Ôîðóì » ILIUZIJA » Pasaulis ne tik iliuzija » Îòâåòèòü

Pasaulis ne tik iliuzija

emipetras: Gyvosios esybės tikroji konstitucinė padėtis yra tyra dvasia. Virš žmogaus , virš visos esybės , spindi Dievo Tėvo dvasia . Ezoterikoje , kaip ir Urantijos knygoje , tai taip pat yra pažymėta kaip dieviškoji čakra . Išmintingoji žmonija jau seniai žinojo , kad viršugalvio septintoji čakra yra Dievo Dvasia . tačiau tai žinojo tik išminčiai ir išrinktieji . Jėzaus Kristaus Evangelijoje , tai taip pat yra pasakyta , tačiau per visas teologines išvestines ir mišias nėra pažymėtas šis reiškinys , kaip ypatingas žmogiškosios būties reiškinys . Aš sakyčiau , kad jis dvasininkijos yra specialiai nuslėptas . O štai šiandiena , par internetą , tai gali žinoti visi vaikai . Žinoti tai gali , tačiau visa nelaimė , kad žinoti gali , bet naudotis nemoka . Viena bėda tai , kad niekas nemokina kaip naudotis , o antra bėda - labai tingų žmogaus gyvulinį protą sunku priversti ir prisiversti mąstyti dvasinėmis kategorijomis . Todėl pagrindinė žmonių masė , kuri save tapatina su fiziniu kūnu ir visą savo gyvenimą grindžia tik fiziniais malonumais ir fizinių – materialių problemų sprendimais ir įgyvendinimais , iš tikrųjų įgyvendina tik savo iliuzinio ,, Aš’’ panoramą . Todėl ir žmogus , kuris save tapatina tik su planetinės materijos materialiu kūnu , o visa kosminę panoramą ir kosminę būtį - įbūtina iliuzijoje , arba dar kitu labai gražiu žodžiu tariant , - save įbūtina Majoje , tokiame Majos pasaulyje pragyvena visą savo prasmingą gyvenimą , be dvasinių pasaulių supratimo , be amžinosios realybės , tikrosios realybės , supratimo . Štai iliuzorinis pavyzdys . Prieblandoje ant žemės gulintį susiraizgiusį virvagalį galima per klaidą palaikyti gyvate. Šis virvagalis yra laikomas tuo, kuo jis nėra. Tai ir yra maja. Lygiai taip pat sąlygota gyvoji esybė, suklaidinta majos, mano kad kūnas yra tikroji asmenybė ir tikroji žmogaus esybė . Tačiau kaip gi mes galėtume virvę laikyti gyvate, jei nežinotume kas tai yra tikra gyvatė? Pati gyvatės sąvoka nėra iliuzinė ar netikra. Iliuzija yra tik mūsų proto manymas , kad tai gal gyvatė , tai yra virvės tapatinimas su gyvate. Lygiai taip pat, materialus kūnas yra realybė , tačiau tai majos produktas. Kitais žodžiais tariant , pati materija ir jos įvairios įliuzorinės apraiškos yra Maja , Viešpaties materiali energija, kuri yra kintanti ir neamžina ir yra priklausoma nuo Kūrėjo , lygiai kaip debesys yra priklausomi nuo Saulės. Saulės dėka jūros vanduo garuoja ir pavirsta debesimis. Lygiai kaip debesis yra Saulės energijos transformacija , taip ir Maja yra Kūrėjo dvasinės energijos transformacija. Todėl ji yra reali. Ji nėra iliuzinė, tačiau ji tampa iliuzine , žmogiškąjame mąstyme , kai kaip , kad kartais teigiama , remiantis pavyzdžiu apie virvę ir gyvatę , kai mes sumaišome tikrovę su savo vidinio požiūrio iliuzija . Kai kalbame apie iliuziją , mes turime turėti omenyje , fizinio materialaus gyvenimo pokyčius , nors pars materialus pasaulis yra realybė . Štai jeigu jums dabar trisdešimt metų , vadinasi prieš trisdešimt metų jūsų kūnas neegzistavo ir po penkiasdešimties metų jo jau nebebus. Lygiai taip pat materialus pasaulis periodiškai pasireiškia ir išnyksta tarytum bangos jūroje. Mes per savo trumpą gyvenimą viso to negalime pastebėti , tačiau labai gerai galime pastebėti valstybių sugriuvimą ir naujų atsiradimą , o taip pat kai kurių gamtinių objektų išnykimą ir naujų darinių atsiradimą . Miestų , miestelių , kaimų , miškų išnykimą , o jų vietoje kitų objektų atsiradimą . Tai yra trumpalaikis iliuzijų atsiradimas ir išnykimas . Tačiau visumoje , mus visada domino ir domins tik mūsų kūnas ir jo sąveika su šiuo iliuziniu pasauliu . Todėl galima teigti , kad ir materialus pasaulis , lygiai kaip ir kūnas, yra Majos produktas . Kaip materialus produktas materialiai objektyvus , bet per asmenybės prizmę žvelgiant , tik subjektyviai realus .

Îòâåòîâ - 301, ñòð: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 All

Kipras: rimantasKaunas rašo: Dar kartą klausiu tavęs kukai kas ėjo į maksimą kas pirko alų ir kas fotografavo moteriškę, juk sakei kad eini. Kas tas aš kuri ėjo, jeigu tokis neegzistuoja. ir įspraudė rimantas kunietis kukį į kampą ir nutildė. kažin kodėl? nėra argumentų? ar negebama jų suformuluot?

emipetras: Tikrai tas kukas būtų labai šaunus besivystantis dvasinis mokytojas , tačiau nuo reinkarnacijos grėblio niekaip negali nulipti , vis trenkia sau , vis nauja ir nauja joga-reinkarnacine išmintimi . Tuo pačiu bando intensyviai maitinti ir kitus savo bendraminčius . Logiškai mąstant tai yra beprasmybė , kai visą kosminį protą nors ir su jo daline realizacija žmoguje , vadina išnykstančiais ir vingiuotais atsitiktinumais , kai protas išsivystęs žmoguje tik kaip kosminio Centro ir Dvasios dovana yra nuvertinamas ir nematomas , kaip dieviškos kūrybos asmenybės kibirkštis-žmogus . Kol bus ieškoma visų koncepcijų ir pateisinimų , kaip sumenkinti šią dieviškos kūrybos individualią kibirkštį , per jos niveliaciją ir ištirpimą bendrame kosminiame prote , tol ir toliau bus drumsčiama sąmonė , kad žmogus yra klaidžiojančių dvasių atsitiktinumas . Tačiau , nežiūrint mano kritikos , Kukai , aš suprantu ir gerbiu tavo mąstymą ir linkiu , rasti jame savo asmenybės prasmę ir ramybę .

Kukas: Petrai,leisiu sau neatsakyti tau,net tavo palinkejimas beprasmis...nu o del ispraudimo i kampa...nu pavargau daunui aiskinti...


Juozas: Dėkui už atsakymą, Urante. Su tom mūsų mintim jau taip būna. Gal ir gerai, kad ateina ir išeina, o nepasilieka ir nekankina

emipetras: TAI LABAI IDOMU Saulei leidžiantis prie Gango suplūsta minios žmonių. Vakare aukas Gangui atnašauja brahmanai (šventikai). Jų maldos ritualas – teatralizuotas. Ugnies, smilkalų, vandens, saldumynų, gėlių aukas palydi pučiamos kriauklės garsai, būgnų ritmas ir galinga jėga orą skrodžiančios mantros bei plojimai – gieda visi susirinkusieji. Vis greitėjantis ritmas, vis stiprėjantis garsas veda į transą. Gangas iš indų susilaukia ne tik maldų. Šventosioms apeigoms pasibaigus tame pačiame vandenyje susirinkusieji prausiasi, plauna indus, skalbia drabužius. Beje, skalbimas Indijoje – vyriškas darbas. O kitaip ir būti, rodos, negali, nes skalbiama čia archaišku būdu – nešvarius drabužius ir patalynę daužant į didžiulius Gango apsemtus akmenis. Skalbimo priemonės nei muilas čia nenaudojamas. Tačiau ekologai dėl to per daug nedžiūgauja – Gango užteršumas ties Varanasiu viršija leistiną normą per 1000 kartų. Tai, kad upėje prausiasi, skalbiasi žmonės, maudomui buivolai ir plukdomi lavonai, – ne didžiausia problema. Tiesiai į Gangą plaukia visų jos pakrantėje įsikūrusių miestų kanalizacija. Keisčiausia, kad užterštame Gango vandenyje neplinta jokios ligos. Kodėl? Paslaptį atskleidžia šventosios upės vandens cheminė formulė. Gango vandenyje labai daug sidabro

Montė: ne viskas teisybė, emipetrai, buvau ten ir mačiau, skalbia ir moterys ir muilą kažkokį naudoja, bet šiaip vaizdas gango pakrantėse kraupus. a.jakubėnui buvo kilusi mintis, kad ir pas mus galima būtų taip degint pakrantėse lavonus. ar sveikam žmogui, gyvenančiam Lietuvoje tokia mintis kiltų?

emipetras: Nuoširdus ačiū už pataisymą , tai tik patvirtina , kaip rašai gerb. Montė , kad vaizdas Gango pakrantėse kraupus . Todėl kyla natūralus klausimas , kaip kyla noras , pav. mūsų lietuviams ir nelietuviams , iš šitokio žalio žaliuojančio krašto trenktis į purvinus paupius ar SAULĖS išdegintus plynus , Dievo ieškoti . Geriau jau išeitų kur nors į ŽEMAITIJĄ , atrastų dar neiškirstą ąžuolyną ir pasimelstų iš visos širdies DIEVUI TĖVUI , tuo aktu tiesiogiai sujungdami save ir su kosmosu ir su CENTRU - Dievybių Rojumi . Tikra TIESA visada yra labai aiški ir paprasta , o tikras DIEVAS yra visada šalia . Jeigu tik žmonės suprastų šią tokią paprastą TIESĄ , gyvenimas visų žmonių taptų nuostabus , o gyvuliškas žmonių dauginimasis sumažėtų iki optimalių santykių su gyvenama planetine erdve .

Rita: emipetras rašo: o gyvuliškas žmonių dauginimasis sumažėtų iki optimalių santykių su gyvenama planetine erdve . Kažina kas nustatė tą optimalų santykį? Gyvuliškai dauginasi gyvuliai, o žmonės-žmogiškai

emipetras: Miela Rita , optimalus žmonių santykis , tai žmogaus individo santykis su gyvenamąją erdve ir veiklos erdve . Šiuo metu mūsų planeta jau yra perpildyta žmonėmis maždaug tris kartus . Tai yra labai katastrofiškas žmogaus ir gyvenamos erdvės santykis . Kaip mano daugelis mokslininkų , artimiausią šimtmetį žmonių turėtų sumažėti nuo 7 milijardų iki 4 -3 milijardų O dėl dauginimosi , tai atsiprašau , kažkaip nepagalvojau . Iš tiesų , mes esame žmonės , nors ir su gyvuliniais instinktais , tačiau mes tuo instinktus mokame apvilkti gražiau ir romantišku rūbu ir tai yra pagrindinis toks spartus žmonijos išplitimo rodiklis , plius tehcninis progresas ir minimum kovos už būvį . Kaip matai Ritule , veikia tik planetinis gyvulinis faktorius , nieko dieviško ir nieko angeliško , nebent mes urantiečiai įliesime progresyvesnės plazmos į tautų ir nacijų genetiką . Kaip jūs manote , visi kiti ?

Rita: Jums, emipetrai, trūksta elementarių žinių, jei žmogiškosios būtybės libido lyginat su gyvulišku instinktu. Pagalvokit, koks gyvūnų dauginimosi cikliškumas per metus ir kokia galimybė šioje srityje suteikta žmogui. Gyvūnai poruojasi tik dėl palikuonių, žmonės libido gali tenkinti visiškai neplanuodami palikuonių (kontracepcija), o tik dėl paties malonumo ir džiaugsmo. Įdomu, kodėl? Gal toks yra Kūrėjo planas? Prašyčiau nesupykti ir atleisti dėl griežtoko stiliaus.

emipetras: Matai , Ritule , ,,čiukče ne durak '' . Žinau brangioji , visus terminus ir visus , fiziologinių funkcijų pavadinimus . Tačiau , kaip gražiai mes viską aprašytume ir kaip gražiai viską bepavadintume , faktiškai lytinio akto fiziologija yra gyvulinės kilmės . Kad tavęs taip nešokiruotų , nerašau , kad šis aktas yra panašus į visų stuburinių lytinį aktą , rašau švelniai , tik , kad jis panašus . Motyvai šį aktą pradėti , taip tikrai sutinku , gali būti labai aukšto dvasinio lygio ir su labai turtinga jausmų gama . Tokiu atveju mes jau galime kalbėti , kad Dievas žmogiškąją esybę apdovanojo potencialiai dvasingu gyvybės platinimo mechanizmu , su evoliuciniu šio akto tobulėjimu ir įdvasinimu , tačiau pati fiziologinė funkcija liko nepakitusi , tokia pat , kaip ir mūsų kraujo brolių . Todėl , kaip ir visą žmogų , kaip ir visas žmogaus fiziologines funkcijas galima labai aiškiai sulyginti su gyvulinio pasaulio egzistencioliamis funkcijomis , taip mūsų žmogiškąjį lytinį aktą aišku , kad galime priskirti ir sugretinti gyvuliniam pasauliui . Kaip žinia , tai kiekvieną žmogų labai jaudina ir žeidžia , kai bandai tiesą pateiktį kaip tiesą - pliką ir nuogą , be jokių papuošalų ir pagražinimų , tačiau mūsų angelai , tame mūsų vadinamame ,,pasimilėjime'' , tikrai nieko įspūdingo nemato . Išspinduliuojamoje energijoje , meilės energetiniuose nubangavimuose taip , tikriausiai mato ir supranta tuos mūsų jausmų lygius , tačiau pati fiziologija nemanau , kad turi kokį tai aukšto lygio estetinį vaizdą . Nors aš ne prieš žemišką meilę . Man ši meilė patinka ir aš labai myliu savo gyvenimo draugę ir žmoną , tačiau jeigu taip tiesiai šviesiai , tai gana banalus vaizdelis , dėl kurio milijonai žodžių ir jausmų išlieta .

NSO: Grazu,negrazu,dvasinga,nedvasinga,estetiska ir nebe...visa tai nuo proto,visa tai salygina,zmogaus ego sugalvota ir dirbtinai palaikoma ivairomis filosofijomis... ir klausimas,kiek tas turi bendro su tikrove?

Kipras: NSO rašo: Grazu,negrazu,dvasinga,nedvasinga,estetiska ir nebe...visa tai nuo proto,visa tai salygina,zmogaus ego sugalvota ir dirbtinai palaikoma ivairomis filosofijomis... ir klausimas,kiek tas turi bendro su tikrove? dėstyk, NSO, kaip tu supranti tikrovę. tu iš kūno ir kraujo esi tikrovė ar iliuzija kažkieno akyse ?

Rimantas: Jeigu viskas yra tik iliuzija, tai aš per brangiai sumokėjau už kilimą.

NSO: "Per brangei" irgi nuo proto,kuriam tik rusioti reikia :-)

Rita: emipetras rašo: tačiau mūsų angelai , tame mūsų vadinamame ,,pasimilėjime'' , tikrai nieko įspūdingo nemato . Išspinduliuojamoje energijoje , meilės energetiniuose nubangavimuose taip , tikriausiai mato ir supranta tuos mūsų jausmų lygius , tačiau pati fiziologija nemanau , kad turi kokį tai aukšto lygio estetinį vaizdą . Kiek suprantu (pagal UK) angelai jaučia ir supranta mūsų emocijas, o estetinis vaizdas priklauso nuo fantazijos lygio, be to visai nesvarbu, ką ir kaip du žmonės veikia miegamajame, svarbiausia, kad abiems tai būtų priimtina. emipetras rašo: Nors aš ne prieš žemišką meilę . Man ši meilė patinka ir aš labai myliu savo gyvenimo draugę ir žmoną , tačiau jeigu taip tiesiai šviesiai , tai gana banalus vaizdelis , dėl kurio milijonai žodžių ir jausmų išlieta . Mielas vyre, konstatuoju faktą, kad jūsų sekso išraiška su savo mylima žmona yra labai banali ir neišradinga. Patarimas-paieškokite įvairesnių formų, jų žmonija yra sugalvojusi. Prašyčiau neužsigauti. Pagarbiai Rita

emipetras: Miela Rita ne formoje esmė , bet principe . Aš kaip žmogus viską toleruoju , kas žmogiška , ir meilę , ir jausmą ir seksą , tačiau principe , tai yra banalu . Aš nemanau , kad kas nors iš mūsų , iš jūsų ir visų kitų suprastų ir pažintų dvasinės meilės subtilybes , jos šviesas ir jos spalvas , o būtent dvasinė meilė , kaip tik ir reiškiasi šviesoje ir spalvoje . Mes žmonės pažįstame tik fizinę meilę ir fizinę-dvasinę , tačiau , kaip matai žodelis fizinis vis viena yra prilipęs prie dvasinio žodelio . Muilo operos taip pat yra labai gražios , tačiau jų visas grožis - išorinis , su labai gražia ir sodria puta , bet tik puta , be jokios gelmės . Kas man iš tų pozų ir formų , jeigu pats principas banalus . Šis principas yra tiek naudingas , kiek ir visa kita , kaip akys , ausys , dantys , kad išgyventume ir jaustume pasaulį . Ir jeigu kas su tuo nesutinka , reiškia jūsų protą ir visą sąmonę dar pilnai valdo gyvulinis protas .

Rimantas: emipetras rašo: . Mes žmonės pažįstame tik fizinę meilę ir fizinę-dvasinę , tačiau , kaip matai žodelis fizinis vis viena yra prilipęs prie dvasinio žodelio . Mielas Emipetrai, kitaip ir būti negali kol mes esam čia ir turim fizinį kūną, manau. Kad tik meilė būtų, nes dažniau turbūt tai yra kaip sportas. Ateityje, kai to fizinio kūno bus vis mažiau, atitinkamai mažės fizinė meilė.

emipetras: Taip mielas kolege ir sielos broli , tikrai pritariu tavo pastebėjimams . Tokios temos , kaip žmogaus meilė žmogui , kaip skirtingų lyčių meilė yra neišsemiama tema ir galima diskutuoti be galo be krašto , nes kiekvienas vis kitokią nuosavą nuomonę turi . Tačiau , reikia atminti , kad mes bręstame ir kaip dvasios . Ir kaip tu rašai ,, Ateityje, kai to fizinio kūno bus vis mažiau , atitinkamai mažės ir fizinė meilė'' Viso to dialogo apibendrinimui įkeliu keletą frazių iš Urantijos knygos Matyti Dievą – įtikėjimu – reiškia įgauti tikrą dvasinę įžvalgą. O dvasinė įžvalga sustiprina Derintojo vadovavimą, ir visa tai galiausiai padidina Dievo-sąmonę. Ir kada jūs pažįstate Tėvą, tada jums yra patvirtinamas dieviškosios sūnystės užtikrinimas, ir jūs galite vis labiau mylėti kiekvieną iš savo brolių materialiame kūne, ne tiktai kaip brolis – broliška meile – bet taip pat ir kaip tėvas – stipria tėviška meile. 1574psl, “Jūs esate girdėję įstatymo mokytojus sakant, “Nesvetimauk.” Bet aš jums sakau, jog kiekvienas vyras, kuris žiūri į moterį turėdamas ketinimą patenkinti geidulį, jau svetimauja su ja savo širdyje. Jūs galite spręsti apie žmones tiktai iš jų veiksmų, bet manasis Tėvas žvelgia į savo vaikų širdis, ir juos teisia gailestingai sutinkamai su jų ketinimais ir tikraisiais troškimais.” 1576psl. “Kūno lempa yra akys; todėl, jeigu jūsų akys yra dosnios, tada ir visas jūsų kūnas bus pilnas šviesos. Bet, jeigu jūsų akys yra savanaudiškos, tada ir visas jūsų kūnas bus užpildytas tamsos. Jeigu visa toji šviesa, kuri yra jūsų viduje, yra atsukta į tamsą, kokia didžiulė yra toji tamsa.” 1576psl. Jėzus mažai ką kalbėjo apie savo laikmečio visuomenės ydas; jis iš tikrųjų retai kada užsimindavo apie moralės laužymą. Jis buvo tikrąsias vertybes teigiantis mokytojas. Perteikdamas mokymą jis atkakliai vengė negatyvaus metodo; jis atsisakė reklamuoti blogį. Jis net nebuvo moralinis reformatorius. Jis gerai žinojo, ir taip mokė savo apaštalus, kad žmonijos juslinių potraukių negalima nuslopinti nei religiniais priekaištavimais, nei įstatymų draudimais. Tas negausus skaičius jo pasmerkimų buvo didesne dalimi nukreiptas prieš pasididžiavimą, žiaurumą, priespaudą, ir veidmainystę. 1582psl. Pasaulyje yra gausu išalkusių sielų, kurios badauja, kada gyvenimo duona yra šalia; žmonės miršta ieškodami to paties Dievo, kuris gyvena jų viduje. Žmonės ieško karalystės lobių ilgesingomis širdimis ir pavargusiomis kojomis, kada juos visus galima pasiekti gyvuoju įtikėjimu. 1766psl. “Gerai įsidėmėk manuosius žodžius, Natanieli, niekas, ką palietė žmogiškoji prigimtis, negali būti laikomas neklystančiu. Dieviškoji tiesa per žmogaus protą iš tikrųjų gali šviesti tolyn, bet ji visada bus gryna tik santykinai ir dieviška tik iš dalies. Tvarinys gali trokšti neklystamumo, bet tiktai Kūrėjai jį turi. 1768psl

G_sesuo: Ačiū, brolau, kad priminei šias ištraukas.



ïîëíàÿ âåðñèÿ ñòðàíèöû