Ôîðóì » ILIUZIJA » Pasaulis ne tik iliuzija » Îòâåòèòü

Pasaulis ne tik iliuzija

emipetras: Gyvosios esybės tikroji konstitucinė padėtis yra tyra dvasia. Virš žmogaus , virš visos esybės , spindi Dievo Tėvo dvasia . Ezoterikoje , kaip ir Urantijos knygoje , tai taip pat yra pažymėta kaip dieviškoji čakra . Išmintingoji žmonija jau seniai žinojo , kad viršugalvio septintoji čakra yra Dievo Dvasia . tačiau tai žinojo tik išminčiai ir išrinktieji . Jėzaus Kristaus Evangelijoje , tai taip pat yra pasakyta , tačiau per visas teologines išvestines ir mišias nėra pažymėtas šis reiškinys , kaip ypatingas žmogiškosios būties reiškinys . Aš sakyčiau , kad jis dvasininkijos yra specialiai nuslėptas . O štai šiandiena , par internetą , tai gali žinoti visi vaikai . Žinoti tai gali , tačiau visa nelaimė , kad žinoti gali , bet naudotis nemoka . Viena bėda tai , kad niekas nemokina kaip naudotis , o antra bėda - labai tingų žmogaus gyvulinį protą sunku priversti ir prisiversti mąstyti dvasinėmis kategorijomis . Todėl pagrindinė žmonių masė , kuri save tapatina su fiziniu kūnu ir visą savo gyvenimą grindžia tik fiziniais malonumais ir fizinių – materialių problemų sprendimais ir įgyvendinimais , iš tikrųjų įgyvendina tik savo iliuzinio ,, Aš’’ panoramą . Todėl ir žmogus , kuris save tapatina tik su planetinės materijos materialiu kūnu , o visa kosminę panoramą ir kosminę būtį - įbūtina iliuzijoje , arba dar kitu labai gražiu žodžiu tariant , - save įbūtina Majoje , tokiame Majos pasaulyje pragyvena visą savo prasmingą gyvenimą , be dvasinių pasaulių supratimo , be amžinosios realybės , tikrosios realybės , supratimo . Štai iliuzorinis pavyzdys . Prieblandoje ant žemės gulintį susiraizgiusį virvagalį galima per klaidą palaikyti gyvate. Šis virvagalis yra laikomas tuo, kuo jis nėra. Tai ir yra maja. Lygiai taip pat sąlygota gyvoji esybė, suklaidinta majos, mano kad kūnas yra tikroji asmenybė ir tikroji žmogaus esybė . Tačiau kaip gi mes galėtume virvę laikyti gyvate, jei nežinotume kas tai yra tikra gyvatė? Pati gyvatės sąvoka nėra iliuzinė ar netikra. Iliuzija yra tik mūsų proto manymas , kad tai gal gyvatė , tai yra virvės tapatinimas su gyvate. Lygiai taip pat, materialus kūnas yra realybė , tačiau tai majos produktas. Kitais žodžiais tariant , pati materija ir jos įvairios įliuzorinės apraiškos yra Maja , Viešpaties materiali energija, kuri yra kintanti ir neamžina ir yra priklausoma nuo Kūrėjo , lygiai kaip debesys yra priklausomi nuo Saulės. Saulės dėka jūros vanduo garuoja ir pavirsta debesimis. Lygiai kaip debesis yra Saulės energijos transformacija , taip ir Maja yra Kūrėjo dvasinės energijos transformacija. Todėl ji yra reali. Ji nėra iliuzinė, tačiau ji tampa iliuzine , žmogiškąjame mąstyme , kai kaip , kad kartais teigiama , remiantis pavyzdžiu apie virvę ir gyvatę , kai mes sumaišome tikrovę su savo vidinio požiūrio iliuzija . Kai kalbame apie iliuziją , mes turime turėti omenyje , fizinio materialaus gyvenimo pokyčius , nors pars materialus pasaulis yra realybė . Štai jeigu jums dabar trisdešimt metų , vadinasi prieš trisdešimt metų jūsų kūnas neegzistavo ir po penkiasdešimties metų jo jau nebebus. Lygiai taip pat materialus pasaulis periodiškai pasireiškia ir išnyksta tarytum bangos jūroje. Mes per savo trumpą gyvenimą viso to negalime pastebėti , tačiau labai gerai galime pastebėti valstybių sugriuvimą ir naujų atsiradimą , o taip pat kai kurių gamtinių objektų išnykimą ir naujų darinių atsiradimą . Miestų , miestelių , kaimų , miškų išnykimą , o jų vietoje kitų objektų atsiradimą . Tai yra trumpalaikis iliuzijų atsiradimas ir išnykimas . Tačiau visumoje , mus visada domino ir domins tik mūsų kūnas ir jo sąveika su šiuo iliuziniu pasauliu . Todėl galima teigti , kad ir materialus pasaulis , lygiai kaip ir kūnas, yra Majos produktas . Kaip materialus produktas materialiai objektyvus , bet per asmenybės prizmę žvelgiant , tik subjektyviai realus .

Îòâåòîâ - 301, ñòð: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 All

NSO: Êàðë Ðåíö ''Íåò íè÷åãî áîëåå íåãàòèâíîãî, ÷åì ïîçèòèâíîå ìûøëåíèå'' http://fictionbook.ru/author/karl_renc/prosto_glotok_kofe_ili_besposhadnaya_milost/read_online.html?page=7#part_2497

emipetras: Mielas Nepažystamos Sistemos Objekte , tavo įkelta rusiška svetainė ir patalpintas dialogas , tik dar kartą patvirtina įvairiausiais rakursais atsiveriančią žmogaus pasąmonę , kurioje pilna įdėjų , fantazijų , filosofijų ir dievų . Visa tai iš pasąmonės ir visa tai žmogiškai labai žavinga ir talentinga , tačiau nėra asmenybės ryšio su Dievo Tėvo asmenybe . Visa gyvenimo prasmė , visa žmogaus sielos ir dvasios nemirtingumo prasmė yra asmenybės ir tapatybės vientisume , per visus amžių amžius ir visatų visatas , jeigu dvasioje žmogus to nemato , nejaučia ir nenori suprasti , tai kitoks egzistencijos būvis yra beprasmis .

NSO: Mielas emipetrai,kas visgi kalba fantazijomis arba koncepcijomis.Abu mes zinome tai tu.Nuorodoi, nusvites pasakoja apie patirti apie, tegul jo, tikrove,nors panasai kalba visi nusvitusieji.Tu gi laikaisi asmenybes idejos,pateiki uz gryna piniga.NT yra mokama saugoti siela.Ten, Jezus,nieko nesake apie asmenybe.Ir iki uk,neabejoju,tu net nemastei apie asmenybe.Idomu tai,kad nei sielos nei asmenybes niekas nemate,tai tik idejos.Kalbant apie prasme,kokia prasme amzinai tobuleti,nors su simtais asmeniais dievas?Jos nera! Kokia prasmes prasme? Prasme reikalinga iliuziniam "as",jis tikrovei reikalingas kaip suniui penkta koja.Save bandoma iprasminti darbais,nes tik tada pasijauciami verte,buvimas,dziaugsmas,priesingu atveju jautiesi esas niekas,lyg neegzistuotum.Tai proto triukai,del nezinojimo savo esates.Pagalvok apie tai


emipetras: Supranti gerb NSO , mane užkabina tai , kad Dievas Tėvas yra grynoji dvasia , kurios taip pat niekas nematė ir nepačiupinėjo , tačiau visi senovės ir Urantijos apreiškimai liūdija apie vieną Dievą kaip Dievą Kūrėją , kurio išminties , gerumo ir meilės akto sintezėje atsirado Visata , arba kitais , urantiškais žodžiais kalbant milijardai Visatų . Ir tai , kad yra Kūrėjas ir tai , kad yra sukurta VISATA , tai mes matome ir suprantame savo penkiais pojūčiais , per ištisą loginio proto grandinę , o štai šeštuoju dvasiniu pojūčiu , įtikėjimo pojūčiu , mes pajaučiame Dievo Tėvo Dvasią ir plius savo proto logika tai patvirtiname . Dievas Kūrėjas savo kūriniją veda prie sąmoningo savosios evoliucijos supratimo . Dievui nereikalingi plaukiojantys be prasmės individai , neasmeniai ir neasmenybės . Dievas TĖVAS Kūrėjas yra Dvasia , tačiau tuo pačiu asmenybė , pilna to žodžio prasme , nes tik asmenybės sugeba kurti , protauti ir mylėti . Dievas Tėvas pats būdamas DVASIA - asmenybė , savosios kūrinijos kūrinius , šiuo atveju mus žmones protingus , protu apdovanotus kūrinius , taip pat apdovanoja plius dar ir asmenybe , tai yra unikalia ir vienintele visoje KŪRINIJOJE asmenybe , kuri yra vienintelė ir nepakartojama per visą kosmosą . Taip , gal būt , Dievas Tėvas žaidžia savo dievišką žaidimą , tačiau žmogui turinčiam protą ir sąmonę šis žaidimas duoda prasmę tikėti , kad esi Dievo asmenybės globojamas su tikslu , kad kažkada tapsi tikrąją grYnąja dvasia su visais asmenybės požymiais , tokiais pat , arba panašias kaip ir KŪRĖJAS , tuo pačiu liksi per amžius sąmoninga protaujanti dvasia asmenybė . Argi tai nepatrauklus planas , argi tai kertasi su mūsų žmogišku protu ? O su kokiu kitu protu mes galėtume išsiaiškinti savo sąmonę ir savo mintis , jeigu ne savo protu , plius dar ir dieviškosios dvasios apdovanotu ir sustiprintu protu , nes Visatos Motina Dvasia yra tuo pačiu ir kosminė išmintis ir kosminis protas , nuo to paties Dievo Tėvo .

VaidasVDS : Tai proto triukai,dėl nežinojimo savo esaties. Va nušvitimai ir yra patys tikriausi proto triukai, kuomet į protą pradeda tyliai "įsijungti" Dieviškasis Minčių Derintojas. Žmogus pradeda švisti, ir vis niekaip negali suprasti, kur čia jis pats, kur tas Dievas, kur čia jo mintys, kur Dievo. Ir pradeda "nušvitęs" skelbti savo tiesą kaip Dievo, o Dievo, kaip savo, o kartais ir tiesą pasako, tuo sužavėdamas jo besiklausančius ir juos užburdamas. Taip gimsta sektos, sektelės, religiniai judėjimai, religijos ir pan. Pasaulis ir jo gyventojai, taip pat ir tam tikri "nušvitusieji" taip ir beklajotų savo pasąmonės labirintuose, kaip akli kačiukai, jei ne Urantijos Knyga, kuri visus "nušvitimus" sustato į savo vietas. Bet tam, kad žmogus sugebėtų sustatyti "nušvitimus" į savo vietas jis turi turėti idealų proto ir dvasios balansą. Štai čia susiduriame su dar viena problema, nes tokio idealaus balanso joks žmogus neturi, jis tik gali priartėti ar nutolti nuo šio balanso. Juk žmogus vis tik yra ribinis ir "egzistuoja milžiniška bedugnė tarp to, kas yra žmogiška ir kas yra dieviška, tarp žmogaus ir Dievo". Ir dar viena citata: Ribinio tvarinio nesugebėjimas priartėti prie begalinio Tėvo yra ne dėl to, jog Tėvas laikosi nuošaliai, bet dėl sutvertų būtybių ribiškumo ir materialių apribojimų. Dvasinio skirtumo tarp visatos egzistencijos aukščiausiosios asmenybės ir sutvertų protingų būtybių žemesniųjų kategorijų bedugnė yra nesuvokiama. Jeigu būtų įmanoma žemesniųjų kategorijų protingas būtybes akimirksniu nugabenti betarpiškai prieš patį Tėvą, tai jos nesuprastų, jog yra tenai. Jos lygiai taip pat ten nieko nesuvoktų apie Visuotinio Tėvo buvimą, kaip nesuvokia ir dabar. Taigi realus "nušvitimas" mums ribiniams tvariniams yra neįmanomas, tačiau vieni vis bando apsimetinėti "nušvitusiais", kitus drasko vidinis ego, kad jis vis tiek, net ir būdamas ribinis, savo protu beveik gali prilygti Dievui, kitus vadindami fantazuotojais. Brangieji, visi mes esame fantazuotojai, nes vis dar negalime ir negalėsime suvokti tikrosios realybės. Bet fantazuoti mums reikia, nes tai judėjimo pirmyn kelias. Fantazuokime drauge, bet neįžeidinėkime kitų...

Urantas: VaidasVDS rašo: Taigi realus "nušvitimas" mums ribiniams tvariniams yra neįmanomas, Kaip tu tai nustatei? Tik iš knygos?

NSO: Petrai,visu pirma tokio pojucio kaip "itikejimas" bent jau pasiremiant uk,nera.Tai algimantinio, tamsaus proto ismislas.Yra tikejimas po teisybei.Visu antra,tu,asmeniskai nezinai,ka tas dievas nori,kas jam reikalinga,kas nebe,nei kur jis veda ir t.t.Taip,planas o tiksliau IDEJA yra patraukli,bet tai tik ideja,kuri remiasi tavo tikejimu.Protas tau duotas ne vien tikejimui,bet labiau supratimui pagristu praktika.Dabar svajoji,teoretizuoji ir kas is to.Na,gerai pasijunti,gauni ikvepima,bet tikru ziniu,apart svajoniu neturi ,kaip neturejai iki uk atradimo,juk taip!. Abu mes zinome,kad sitos svajones peni musu ego,musu zmogiskaji,materialuji "as",kurio, net pagal uk, turi buti atsikratoma.Kazkur buvo citata apie tai...Daryk isvadas/ Dabar Vaidai,naaa braliukai pavareiii....kaip nuo pecio nukrites.Nezinojau,kad esi toxs nusvitimo specialistas.UK pavdziui apie ji nerasoma,tad is kur sita info nesunkiai galima nuspeti.Ar tai pasamoninis srautas,spresk pats,as ir taip matau,zemiau kritikos.

Simas: žemiau kritikos tavo išvedžiojimai, kuki-nso:D tu irgi peni savo ego-vis tą patį per tą patį čia 'varinėji'-protas tik protas tavo dievas NSO rašo: Petrai,visu pirma tokio pojucio kaip "itikejimas" bent jau pasiremiant uk,nera kaip tu gali spęsti apie kitų pojūčius? aprašyk savo, o mes analizuosim yra tokie ar ne, gerai? :D matau, smarkiai kenti nuo savo ego ir vis mokais jo atsikratyti, bet žinok, abejoju ar pavyks, nes pirmiau reikės atsikratyti savo proto:D

NSO: Todel,kad tik per proto sviesinima imanoma pazanga o ir nusvitimas,galiu kartoti,kol pragaras atsals,va ir jusu mylimas ambasadorius ta pati sneka,galima tai pavadinti proto sudvasinimu,nesvarbu,faktas tas,kad protas yra tas instrumentas,kuri turime derinti budami cia.Simai,pagal uk "tikejimas" yra tas islikimui butinas proto atributas,pats zinai.

Simas: neskaitau ambasadoriaus, kuki, savo protą turiu:D tik galvoju, kodėl jis nesiprašo šviesinamas ar dvasinamas. va kokią turiu problemą:D tegul savo darbą dirba md, juo pasitikiu nuo to laiko kai pastudinau uk

NSO: Pats tu kuki, md tokia pat ideja kaip siela ar asmenybe,butu parasyta,kad tarkim,uzpakalyje gyvena md,tiketum ir tuo,nieko gero

Cezaris Teruelis: Simą suprantu, o va, NSO blefuoja arba tegul paaiškina, kaip jis savo PROTĄ ŠVIESINA. Kai jis pats savo kailiu patirs ką tai reiškia, nustos ironizuoti, bet kam neduota <TIKĖTI, o tik PROTAUTI> manau, jokie nušvitimai nepadės. NSO ar Kukai (koks skirtumas) kas tu esi - gyvulys, paukštis ar žmogiškoji asmenybė, kurią, jei neblefuotum čia, galėčiau net pabandyti apibūdinti

NSO: Buciau dekingas jeigu nieko man neprimetinetumei .Proto sviesinimas reiskia darbas su iliuziniais suvokimais,nuostatomis,tikejimais taip pleciant samoninguma.Darbas su savimi vienu zodziu.Auksiau rasei,jog as kenciu nuo ego,na,visi mes kenciame nuo ego,sukames sansaros arba kanciu rate.Kenciame nuo neteisingu,neatitinkanciu tikrove nuostatu,kuriu saknxs yra saves, klaidingas suvokimas.Ta svarbu,bent teoriskai suprasti,tik po to rasis noras imtis praktikos,lipti is iliuzijos.Ar atsakiau i tamstos klausima?

Cezaris Teruelis: Dėkui, VaidaiVDS, tu UK specas, tą visi žinom, be tavęs šis forumas būtų buožgalvių pliurpalynė, na, bala, vnž. o dabar atsakau NSO NSO rašo: Auksiau rasei,jog as kenciu nuo ego,na,visi mes kenciame nuo ego,sukames sansaros arba kanciu rate.Kenciame nuo neteisingu,neatitinkanciu tikrove nuostatu,kuriu saknxs yra saves, klaidingas suvokimas. nekalbėk už visus, brolau, manęs pavz. nekankina joks ego, nesijaučiu esąs jokiame sansaros (kančių) rate. Kažin kodėl? Gal per bukas esu? O gal gyvenu iliuzijoje, iš kurios išlipti, imtis kažkokių praktikų dar nepriaugęs? O gal realiai priimu pasaulį, aplinkinius ir save tokius, kokius suprantu ir jaučiu?.. Šis gyvenimas mane tenkina, jaučiuosi jame atlikęs beveik visas savąsias priedermes, mirties nebijau. Tai kur čia "šuo pakastas "

Rimantas: Cezaris Teruelis rašo: Kažin kodėl? Gal per bukas esu? O gal gyvenu iliuzijoje, iš kurios išlipti, imtis kažkokių praktikų dar nepriaugęs? O gal realiai priimu pasaulį, aplinkinius ir save tokius, kokius suprantu ir jaučiu?.. Šis gyvenimas mane tenkina, jaučiuosi jame atlikęs beveik visas savąsias priedermes, mirties nebijau. Tai kur čia "šuo pakastas " Paprasčiausiai kiekvienam yra pagal tikėjimą. Vienas yra patenkintas savo gyvenimu, o kitas ką beturėtų, jam vis mažai ir jaučiasi jis labai nekaip, nors palyginus ne taip jau blogai jam. Įdomiausia yra tai, kad Dievas su abiem sutinka ir duoda jiems taip, kaip jie galvoja.

VaidasVDS : Cezari T, tikėti ar įtikėti (vis tik tai geras terminas) duota yra visiems. Tik kai kurie, garbinantys savo ego, niekaip tam pasiduoti nenori. Diskusijai apie šventumą ar nušvitimus labai tinka Jėzaus pamokymai Natanieliui: “Natanieli, tu teisingai nusprendei; aš nelaikau Raštų tuo, kuo juos laiko rabinai. Aš tikrai pasikalbėsiu su tavimi apie šituos dalykus, su sąlyga, kad tu apie tai nieko nepasakosi savo sielos broliams, kurie nevisi yra pasirengę tam, jog priimtų šitą mokymą. Mozės įstatymo žodžių ir Raštų mokymų iki Abraomo nebuvo. Tiktai pastaraisiais laikais Raštai iš tiesų buvo surinkti draugėn, kokius juos turime dabar. Nors juose yra tai, kas yra geriausia iš žydų tautos aukščiausių minčių ir troškimų, bet juose taip pat yra ir didelė dalis to, kas visiškai neišreiškia Tėvo danguje charakterio ir mokymų; dėl to iš tų geresniųjų mokymų aš turiu pasirinkti tas tiesas, kurios turi būti surinktos karalystės evangelijai. “Šiuos raštus sukūrė žmonės, kai kurie iš jų buvo šventi žmonės, kiti gi nebuvo tokie šventi. Šitų knygų mokymai išreiškia tų laikų, kada jie atsirado, pažiūrį ir apsišvietimo laipsnį. Kaip tiesos atskleidimas, pastarieji yra patikimesni už ankstesniuosius. Raštai yra klaidingi ir juos visus sukūrė žmonės, bet nepadaryk klaidos, jie iš tiesų sudaro religinės išminties ir dvasinės tiesos geriausią rinkinį, kokį tik būtų galima šiuo metu surasti visame pasaulyje. “Didelė dalis tų knygų nebuvo parašytos tų žmonių, kurių vardus jos turi, bet tai jokiu būdu nesumenkina jose išreikštų tiesų vertės. Jeigu Jonos istorija nebūtų faktas, net jeigu Jona niekada ir nebūtų gyvenęs, vis tiek šito pasakojimo gilumė tiesa, Dievo meilė Nainvehui ir vadinamiesiems stabmeldžiams, būtų nemažiau brangi visiems tiems, kurie myli savo [1768]▼ bičiulius žmones. Raštai yra šventi, nes jie pateikia žmonių, kurie ieškojo Dievo, mintis ir veiksmus, ir kurie šituose raštuose paliko užrašytas savo aukščiausias sampratas apie teisumą, tiesą, ir šventumą. Raštuose yra daug to, kas yra tiesa, labai daug, bet savo dabartinio mokymo šviesoje, tu žinai, jog raštuose taip pat yra ir daug to, kas suteikia neteisingą sampratą apie Tėvą danguje, tą mylintį Dievą, kurį aš atėjau atskleisti visiems pasauliams. “Natanieli, niekada neleisk sau patikėti nė vieną akimirką tokiais Raštų įrašais, kurie sako, jog meilės Dievas tavo protėviams liepė eiti į mūšį, kad išžudytų visus savo priešus – vyrus, moteris, ir vaikus. Tokie įrašai yra žmonių, nelabai šventų žmonių, žodžiai, ir jie nėra Dievo žodis. Raštai visada atspindėjo, ir visada atspindės, intelektualų, moralinį, ir dvasinį statusą tų, kurie juos sukuria. Argi tu nepastebėjai, kad sampratos apie Jahvę auga savo grožiu ir šlove, kada jas savo įrašuose pateikia vis nauji pranašai, pradedant Samueliu ir baigiant Isaju? Ir tu turėtum prisiminti, jog Raštai yra skirti religiniam mokymui ir dvasiniam vadovavimui. Jie nėra nei istorikų, nei filosofų darbai.

NSO: Arba supranti arba ne.Turi ir tu egosamone,Terueli,nepyk,matomai nepriaugei dar,bet kaip sakoma ateis laikas bus ir vaikas./ Vaidai,kur "tavo" citatoi minima apie nusvitima? Mielai paskaityciau,bet kaip jau rasiau uk apie tai "tyli".

NSO: Terueli,suo pakastas klaidingame savo penkiu pojuciu teikiamos info interpretavime

Cezaris Teruelis: NSO rašo: Terueli,suo pakastas klaidingame savo penkiu pojuciu teikiamos info interpretavime Teisus esi, NSO nors tave čia baigia nuskalpuot, žiūriu. Išvertus į žmonių kalbą: vidiniame žmogaus patyrime, protas yra sujungtas su materija. Objektyvaus pasaulio savybėms veikiant žmogaus jutimo organus, sujaudinami atitinkami galvos smegenų centrai, iš čia kyla suvokimas - įprasminta įvairių pojūčių sintezė, pasaulio savybių atspindys. Jei kažkur įvyksta "nestykovka‘"– trūksta jungties, va, ir prasideda visos bėdos. Žmonės pavargsta ne tame, kame gyvena, o todėl, kad nemoka įvertinti to, ką turi. Iš čia visos tos sansaros, karmos etc. Gal ir klystu, bet taip vokiu bent dabar

VaidasVDS : Koks skirtumas, kaip kas ką vadina: nušvitimu ar šventumu? Kam tas bukas susiskirstymas reikalingas? Va pas mus šventieji, o pas mus va štai nušvitę? Kas gi suteikia tuos statusus? Žmonės ir patys sau? Ar tarsi jiems pakužda balsai: tu esi nušvitęs, tu šventasis, tu pats pačiausias? Beje pats pačiausias, jei toks būtų, tikrai nesipuikuotų savo statusu, iš jo darbų ir darbo rezultatų būtų viskas aišku: Artimumo su dieviškuoju Derintoju įrodymą sudaro vien tik dvasinių vaisių, duodamų individualaus tikinčiojo gyvenimo patyrime, pobūdis ir kiekis. "Iš jų vaisių tikrai pažinsite juos." Kalbant apie šventumą ar nušvitimą galima pasitelkti ir tam tikrą vidurį - šventą įtaką, kurią skleidžia visur esanti Begalinė Dvasia: Begalinė Dvasia yra buvimas visatoje, amžinas veiksmas, kosminė galia, šventa įtaka, ir visuotinis protas; ji yra visa tai ir be galo daugiau, bet ji taip pat yra tikra ir dieviška asmenybė. Begalinė Dvasia, Trečiasis Dievybės Asmuo, turi visus požymius, kuriuos jūs siejate su asmenybe. Ši Dvasia yra ap¬dovanota absoliučiu protu: "Dvasia ieško visų dalykų, net Dievo giluminių dalykų." Ši Dvasia yra apdovanota ne tiktai protu, bet taip pat ir valia. Apie jos dovanų suteikimą yra užrašyta: "Bet visa tai padaro viena ir ta pati Dvasia, paskirstydama kiekvienam žmogui atskirai ir kaip ji nori." Beje toks nušvitimas, kurį čia demonstruoja NSO, yra labai nepatrauklus, toks visus peraugęs, kaip ir "mūsų" ambasadorius. Gal jau tu, NSO, taip nesižemink ir palik tuos nenušvitusius ramybėje, tavo šviesa tokia akinanti, kad net ir nesuvokiama...



ïîëíàÿ âåðñèÿ ñòðàíèöû