Ôîđóě » ILIUZIJA » Iliuzijoms » Îňâĺňčňü

Iliuzijoms

Urantas: Jeigu norite kalbėti apie iliuzijas šitame forume, tai kalbėkite ČIA. Dabar gaunasi makalynė, rašot subforume skirtame Algimanto Jokūbėno aptarimui apie iliuzijas. Patryniau jūsų iliuzijas. Nuo šios galite dalintis savo iliuzijomis ČIA. Dalinamės iliuzijomis čia ir džiaugiamės. Norintiems išreikšti nepasitenkinimą kviečiame užsukti ČIA

Îňâĺňîâ - 179, ńňđ: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 All

VaidasVDS : Galia netampa teisumu, bet ji tikrai priverčia įgyvendinti kiekvienos vėlesniosios kartos bendrai pripažintas teises. Pirminė valdymo misija yra teisės apibrėžimas, klasinių skirtumų teisingas ir sąžiningas reguliavimas, ir galimybių lygybės įgyvendinimas sutinkamai su įstatymų taisyklėmis. Kiekviena žmogiškoji teisė yra susijusi su visuomenine pareiga; grupinė teisė yra draudimo mechanizmas, kuris neišvengiamai reikalauja, jog griežta įmoka už grupinę tarnystę būtų sumokėta iki galo. O grupinės teisės, taip pat ir individų teisės, turi būti saugomos, įskaitant ir lytinių polinkių reguliavimą. Laisvė, pavaldi grupės reguliavimui, yra visuomeninės evoliucijos teisėtas tikslas. Laisvė be apribojimo yra tuščia ir užgaidi nepastovių ir maištingų žmogiškųjų protų svajonė. Nepaisant asmenybės prarajos tarp vyrų ir moterų, lytinio potraukio užtenka tam, kad būtų užtikrintas jų suartėjimas rūšių reprodukcijai. Šitas instinktas veiksmingai veikė daug anksčiau negu žmonės patyrė didelę dalį to, kas vėliau buvo pavadinta meile, atsidavimu, ir vedybine ištikimybe. Poravimasis yra įgimtas polinkis, o vedybos yra jo evoliucinė visuomeninė pasekmė. Lytinis susidomėjimas ir troškimas nebuvo viešpataujančios aistros primityviose tautose; jos šitą laikė tiesiog savaime suprantamu dalyku. Visas reprodukcinis patyrimas neturėjo jokių vaizduotės pagražinimų. Daug labiau civilizuotų tautų viską įtraukianti lytinė aistra iš esmės yra dėl rasinių susimaišymų, ypač ten, kur evoliucinę prigimtį skatino noditų ir Adomitų asociatyvus įsivaizdavimas ir grožio suvokimas. Bet šitą anditų palikimą evoliucinės rasės asimiliavo tokiais ribotais kiekiais, kad jie neužtikrino pakankamos savikontrolės gyvulinėms aistroms, kurias tokiu būdu sužadino ir sustiprino aštresnės lytinės sąmonės ir stipresnių poravimosi akstinų padovanojimas. Iš evoliucinių rasių, raudonasis žmogus turėjo aukščiausią lytinį kodeksą. Lytinis reguliavimas, sąsajoje su vedybomis, pažymi: 1. Civilizacijos santykinę pažangą. Civilizacija vis daugiau reikalavo, kad lytinis potraukis būtų patenkinamas naudinga pakraipa ir sutinkamai su papročiais. 2. Anditų rasinio palikimo kiekį bet kurioje tautoje. Tokiose grupėse lytinis potraukis ėmė išreikšti tiek tai, kas yra aukščiausia, tiek ir tai, kas yra žemiausia, tiek fizinėje, tiek emocinėje prigimtyje.

Algirdas: tikriausiai skaitytojui užkliuvo knygos eilutės –Aukščiausiųjų Dvasių žvilgsniui neegzistuoja materialūs pasauliai; kitais žodžiais tarent –mūsų planetinis būvis egzistencialumo skalėje randasi ties nuline padala (0%) būkite atidūs –būtent neegzestencialume užsimezga tai kas jau nesustabdomai veržiasi į ęgzistencialumą –amžinajį šimtą procentų –stovį vadinamą “panašumu į Dievą“

Fredas: Brolau, atleisk, nenoriu tavęs įžeisti, bet nesusilaikiau neparašęs keleto žodžių. Visas tas iliuzorinis mėšlas (čia pats švelniausias pavadinimas, nes „pasaka“ ar tik juokeliais čia jau net nekvepia). Kaip filmuko gale taikliai pasakyta, tikrai yra „nepredstavimoje prikliuchenije“, tik reikėtų pridurti: „no eto prikliuchenije slishkom dorogoje dlia tvojei zizni“, nes gyvenimas, koks jis bebūtų, nėra jau toks ilgas ir yra Dievo duotas tau, kad jį gyventum, o ne gaištum savo brangų laiką, vartydamas tūkstančius puslapių tų paistalų. Patikėk, prisiskaičiusiųjų ir gyvenančių ta „urantijomėšlologija“ ten, anąpus, jus pasitikęs angelas sargas džiaugsmo giesmių tikrai negiedos ir apsvaigęs iš laimės neįsivaizduojamo švelnumo dideliais baltais sparnais jūsų nepglėbs. Tuo labiau ir į kvepiančius rojaus sodus per kažkokius milijardus „sužieduotų galaktikų“ tikrai nekilstels (nebent „angelai su šakėmis“pasūpuos, švęsdami pergalę). Kelias į rojų yra tavo gyvenimas čia ir dabar. Ir dėti tas visas čia įvardintas pastangas, mokytis, įžvelgti Dievo valią savo gyvenime, mylėti, atgailauti už klaidas reikia dar dabar, šiame laike, o ne dienų dienas užsidėjus rožinius akinius studijuoti kažkokią fantasmagoriją ir laukti pomirtinje „palaimingoje ekstazėje“ pasičiuožinėjimo po „stiklines jūras“ ir t.t.. Liūdna darosi žiūrint tą visą tą šlamštą...(mieli forumo bčiuliai..štai ką rašo mielas brolis apie filmuką kuris aiškina kaip sielą keliauja į ROJŲ...jam atsakiau ..kad nei filmukas nei knyga nieko neįrodinėja..juo labiau kad pačios knygos nesi perskaitęs, tai ką iš viso mielas brolau gali komentuoti...Na jūs patys matote kas per tekstas,.komentarai kaip ir nereikalingi, o turit kokių minčių kviečiu padiskutuoti.


Fredas: Niekaip nesuprantu ,..kdėl katalikai taip aršiainyra nusistatę prieš šia knygą.

Fredas: Tikriausiai yra taip patogu,..kas naują atmesti,..ir net nepaskaičius kas dokumentuose parašytą,teigti jog tai yra neva koks tai "iliuzorinis mėšlas". O juk dažniausiai yra taip,..kas išeina iš lūpų, tas išeina iš minčių, tai ir parodo, kad pats asmuo kuris visą šitą "mėšlą " drabsto,..pats jame ir sėdi su tuo mėšlų susitepęs.

emipetras: Fredai , gerb. Fredai , apie ką tu čia kalbi ? Nelabai suprantu . Jeigu apie Urantijos knygą , tai mes čia visi ir sėdime tų prasmių pašaukti. Tikrai nesuprantu apie ką aname komentare taip sujaudintai rašai . O dėl klausimo kodėl katalikai prieš URANTIJĄ , tai manau , kad klausimą reikėtų statyti - kodėl visi žmonės nieko nenori žinoti apie savo sielos būvį , jos augimą ir tolesnę žmogaus sielos raidą . Manau , kad nei katalikai , nei protestantai nežino koks sielos būvis po šio žemės gyvenimo , o štai Urantijos knyga duoda labai išsamų atsakymą į tai . Tikinčiųjų sudogmintas mąstymas , o kurie niekuom netiki , tai tie visai robotai ir plevėsos .

Fredas: Čia nėra nieko nesuprantamo gerb.Petrai,.. perkėliau tai kas parašyta brolio kataliko apie Urantijos Knygą,..ir plius dar nesuvokiu brolių katalikų gana aršaus nusiftatymo prieš šią knygą.Štai ir viskas.

Fredas: ...ta prasme neaiškus toks nusistatymas prieš Urantijos Knygą,.toks neigiamas požiūris.

Fredas: Tikinčiųjų sudogmintas mąstymas , o kurie niekuom netiki , tai tie visai robotai ir plevėsos ...<- tikrai taip,gerb.Petrai ,..nes jie niekaip negali ištrūkti iš savo pačių susikurtų ritualinių dogminių spastų,.ir tai yra tikriausioji tiesa...(dėkoju gerb.EmiPetrai už komentarą.)

emipetras: Urantijos Knyga , savo dvasine ir Kūrinijos pažintine švietėjiška dvasia , nori pakelti mūsų protų mąstymą daug aukščiau , už sudogmintą dvasinio pasaulio apreiškimą per kanonines dogmas . Šita knyga reikalauja gilaus proto ir Dievo dvasios susiliejimo mūsų mintyse , kaip apmąstymuose , taip ir tikėjime tuo , kad Dievas , tai yra visos Kūrinijos Dievas Tėvas , iš šlovės aukštybių nusileidžia pas savo pačius žemuosius ( dvasine prasme ) kūrinius ir apsigyvena kiekviename normalaus proto žmoguje , kad kartu patirtu šio fizinio pasaulio įtampą ir kontrastus . Dievo Tėvo dvasia demonstruoja mums žmonėms begalinę tėvišką meile ir apsupa kiekvieną tikintį tuo protą , bebaimiu charakteriu ir besąlygišku pasitikėjimu Dievu Tėvu , kaip aukštai danguje , taip ir tokiu pačiu pasitikėjimu , mūsų asmeniniu Dvasiniu Tėvu , kuris gyvena mumyse ir stiprina tiek protą tiek ir sielą . Ne žmogus renkasi Dievą ir ne žmogaus galioje pažinti ir suprasti Dievą , jeigu pats Dievas iš meilės žmogui , savo kūriniui , nenusileistų į žmogaus protą ir nepadėtų tam protui trokšti pažinti savo Kūrėją . Dievas pirmas ištiesia ranką žmogui . Ar prisimenate freską ( rodos Mikelandželo ) kur Dievas tiesia savo rankos pirštą į žmogaus ištiestą ranką . Kokia gili dailininko mintis , nors tuo metu buvo dar viduramžiai ir viskas buvo katalikų bažnyčios valdžioje . Tačiau išskirtinio talento ir išskirtinės dvasinės įžvalgos asmenybė , jau tada suprato , kad Dievas pirmas tiesia ranką žmogui . O mums šiandiena, tuo labiau , reikia džiaugtis , kad yra apreikštas ŽODIS knygoje URANTIJA , labai aukštų Dvasinių Asmenybių atneštas ŽODIS , kad Dievas Tėvas , savo Dvasios spindulėlių sujungė mus žmones su SAVIMI . Ir mums tuo reikia tik patikėti ir visu protu ir širdimi įtikėti , kad jau šiandiena , toks kūrinys gali vadintis Dievo Tėvo sūnumi arba dukryte .

Fredas: Tuo ir noriu paskyti,kad dar daugeliui žmonių žodis URANTIJA asocijuojasi su kažin-kokią-tai mistiką,..njū eidž,ar kažkas panašaus, net nesuvokddami kad šiai planetai vardą davė TIE, KAS JĄ SUKŪRĖ prieš milijonus metų.Skaityti pačios knygos nenori, bet kritikuoti kažkodėl linkę drąsiai. Kagi,.. kiekvieno yra teisė rinktis ką skaityti o ko ne.

Fredas: Vietinių visatų evoliucija (357.1) 32:0.1 VIETINĖ visata yra Mykolo kategorijos Rojaus Sūnaus Kūrėjo rankų darbas. Ją sudaro vienas šimtas žvaigždynų, kiekvienas iš jų turi vieną šimtą apgyvendintų pasaulių sistemų. Kiekvienoje sistemoje galiausiai bus apytiksliai vienas tūkstantis apgyvendintų sferų.(357.2) 32:0.2 Šitos laiko ir erdvės visatos yra visos evoliucinės. Rojaus Mykolų kūrybinis planas visada yra įgyvendinamas tokiu keliu, kada palaipsniui evoliucionuoja ir vis didesniu laipsniu yra vystomi daugelio tvarinių, kurie gyvena įvairių kategorijų sferose, sudarančiose tokią vietinę visatą, fiziniai, intelektualūs, ir dvasiniai bruožai ir sugebėjimai.(357.3) 32:0.3 Urantija priklauso vietinei visatai, kurios aukščiausiasis valdovas yra Nebadono Dievas-žmogus, Jėzus iš Nazareto ir Salvingtono Mykolas. Ir visiems Mykolo planams, susijusiems su šita vietine visata iki galo pritarė Rojaus Trejybė, kada jis dar nebuvo pradėjęs aukščiausio jaudinančio patyrimo erdvėje.(357.4) 32:0.4 Dievo Sūnūs gali pasirinkti valdas savo kaip kūrėjų veiklai, bet šituos materialius kūrinius iš pradžių suprojektavo ir suplanavo Pagrindinės Visatos Rojaus Architektai...( ir daugelį dar vis tai glumina,.jiems arodo kad čia kažin koks "romanas ale tipo žvaigždių karai","njū eidž" ar kažkas panašaus)

emipetras: Sveikas gerb, Fredai , man labai smagu matyti tave taip aiškiai ir ryškiai stovinčiam dvasiniame kelyje . Tai yra labai svarbu turėti savo prote tikrą atramą , kurią mums suteikia dieviškosios dvasios buvimas ir veikimas .

Fredas: Sveikas būk ir tu ar jūs gerb.Petrai,man taip pat smagu matyti tave aktyviai dalyvaujant forume, kaip ir tuo pačiu VaidąVDS,Algirdą,Tadą,Rantulija,Rita,.. ir visus kitus bičiulius kurie susirenka pabendrauti, ne tik tai kas liečia Urantijos Knygą,bet ir kitom įdomiom temom. Manau kad vienas kitą palaikydamimi nesunkiai atremsime bet kokių dogmatiškai nusiteikusių brolių puolimą,o kol kas,.. su Dievu - Rojaus TREJYBĘ, gero ir ramaus šeštadienio.

Fredas: 2097.1) 196:3.33 Nepraraskite drąsos: žmogiškoji evoliucija vis dar žengia į priekį, ir Dievo apreiškimas šiam pasauliui, Jėzuje ir per jį, tikrai bus įgyvendintas....( Visiškai tuo neabejojų.) Garbė ROJAUS TREJYBEI.

VaidasVDS : Tam, kad geriau sklaidytųsi iliuzijos, apmąstykite šiuos žodžius Moralus elgesys visada eina anksčiau už atsiradusią religiją, ir yra net apreikštos religijos dalis, bet niekada nebūna religinio patyrimo visuma. Visuomeninė tarnystė yra moralinio mąstymo ir religinio gyvenimo rezultatas. Moralė biologiškai neveda į religinio patyrimo aukščiausiuosius dvasinius lygius. Dievinimas to, kas abstrakčiai yra gražu, nėra Dievo garbinimas; taip pat ir gamtos išaukštinimas ar gili pagarba vienybei nėra Dievo garbinimas.

Algirdas: dogma pati savaime nera blogas dalykas -tai adaptyvus reagavimas i tam tikra realybes segmenta iliuzija daznai tampa realube ateityje kas turi ausis -teklauso kas turi akis -lai mato

VaidasVDS : Tikroji laisvė yra amžių ieškojimas ir evoliucinės pažangos atpildas. Netikroji laisvė yra vos pastebima laiko suklydimo ir erdvės blogio apgaulė. Ilgalaikė laisvė remiasi teisingumo tikrove – išmintimi, branda, brolyste, ir nešališkumu. Laisvė yra kosminės egzistencijos pats save naikinantis metodas, kada jos motyvacija yra neišmintinga, besąlyginė, ir nekontroliuojama. Tikroji laisvė yra vis daugiau susiejama su tikrove ir visada atsižvelgia į visuomeninį teisingumą, kosminį nešališkumą, visatos brolystę, ir dieviškuosius įsipareigojimus. Laisvė yra savižudiška, kada nėra susieta su materialiuoju teisingumu, intelektualiu nešališkumu, visuomeniniu pakantumu, moralia pareiga, ir dvasinėmis vertybėmis. Laisvė neegzistuoja be kosminės tikrovės, o visa asmenybės tikrovė yra tiesiog proporcinga jos ryšiams su dieviškumu. Nežabojama savivalė ir nevaldoma saviraiška prilygsta nesutramdytam savanaudiškumui, nedieviškumo viršūnei. Laisvė be drauge einančio ir nuolat augančio savojo aš nugalėjimo yra egoistinės mirtingojo vaizduotės prasimanymas. Savuoju aš motyvuota laisvė yra koncepcinė iliuzija, žiauri apgaulė. Savivalė, besislepianti laisvės apdarų maskarade, yra gėdingos vergystės pranašas.

Algirdas: Nuodėmei, kuri yra asmens požiūris į tikrovę, yra lemta duoti neišvengiamus neigiamus vaisius bet kuriame susietame visatos vertybių lygyje ir visuose susietuose visatos vertybių lygiuose. Bet klaidingo mąstymo, blogio darymo, ar nuodėmingo planavimo visos pasekmės yra patiriamos tiktai aktualaus veikimo lygyje. 0761_3_3

Kristina: Religinė įžvalga turi tą galią, jog pralaimėjimą paverstų aukštesniais troškimais ir nauju pasiryžimu. Meilė yra aukščiausias motyvavimas, kurį žmogus gali panaudoti savo kilime visatoje. Bet meilė, neturinti tiesos, grožio, ir gėrio, yra tiktai sentimentas, filosofinis iškraipymas, psichinė iliuzija, dvasinė apgaulė. Meilė visada turi būti iš naujo apibrėžiama morontinio ir dvasinio vystymosi vienas po kito einančiuose lygiuose. -196 dok.



ďîëíŕ˙ âĺđńč˙ ńňđŕíčöű