Ôîðóì » DVASINĖ KARJERA » Naujas Dvasinės karjeros etapų supratimas :) (ïðîäîëæåíèå) » Îòâåòèòü

Naujas Dvasinės karjeros etapų supratimas :) (ïðîäîëæåíèå)

Jolanta: 1. Malda prašant apsaugoti save; 2. Malda prašant įtikėti; 3. Malda prašant suvokti; 4. Malda prašant apsaugoti kitus; 5. Malda prašant kad kiti įtikėtų; 6. Malda prašant suteikti galimybę veikti, kad padetum suvokti kitiems; 7. Malda tik garbinant ir nieko neprašant

Îòâåòîâ - 301, ñòð: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 All

VaidasVDS: Vikare, Adleris pas mus filosofas, bet čia jis dar tik mokosi. Kadangi jis yra filosofas, tai gal pasimokęs ir mane aplenks, ko aš jam ir palinkėsiu, nes daug maloniau, kai atsiranda kas nors, kuris geriau išmano ir sugeba vilkti sunkią šio Apreiškimo skleidimo naštą

Jolanta: Taip Vaidai, tai ir aš norėjau pasakyti, tik kaip dažniausiai nutink, ginčijamasi tik dėl to, jog žmonės nesusikalba kalbėdami apie tą patį Trečią dieną manau prisikels nedaugelis, tačiau kaip rašoma Urantijos knygoje, nebus atstumta nė viena siela kuri turi bent mažiausią norą pažinti Dievą. Dauguma bus prikelti po tūkstantmečių, svarbu kad šansas. Ir dėl savęs negarantuoju kada tai gali įvykti.

VaidasVDS: Matai Jolanta norą pažinti Dievą gali turėti ir koks nors savanaudis, bet jis tikėsis, kad jis vis tiek gyvens savanaudiškai, o kelią pas Dievą nusiklos kokiu nors paaukojimu bažnyčiai arba žinodamas, kad jam nuodėmes atleis koks nors kunigas. Bet, net prašydamas atleidimo, jis bus nenuoširdus. Va čia Dievo savanaudis tikrai neapgaus...


Jolanta: ir tai tiesa, nuoširdumas būtinas, net ir klystant. tai bene vienintelis, visiems prieinamas svarbus faktorius, nes meię žmogus gali jausti arba ne. juk neįpūsi vien pasakius, kad va noriu mylėti......bet nuoširdumas žmogui pavaldus ir kiekviens renkasi kiekvienoje situacijoje, būti nuoširdžiam ar ne.

Adleris: Adleris ne filosofas, bet psichiatras ir Urantijos knygą kartais rekomenduoja kaip priemonę savo intelektualiems ligoniams...ypač ieškantiems gyvenimo prasmės. Ne jo tikslas - rungtyniauti ir kažką aplenkti. Sunkią šio apreiškimo skleidimo naštą, VaidaiVDS, sugebėtumėt dar geriau „vilkti“, jei nuoširdžiai įvertintumėt gerb. Tado pasiūlymus. Tiesiog palyginkite šios svetainės skaitomumo rodiklius su LT domeno ir soc. tinklo Facebook galimybėmis ir padarykite išvadas. Ar virti savo sultyse, ar išeiti į platesnius vandenis – spręsti Jums.

VaidasVDS: Adleri, ne rungtyniavime prasmė. Kiekvienas žmogus srityje, kurią išmano geriau ir kurioje turi daug patyrimo, turi daugiau galimybių geriau atskleisti prasmes, būti įžvalgesniu. Nieko blogo nėra tame, kad kas nors ką nors pamato geriau ir sugeba geriau paaiškinti kitiems. Daug blogiau, kai atsiranda vienas, kuris tvirtina, kad tik jis vienas viską geriausiai žino. Tikrai noriu, kad kuo daugiau protingų, dvasingų ir išmintingų žmonių rinktųsi ir diskutuotų. Dėl Facebook, pakelk akis į patį viršų, po to į kairę ir pamatysi, kad tai kol kas nieko gero. Tado pasiūlymas tikrai bus apsvarstytas, kai tų protingų, dvasingų ir išmintingų žmonių atsiras daugiau...

Fredas: ...argi apreiškimą reikia vilkti, todėl, kad apteiškimas yra sunki našta?...Argi apreiškimas yra sunki našta? :)

Adleris: Bravo p. Fredai! Gerb. VaidaiVDS, prieš rašydamas, patikėkit, tikrai "pakėliau akis“ ten kur reikia ir dar peržiūrėjau kitas p. Tado įdėtas nuorodas. Kiek žmonių reikia administruoti svetainę? Juk čia tas pats, kaip tvarkyti savo fb paskyrą, tik daug atsakingiau, nes reikia gerai išmanyti atstovaujamąjį objektą - Urantijos Knygą. Skaičiau Jūsų atsakymą Tadui – padejavote, kad esate prastas kompiuteristas. Fb nereikia išmanyti jokių technologijų, mano šešiasdešimtmečiai pacientai ten nardo kaip žuvys...Tereikia iš administratoriaus perimti įgaliojimus ir pirmyn –Knygoje nardote lyg delfinas, o be to spėju, esate iš jaunesnės kartos. O „pakėlus akis“ ir tik konstatavus padėtį bei padejavus apie kažkokį mistinį „išmanėlį“, į priekį neinama...Ar ne laikas atsikratyti A. Jakubėno ir dar kažkieno šešėlio? Čia vienas labai „išmintingas“ „gavo į nosį“ iš kitų nemažiau išmintingų, kurie nedejavo ir nesišaukė pagalbininkų, o tiesiog išanalizavo, matyt, pažįstamą tekstą ir tiesiai šviesiai parašė, ką galvoja, o išpuikelis, pasispardęs kiek, dingo, nors jam už daugelį čia išsakytų įžvalgų jaučiu didelę simpatiją. Tikėkimės sugrįš, nes tai kūrybiška, neordinari asmenybė.

VaidasVDS: Adleri, nežinau kodėl, bet feisbukas man nelabai patinka. Jame man trūksta erdvės. Didelis teksto kiekis ten atrodo labai gremėzdiškai ir nepatraukliai. Yra žmonių, kurie dirba su feisbuku, bet kad tai duotų gerus rezultatus, paprasčiausiai negirdėjau. Tiesa, užsienyje kai kas duoda kažkokius rezultatus, net ir nuorodas šioje temoje dėjau. Bet net pažvelgus į tuos feisbukus aš daugiau matau kiekybę, o ne kokybę. Todėl man labiau prie širdies forumas. Šito forumo iš tiesų tik vienas didelis trūkumas - tai nuoroda "ru", kuri gali klaidinti. Gal kas sugebės sukurti kitą forumą, bet tuomet būtų labai gerai visą čia esančią informaciją perkelti ten. Dėl pamokslininko. Taip tai tikrai įdomi asmenybė. Jis net kai kurias Urantijos Knygos vietas yra už mane geriau išstudijavęs. Bet aš daugiau kreipiu akcentus į dabartį, o ne į tolimą ateitį ir dar už anapus ribų... O čia vieno irgi daktaro įžvalgos http://www.urantia-s.com/urantia/myarticles/12

VaidasVDS: O čia Jolantai, Irenai, Kristinai ir visoms, visoms, visoms

Rantulija: Ačiū,Vaidai /VDS /. Be galo maloni staigmena.

Jolanta: Ačiū Vaidai labaii malonu.

dedeFedia: Vyshel Vania na krylco, pochesat svajo jaico, sunul ruku, net jaica, tak i jobnulsia s krylca)

Jolanta: Kartais netyčia išsišokstame, na benta aš išsišokstu kartais,kartais netyčia įrodinėdami savo tiesas kitus įskaudiname savo vertinimais. bet žmogaus, paleidžiandžio samoningą blogį man nesuvokiamas mastymas. Kokia iš to nauda? Čia toks pasitenkininmas? Kaip anonistų?

VaidasVDS: Jolanta, čia turėtų būti ne reakcija, o administratoriaus darbas...

Jolanta: Nesvarbu Vaidai, tai nebuvo taikoma tik šiam komentarui, juk atrodo taip paprasta patylėti kai neturi ką pasakyti. O kaip tu žiūri į Urantijos knygoje pateiktą mintį, kad žmonija turi vytyti pažangius protus, kad gerintų žmonijos evoliuciją, o žmonių su primityviais mastymais reikia tik tiek, kiek atlikti reikia primityvius darbus?

VaidasVDS: Šiaip šiai "minčiai" reikalinga atskira tema. Tema nėra lengva ir itin reikalauja tikslumo, kruopštumo ir įžvalgumo. Pas rusus ji buvo gana gerai išdiskutuota, bet ne vienoje vietoje. Todėl greitai apibendrinti būtų sunku. Paprasčiau kalbant: kuo geresnis žmogaus intelektas, tuo geriau ir nefanatiškiau jis gali suprasti ir dvasinę tikrovę. O tas klasių "išlyginimo" kelias užsitęs tūkstantmečiais: Klasės visuomenėje, natūraliai susiformavusios, išliks tol, kol žmogus palaipsniui pasieks, kad jos evoliuciškai išnyktų, protingai manipuliuojant į priekį žengiančios civilizacijos biologinius, intelektualius, ir dvasinius resursus, tokius, kaip: 1. Biologinį rasinių palikuonių atnaujinimą ............................... 2. Padidintos smegenų galios, kuri atsiras dėl tokio biologinio pagerinimo, šviečiamąjį mokymą. 3. Religinį mirtingojo giminystės ir brolystės jausmų paspartinimą. Bet tokios priemonės savo tikruosius vaisius galės duoti tiktai tolimaisiais ateities tūkstantmečiais, nors dėl šitų kultūrinės pažangos paspartintų faktorių protingo, išmintingo, ir kantraus valdymo reikšmingas visuomenės pagerinimas bus pasiektas nedelsiant. Religija yra galingas svertas, išvedantis civilizaciją iš chaoso, bet ji yra bejėgė be sveiko ir normalaus proto pagrindo, kuris tvirtai remiasi į sveiką ir normalų paveldėjimą. Jolanta, jei teiki klausimą, tai pateik ir citatą, tada galima lengviau atsakyti. Aš prisimenu tą tavo nurodytą mintį, bet visada analizuoju labai kruopščiai kiekvieną žodį, kad ką nors ne taip pasakyčiau.

Adleris: (1094.3) 100:1.1 Nors dėl religijos vystosi prasmės ir auga vertybės, bet visada kyla blogis, kada grynai asmeniniai vertinimai yra iškeliami į absoliutų lygius. Vaikas patyrimą vertina pagal malonumo turinį; subrendimas yra tiesiog proporcingas tam, kiek aukštesnės prasmės, net atsidavimas įvairiapusių gyvenimo situacijų ir kosminių ryšių aukščiausiosioms sampratoms, pakeičia asmeninį malonumą. – ką pasakysit apie šias mintis, VaidaiVDS?

Jolanta: Vaidai, atleisk, bet neieškosiu citatų, kai skaitau Urantijos knygą, ją skaitau nuosekliai, nesiblaškydama, o foruman prisijungiu arba po to kai turiu laiko, arba darbe. Turėčiau sprecialiai vėl versti perskaitytas vietas kad atrasčiau norimą. Dar pagalvojau apie vieną dalyką, skaitant Urantijos knygą reikia suvokti, kad viskas joje yra vertinama iš daug aukštesnio supratimo lygio nei žmogus galės pasiekti čia, žemėje. Tas matymas yra bendras ir parodo didžiausias grėsmes, bei yra lyginama tūkstantmečių trunkančios evoliucijos kontekste. Mums turint kelių ar keliasdešimties metų dvasinio augimo patirtį tai gali visai kitaip atrodyti. nes mūsų dabartis, praeitis ir ateitis yra tik blyksnis palyginus su Dievybių priežasties ir pasekmės vertinimu. Todėl kai pirmą kartą skaičiau mane šokiravusią žmogaus gryninimo teoriją truputį gūžtelėjau, nes į viską žiūrėjau dabar esančio žmogaus akimis. Ir galvojau, o kur meilė, atjauta, supratimas. Kai skaitau antrą kalrtą knygą sugebėjau suvokti savo patirtinį laiko ribotumą ir Dievybių vertinamo laiko atkarpą, mūsų požiūriu atrodančią kaip amžinybę. Ir tai kas čia mums atrodo žiauru, evoliucijos eigoje, esant tūkstantmečiams yra visiškai natūralu. Viskas gerai turi būti ir meilė ir atjauta ir supratimas, tik reikia suvokti kad tos savybės reikalingos ne kitų kažkokiems poreikiams patenkinti, o mums patiems, mūsų pačių tobulėjimui. Ir dar.....pajuatu kaip stipriai skaitant Urantijos knygą reikia būti įjungus loginį mastymą, nepamesti knygos sekos ir skaitomos vietos konteksto, nes taip stipriai galima nusigrybauti skaitant, kad maža nepasirodys, o ypač trečioje dalyje. jei imčiau atskiras citatas, tai atrodytų, kad Hitlerio rasių gryninimo teorija, tik vaikiškas žaidimas. Nyčės Zaratustroj atrodytų kad aprašomi tik vaikiški juokeliai palyginus su Urantijos knyga. Tačiau suvokus visos evoliucijos eigos kryptį pamatai tik silpnas dabartinės visuomenės vietas.

VaidasVDS: Adleri, kada bendrauju su draugais, tai vartoju kreipinį "tu", nereikia to angliško snobizmo... man atrodo, kad tavo pateikta citata yra pakankamai aiški. Pakalbėkime apie šių žodžių "grynai asmeniniai vertinimai" prasmę. Čia kalbama apie tai, kad asmuo vertina išskirtinai tik savo kokios nors prasmės suvokimą, jei kas prieštarauja ar pateikia kitokį suvokimą, tai tas asmuo labai supyksta ir esant bet kokiems argumentams vis tiek lieka prie savo nuomonės. Galėčiau pateikti pavyzdžių savo bendravime su Algimantu . Kokią nors prasmę geriausiai galima išgryninti pateikus kad ir skirtingus pamąstymus apie prasmę, bet vėliau priėjus prie bendros išdiskutuotos nuomonės apie ją. Jei visi diskutavę sutinka su ja, tai ta prasmė greičiausiai suprasta teisingai. Dėl antros citatos dalies - čia truputį yra pažaista žodžiais, bet prasmė, mano nuomone, yra tokia - kuo žmogus geriau subręsta, kaip asmenybė, analizuodamas turimas žinias, tuo mažiau jis užsiima "žaidimais", ir pradeda gyventi rimtai...



ïîëíàÿ âåðñèÿ ñòðàíèöû