas: 888 puslapis “Tiesa yra santykinė ir besikeičianti; ji visada gyvena dabartyje, pasiekdama naują išraišką kiekvienoje žmonių kartoje-net ir kiekvieno žmogaus gyvenime“ Jolanta 2013. 03. 17 net ir kiekvienu konkrečiu momentu konkretaus individo konkrečioje raiškoje

Îòâåòîâ - 107, ñòð: 1 2 3 4 5 6 All

Vėjas: Vėjas liečia bangą Banga liečia krantą, Krantas liečia žolę Žolė liečia pėda Brendu per rasojantį dangų Liečiu žemės grožį Mano pėdos nepriklauso- Vien tik žolei Viską, kas yra fizinis arba dvasinis, galima tobulai nuspėti, bet proto reiškiniai ir asmenybės valiniai veiksmai nenuspėjami. 155_4_2

Vėjas: ...kiekvienai informacijai turi būti padėtas pagrindas... mūsų pamatai yra skirtingų tipų, todėl skirtingai ir informacija gula... [Jolanta] Kartais ignoruojami pamatai, kartais jie sureikšminami. Atskiro individo gyvenime tai būna labai priimtina, labai patogu, netgi jam pačiam pasirodo labai protinga, čiut ne išmintinga. Pavyzdžių toli ieškoti nereikia. Pamatų ignoravimo pavyzdžių apstu F1, F2 pasidaline po lygiai. Ir jeigu atskiriem individam tai kelio atradimas per gyvenimo brūzgynus, tai visuomeninėje plotmėje užsidarymas “užburtam rate“.

Vėjas: Visuose savo apmąstymuose apie visuotinius reiškinius įsitikinkite, kad jūs ATSIŽVELGIATE į fizinių, intelektualių, ir dvasinių energijų TARPUSAVIO RYŠĮ, ir, kad reikiamai atsižvelgiate į NETIKĖTUS REIŠKINIUS, kurie atsiranda, kai juos suvienija asmenybė, ir į NENUSPĖJAMUS REIŠKINIUSnenuspėjamus, kylančius iš patirtinės Dievybės ir Absoliutų veiksmų ir reakcijų. Visata yra aiškiai nuspėjama tiktai kiekybine arba gravitacijos matavimo prasme; net pirminės fizinės jėgos nereaguoja į linijinę gravitaciją, taip pat į ją nereaguoja ir galutinių visatos realybių aukštesnės proto prasmės ir tikros dvasinės vertybės. Kokybiškai visata nėra aiškiai nuspėjama, kas susiję su naujomis jėgų asociacijomis, nesvarbu, ar jos būtų fizinės, protinės, ar dvasinės, nors daug tokių energijų ar jėgų kombinacijų tampa iš dalies nuspėjamos, kada būna STEBIMOS KRITIŠKAI. Kada materiją, protą, ir dvasią suvienija tvarinio asmenybė, tada mes negalime numatyti tokios laisvos valios būtybės sprendimų. [0136]


emipetras: ,, Kada materiją, protą, ir dvasią suvienija tvarinio asmenybė, tada mes negalime numatyti tokios laisvos valios būtybės sprendimų. (0136) " Gerą mintį atpūtei Vėjau . Ir aš taip manau , kad valinė asmenybė , dieviškosios Dvasios apšviesta asmenybė , skleidžianti šviesą iš savęs su meile ir laisva valia kitoms asmenybėms , yra tas bręstantis dvasinis valinis charakteris , kuris harmoningai mato ir materiją , ir protą , ir dvasią . Jeigu mes skleidžiamės kaip asmenybės , tai dar nereiškia , kad šios asmenybės taps kaip individualūs , atskiri proto ir dvasios pasauliai . Anaiptol , mes visi esame VIENYJE , tobulame AUKŠČIAUSIOJO VIENYJE , ir kiekvienos tokios individualios , gyvybe pulsuojančios , lastelės uždavinys yra , kuo tobuliau gyvybingai išreikšti save , Dievo Tėvo padovanotoje šviesoje , kad visu savo būviu taptume ŠVIESA , kuri visada gyvens laike ir erdvėje . Tai kiekvienos laisvos valinės būtybės naudingiausias pasirinkimas ir apsisprendimas , tapti ŠVIESA, kuri veda į amžinybę .

ŽINIA: NARVELIS Neuždarysit Savam ratelį Nepasakysit Kieno tai Valioj Žinianešių Tarnystė

emipetras: IŠ tikrųjų , tai jokių ŽINIŲ nėra , yra tik TIKĖJIMAS ir VALIA . ŽINIA - iliuzija , MEILĖ - viltis , TIKĖJIMAS - pagrindas - čia VALIA naują rytojų statys .

Koan: žinios perduotos Urantijos knygoje - iliuzija? žinios apie visatą užfiksuotos naujausiomis technologijomis - iliuzija?

VaidasVDS: Matai Koan, žinios, perduotos Urantijos Knygoje yra Dokumentai. Tai ne šiaip žinios, tai galima sakyti viršŽinios. Noriu priminti tau vieną Urantijos Knygos vietą Mes greičiau sutiktume susidurti su maišto rizika sistemoje negu surizikuotume patirti pavojų, kada iš kurio nors kovojančio mirtingojo iš bet kokio evoliucinio pasaulio būtų atimamas amžinasis džiaugsmas siekti kylančiojo karjeros. Tai nereiškia, jog žmogiškosios būtybės, atstūmusios pirmąją galimybę, turi turėti antrąją, nieko panašaus. Bet tai iš tikrųjų reiškia, jog visi valios tvariniai turi patirti vieną tikrąją galimybę, kad priimtų neabejotiną, sąmoningą, ir galutinį sprendimą. Taigi tai ir yra tau suteikta ta viena tikroji pasirinkimo galimybė, nes tu suradai ne žinią, bet Dokumentus. Žinai, gali bandyti apgauti mane, Emilį, ar net pats save, bet Dievo jau tikrai neapgausi. Radai Dokumentus, nepasirinkai Meilės skleidimo, kaltink tik pats save...

Koan: kiekvienas užrašytas tekstas yra savotiškas dokumentas kas čia nepaprasto? žinios knygos dokumentuose tik patvirtino kas buvo rasta savyje ir iš dalies kituose šaltiniuose tik nevisai taip tiksliai išdėstyta ir apjungta o sprendimą neabejotiną sąmoningą ir galutinį priėmiau dar iki UK perskaitymo kaip tai paaiškintum mielas cituotojau?

VaidasVDS: Koan, matai sprendimą ir aš priėmiau virš 20 metų iki UK dokumentų perskaitymo. Ir tokį sprendimą galimai priima arba atmeta daugybė žmonių. Tik jie nesuvokia, kad tai ir buvo jų vienintelė galimybė. Tiesa dokumentuose nurodoma, kad net ir priėmus tą sprendimą, žmogus gali jo atsisakyti savo laisva valia. Bet nereikia maišyti dokumentų su kitomis žiniomis iš kitų šaltinių, nes tose kitose žiniose yra gana daug neteisingų žinių, netgi visiškai žalingų, štai kaip kalbama Urantijos Knygoje Tie, kurie išgalvotų kokią nors religiją be Dievo, yra panašūs į tuos, kurie skintų vaisius be medžių, turėtų vaikų be tėvų. Budizmas savo pirmine forma yra viena geriausių religijų be Dievo per visą Urantijos evoliucinę istoriją, nors, šitam tikėjimui vystantis, jis neišliko bedievis. Religija be įtikėjimo yra prieštaravimas; be Dievo, ji yra filosofinis nenuoseklumas ir intelektualus absurdas. Taigi žinia žiniai yra nelygi. O dokumentus reikia labai nuosekliai išstudijuoti ir visus (kalbu apie Urantijos Knygos dokumentus), tik tada galima ką nors tvirtinti, bet ir tai tik gerai išdiskutavus su kitais, tam toks forumas ir reikalingas. Todėl garantuotai galiu pareikšti, kad tikrai ne kiekvienas, ypač žmonių užrašytas, tekstas yra dokumentas (tai gali būti tik teisinga ar klaidinga žinia) - toks pasakymas yra visiškas absurdas, vedantis į konfrontaciją ir savivalę. Visi dokumentai, surašyti į Urantijos Knygą, yra nepaliesti žmogiškojo proto, o tokių dokumentų neturi joks kitas šaltinis pasaulyje.

Koan: tam ir duota žmogui galvą kad atsirinktų kas prie ko tik prie ko čia savivalė ir konfrontacija mano galva to neišneša

VaidasVDS: Koan, paaiškinu: jei tu laikysi kiekvieną užrašytą bet kokį tekstą dokumentu, tai gausis tokia dokumentinė kvakafonija, kurioje kiekvienas įrodinės savo dokumentų neginčijamumą. Savivalė pasireikš per tai, kad kiekvienas tik jam patinkančius "dokumentus" laikys tikrais, o konfrontacija neišvengiamai kils, kuomet tokie asmenys pradės įrodinėti jiems patinkančių "dokumentų" viršenybę prieš kitus "dokumentus". Juk iki šiol taip ir vyko mūsų pasaulyje, ir dėl tos konfrontacijos kilo gausybė nesantaikos ir karų, ir ta konfrontacija tęsiasi ir šiandien. Bet net ir gavus tikrus dokumentus, žmonės vis tiek stengiasi kažkuo vis tiek išaukštinti ir save. Vieniems jau šių dokumentų pasidaro per mažai, kiti neva gauna naujesnius dokumentus, yra jau ir tokių, kurie neva gauna naujus "dokumentus", kuriuos vadina "Urantijos Knyga-2". Žmogaus savanaudiškumas, puikybė, susireikšminimas - tai pati tikriausia žmonijos liga. Norint pamilti kitą žmogų, reikia pažinti jį. Apmąstyk šią citatą (jai manau komentarų nereikia: Bet kokį asmenį, žmogiškąjį ar dieviškąjį, galima pažinti ir suvokti visiškai nepriklausomai nuo to asmens išorinių reakcijų ar materialaus buvimo. Tam tikras moralinio potraukio ir dvasinės harmonijos laipsnis yra esminis draugystei tarp dviejų asmenų; mylinti asmenybė vargu ar gali atsiskleisti tokiam asmeniui, kuris nemyli. Net ir dėl to, kad būtų priartėta prie dieviškosios asmenybės pažinimo, turi būti pašvęstas visas žmogaus asmenybės talentas; neryžtingas, dalinis atsidavimas bus bergždžias. Kuo geriau žmogus supras save ir įvertins savo bičiulių asmenybės vertybes, tuo daugiau jis trokš pažinti Pirminę Asmenybę, ir tuo nuoširdžiau toks Dievą pažįstantis žmogus stengsis būti toks, kaip Pirminė Asmenybė. Jūs galite ginčytis dėl nuomonių apie Dievą, bet patyrimas su juo ir jame egzistuoja aukščiau už ir pranoksta bet kokius žmogiškuosius ginčus ir paprasčiausią intelektualią logiką. Dievą pažįstantis žmogus savo dvasinį patyrimą pavaizduoja ne tam, kad įtikintų netikinčiuosius, bet tikinčiųjų mokymui ir abipusiam pasitenkinimui.

Algiirdas: Pedagoginė-demagoginė – citatinė-kontekstinė nelaisvė Kliuvinėjimas už knygos tekstų, už savo proto netobulų struktūrų, už mąstymo nevykusių sasajų. Ne taip svarbu seserystė brolystė, kaip malonu dvasinis aromatas

VaidasVDS: Algiirdai, tai jei tau taip nepatinka, tai kodėl skaitai ir pats cituoji? Ko tu čia iš viso lankaisi? Urantijos Knyga tau nepatinka. Gražus, normalus, kultūringas bendravimas nepatinka. Jėzaus apreikšta visų žmonių brolystė tau nepatinka. Tau akivaizdžiai patinka, kai Jolanta ar dar keli tavo gerbėjai apie tavo pamąstymus pasako, vau kokią mintį išmąstei. Na tikrai ši Knyga nėra skirta narcizams, aš tą tau garantuoju ir deja pagal savo įžvalgas nematau tavęs net pirmame gyvenamajame pasaulyje. Aš tikrai nesprendžiu tavo likimo, tą darys tik Dienų Senieji, nes tai tik jų kompetencija, bet tu savo narciziškumu Algimantą kokius penkis kartus lenki. Necituosiu tau tų citatų, bet tokio beviltiško Urantijos Knygos neva skaitytojo tai per 6 metus tikrai nebuvau sutikęs visame pasaulyje, nes teko susipažinti su daugybe skaitytojų iš viso pasaulio. Susikurk kur nors kokį savo tinklalapį, pavadink jį "Koks aš gražus ir kokios yra nuostabios mano mintys", susikviesk ten visus savo gerbėjus ar jų pasidaryk iš savo susitrejybinimo ar susiketurybinimo ir puikuokis savimi kiek tik tavo narciziška širdis tegali. Aš tau, brolau, visai nepavydžiu. Man tiesiog gaila tavęs...

Koan: ar ne teisininkas būsit, VaidaiVDS Norint pamilti kitą žmogų, reikia pažinti jį o kaip su meile iš pirmo žvilgsnio ar tokios nepripažįstam Jūs galite ginčytis dėl nuomonių apie Dievą, bet patyrimas su juo ir jame egzistuoja aukščiau už ir pranoksta bet kokius žmogiškuosius ginčus ir paprasčiausią intelektualią logiką. Dievą pažįstantis žmogus savo dvasinį patyrimą pavaizduoja ne tam, kad įtikintų netikinčiuosius, bet tikinčiųjų mokymui ir abipusiam pasitenkinimui. tad kam visos kalbos jei nėra pasidalinimo asmenine dvasine patirtimi

emipetras: Šviesaus proto Žemėje yra labai mažai , nes šviesusis protas ilgus tūkstantmečius buvo veikiamas reptilijų proto iš ANUAAKI planetos kuri , prieš du šimtus tūkstančių metų ir okupavo , tuo metu , čia Žemėje , gyvavusią angeliškąją civilizaciją . Dabar mūsų protai daugiausią sumišę su šių reptilijų protais . Tai šiandiena tų šviesių protų tik vienetai . Dangaus angelai padovanojo žmonijai Naują Evangeliją - Urantijos knygą . Tai ką jūs manote ? Taigi jos nesupranta milijonai . Vienetai tik iš milijonų , šitą knygą priėmė kaip savą , nes tai iš tiesų ŽINIOS iš angeliškojo pasaulio , iš ten , kur mūsų TĖVYNĖ , mūsų šviesaus proto .

VaidasVDS: Koan, mano dvasinė patirtis su Urantijos Knyga tęsiasi jau 6 metai, o be Jos - visą gyvenimą. Aš savo patirtimi esu ne kartą pasidalinęs ir šiame forume, ir Algimanto forume. Tiesa Algimantas beveik viską ištrynė. Jei tau kas nors rūpi iš mano asmeninės dvasinės patirties, klausk, aš tau atsakysiu. Būtų malonu ir tai, kad tu man atsakytai ir į mano klausimus, nes tik geriau pažįstant vienas kitą, įmanoma užmegzti nuoširdiškesnius ir gerus santykius. Meilė iš pirmo žvilgsnio turi vienodus šansus ir pataikyti į tikslą, ir prašauti pro šalį. Tam ir yra reikalingas patyrimas, patikrinant ar pataikei...

Algiirdas: Knyga nenugalima Mulkiai gali mulkinti kitus mulkius Tiesa nenugalima Ją galimą iškreipti, nuslėpti Laikas kankinančiai negailestingas Juo naudojasi visi

VaidasVDS: Prasmes iškraipyti gali bet koks žmogus, bet Dievas yra Meilė, o tikri mulkiai to deja nesupranta. Dievas kiekvienam laiko atseikėja tiek, kiek reikia sprendimui priimti, jo nėra nei per daug, nei per mažai, todėl Laikas visada yra geras. O Knyga nenugalima tikrai...

Algiirdas: Mirtingiesiems; laikas visų pirma yra gailestingumas, nepalyginamai didesne proporcija nei teisingumas. Niekas neturės galimybės aiškinti, kad pritrūko laiko į savo gyvenimą įsileisti dvasines realijas.



ïîëíàÿ âåðñèÿ ñòðàíèöû