Ôîðóì » KITI FORUMAI » RĖMAI » Îòâåòèòü

RĖMAI

alem: rėmai duoti -ne tik siekių, ne tik dvasiniai –bet 360 laipsnių sferinė panorama. Iš ten žvelgiant Visata daugiau dvasinė. Iš čia žvelgiant labai ryškiai matome jos materialumą, kuris yra dvasinis, ikidvasinis, gyvūninis (gyvulinis pagal apa-amba), augalinis, mineralinis. rėmai duoti –tai dokumentų informacija –reikia naudotis ne tik protu (kad suprasti), bet ir protauti (mąstyti [mintyti –pagal Vydūną]). Tas protas, kuris nagrinėja materialius (mokslinius) pasireiškimus, ir tik akies krašteliu pastebintis dvasinius veikimus, vertas išleisti atostogauti. Tas protas, kuris nagrinėja dvasinius modelius, ir skiria mažai dėmesio materialiems reiškiniams, skleidžia deformuotas tiesas (dalines [netgi ne santykines]), įtampas keliančius mokymus, gyvenimą pavaizduoja kaip nuolatinę dramą, su sunkiai randamomis išeitimis, arba skatina iliuzines euforijas –kas yra nė gerai, nė blogai –tiesiog tai gali nuvesti į liguistumą –taip pat gali atvesti prie rimto domėjimosi. rėmai duoti Mieli Dokumentų Skaitytojai koki rėmai ryškėja jūsų mintyse, sąmonėje-pasąmonėje, vaizdiniuose, papuoštuose emocijomis –koki---

Îòâåòîâ - 94, ñòð: 1 2 3 4 5 All

VaidasVDS : Kokioje tarmėje žodis "kokie" vartojamas kaip "koki". Na čia Vydūnas geriausiai atsakytų Minčių rėmai, sąmonės rėmai ir kitokie rėmai - tai suvaržymai, kurie reikalingi nebent kokioms nors blogoms mintims pažaboti, bet tikrai nėra reikalingi nei mąstymui, nei sąmonei. Tačiau tikrai pritariu nuomonei, kad reikia ieškoti protingo balanso tarp materialaus ir dvasinio, studijuojant Urantijos Knygos dokumentus. Ir reikia studijuoti ne vien tik apie dvasinius poveikius ar veikimus, bet ir apie apie šio materialaus pasaulio, kuriame mes gyvename, dėsningumus susijusius su materialiu gyvenimu. Reikia sumaterialėjusį pasaulį artinti prie dvasinio, o dvasiniam pasauliui neužmiršti ir materialaus pasaulio dėsnių ir protingomis pastangomis jį artinti link dvasinio. Alem, užsiregistruok normaliu vardu - taip lengviau bendrauti...

NSO: Kas pasikeis nuo uzsiregistravimo,ogi niekas.Jeigu negali taip bendrauti,turi problemu,kurias dabar bandai suversti ant Alem.Negrazu.Man netrukdo pavdz.

emipetras: Mielas žmogau NSO , problemų turi visada tas , kas slepiasi . Taip buvo visais laikais , taip buvo visais amžiais . Atvirumas , visada yra Dievo dovana , tai yra tikra ir šviesu . PAGALVOK .


NSO: Petrai,nuo registravimo niekas nepasikeis.Tau tik taip atrodo.Cia forumas,yra naturalu tureti nika.Nori atvirumo,eik i kavine.Svarbu ka zmogus raso.Jau buvo f1 kvaila vardu cenzura,aisku kuo baigiasi.Tau patinka,rasyk savo vardu,idek dar fotke irparasyk adresa ar bijai,juk nesislepi?

Die Teufelsbuhle : Na jau neeeeeeee, manęs į jokius rėmus neįkišittttttttttt nebent surakinę grandinėm sudeginkit, kaip Salemo raganas JEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

alem: esu keleivis –dykuma keliauju pas jus užėjęs buvau ateivis o jūs priekabūs, kaip prie praeivio paikai baksnojat raidę ar vardą ir dar skaičiuojat dovanas, Viešpaties duotas ar jūs davatkos jau pasidarėt gal praeity buvot apaštalo vasalai ir jam įtikti norėjot šališkai padidino raide, kitą pridėjo ir taip vardą bendrauti turėjo vyrai jūs vyrai, tikri begėdžiai gėdą gi darot giminei plačiai o dykumos smėli smiltis prie smilties kiekviena savo jūs kelią randat nei saulė nei lietūs jums gyvent netrukdo jūsų galybė ramybės paveikslas veidą priglausiu akis užmerksiu Patiems Aukštiesiems Mintis pašvęsiu

Tadas: atsargiai su ta kelione dykuma; nuo jos dulkių nepasigauk silikozės Pagarba poetams

VaidasVDS : Žmogau Alem, Juk matosi, kad sveikai žiūri į Urantijos Knygą, tad sveikas atvykęs. Vardas reikalingas dėl nuoširdesnio bendravimo, tik tiek. Bet "davatkizmo" frazės vartojimas rodo tamstos tam tikrą pasipūtimą, tam tikrą gynybą. Dvasingumui to nereikia, geriausias dvasingumo rodiklis - vis tik nuoširdumas...

NSO: Vardas nereikalingas del nusirdesnio bendravimo,tu net nezinosi ar jis tikras ir aplomai nieko nereiskia.Zmoniu ribotumui tikrai nera ribu,vis is baimes sugalvoja salygas nuosirdumui.Vaidai,patyletum verciau,o tai kai issizioji,net geda pasidaro

Fredas: http://www.youtube.com/watch?v=QOumVIhwZ6k&feature=mfu_in_order&list=UL

Aimas: bendravimui nete vardas tikrai nieko nereiskia, bet man patinka emipetras, jis niekada kitu nevertina, o riboti tai kazkokioj plotmej esam visi, nereikia cia vienas kitam to prikisti:D kisti i kazkokius remus:D

VaidasVDS : Nikas yra pravardžiavimas. Kreiptis vardu į žmogų daug maloniau (bent man), nei jį pravardžiuoti. Nikas yra slėpimasis. Slėpimasis yra tikrovės neatskleidimas. Tikrovės slėpimas tikrai nėra gėris. Tikrovės slėpimas dažnai būna susijęs su baime. Bet teisės bijoti niekas negali uždrausti

NSO: Mielas Vaidai,a vot man pavdz. vardas nieko nesako.Pilna Vaidu aplink.Tau patinka kai nesislepiama,tai buk atviras,o daba tik net neaisku kieno varda parase ir vaizduoja,che,atsviesk pasa su foke,vardu ir butinai adresu,kad zinotume,kad ten tikrai tu.Forume tas nedraudziama.Galesi jausti didesni malonuma bendraujant,neslepsi tikroves ir tas bus gerai.Ar bijai? Zinoma taip,kaip ir Petras. p.s.Urante,pagal mane cia konkretus offtopas,nepriestarauju trinimui.

VaidasVDS : Nieko čia nereikia trinti. Vardas mano pats tikriausias, bet kitus "rekvizitus" dėti prasmės kol kas tikrai nėra, nes kai kam maga išsiaiškinti asmenybes, po to ieškoti priekabių. Emiliui savo asmenybę aš tikrai galiu pilnai atskleisti, nes juo tikrai pasitikiu ir žinau, kas jis toks netgi daugiau nei jis apie mane. Esu atskleidęs savo asmenybę ir kito forumo kai kuriems nariams ir gerbiu juos už tai, kad jie man ko nors neprikaišioja, nors dabartiniu metu mes lyg ir esame skirtingose pozicijose. Be to kartais asmenybės negalima atskleisti ir dėl egzistuojančių įstatymų ir dar kai kurių priežasčių, taip pat numatytų įstatymuose ir šiek tiek liečiančių dvasingumą... Vardas iš tiesų nieko negali pasakyti, todėl jo (tikro) slėpimas iš viso šiek tiek absurdiškas...

Aimas: juokingai gincijates ;D mano tikras vardas yra laimis, bet jau yra laima ir laima irena, tai pasivadinau aimu:D kas nuo to pasikeite? tikrai nieko:D protingiau butu panagrineti alemo tema, cia jau visas dvigubas meno kurinys:D

Aimas: tik many neriskeja jokie remai, aplink bekraste begalybe tiek materialiai tiek dvasiskai:DD

Rolka: Tai dabar tau vardas visgi nieko nereiskia.:)))Vaidai,priestarauji pats sau.Tai tau tikroves slepimas,tai kada tas liecia tave, staiga mat atsiranda baimiu,po to dristi kaltinti kitus baimemis.Pats s..ki i kelnes,slepi tikrove(savo duomenis),postringaudamas apie dieva,brolybe,isreiksdamas pajuoka baimei,turetum taip ir elgtis ane,nepriklausomai nuo nieko,o tai mat atsiveria jis,pazistamiems,kai isitikino saugumu,cha cha- stai,dar vienas veidmainiavimo pavyzdis.Urante tikrai,trink sitas veidmainiu nesamones.Jie jau net gedos nejaucia

Rolka: I tema: kai kam remai yra veidmainiavimas ir davatkiskumas.Nerodysiu pirstu ir taip aisku.

Buda: ...pasivadines buda as atskleidziu daugiau tikroves apie save pasauliui,negu jus su fotkem ir pasais,adresais...nebijokite....namaste

VaidasVDS : Iš tiesų juokinga reakcija dėl vardo (ne)pasakymo. Man niekada tai netrukdė. Bet jei žmogus studijuoja Urantijos Knygą, tai jis turėtų puikiai suvokti, kad kur kas yra nuoširdžiau kreiptis į kitą asmenį vardu ar bent žinoti jo vardą. To paprašiau iš asmens, kuris lyg ir studijuoja Urantijos Knygą. Bet koks kilo šurmulys, beveik visiškai beprasmiškas. Būtų pakakę, kad alem būtų pasakęs, kad jis nenori pasakyti savo vardo ir to būtų užtekę. Nenori tai nenori, bet jis dar mestelėjo ir davatkiškumą, kuris čia visai ne prie ko. Susidaro toks įspūdis, kad kažkas tik laukia kokio nors absurdo, o tuomet puola visokias teorijas išvesdinėti. Tai kur jau čia giluminės studijos to dvasinio šaltinio, kurio forume esame. Realiai aš laukiu daugiau įvairiapusiškų žmonių, su kuriais būtų galima šiek tiek giliau diskutuoti Urantijos Knygos temomis. Atrodo, kad dar ilgai teks laukti, bet tam žmogui ir duodama kantrybė. O iš tokių nelabai vaisingų diskusijų taip pat kai kas matosi (jaučiasi)...



ïîëíàÿ âåðñèÿ ñòðàíèöû