Ôîðóì » DVASINĖ KARJERA » Naujas Dvasinės karjeros etapų supratimas :) (ïðîäîëæåíèå) » Îòâåòèòü

Naujas Dvasinės karjeros etapų supratimas :) (ïðîäîëæåíèå)

Jolanta: 1. Malda prašant apsaugoti save; 2. Malda prašant įtikėti; 3. Malda prašant suvokti; 4. Malda prašant apsaugoti kitus; 5. Malda prašant kad kiti įtikėtų; 6. Malda prašant suteikti galimybę veikti, kad padetum suvokti kitiems; 7. Malda tik garbinant ir nieko neprašant

Îòâåòîâ - 301, ñòð: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 All

Vėjas: Tarp Dvasios ir Materijos įsiterpentis protas sukuria lauką ir atstumus. Proto ryšys, tarp Dvasios ir Materijos dirba savo paties nulemtame lauke ir įveikinėja savo paties nulemtus atstumus.

Vėjas: Sustojimas progresuoti civiliniame (pasaulietiniame) gyvenime fiksuoja to momento pasiekimus Dvasineme gyvenime fiksavimas neįvyksta –vyksta regresas... kada tai pajuntama visa esybe, tuomet nereikia nei suprasti, nei pripažinti, tuomet taip skaudžiai, apmaudžiai aišku, tuomet LAIKAS atskleidžia savo tikslą, uždavinius ir aktualumą.

Vėjas: Primityviuose lygiuose tarp Materijos ir Dvasios pasireiškia antagonizmas. Pradėjus progresuoti tai pasireiškia kaip nesuderinamumas. Ir antagonizmas, ir ir nesuderinamumas pasilieka tol, kol protas nepradeda vienodai rimtai žiūrėti tiek į Materiją, tiek į Dvasią.


Jolanta: Vikare, tu juk ir neprašei, bendravimui esu atvira net kokioje terpėje. Jei kas norėtų bendrauti kitur. jkalinauskiene@gmail.com; arba skype adresas emilija186

Jolanta: Vėjau, būtent šiandien skaitydama Urantijos knygą ir sprendžiau šią dilemą. Skaitydama apie garbinimo evoliuciją, ritualus ir fetišus buvo asidarę gana liūdna, tai viskas sumetama tik atsitiktinumui ir žmogaus baimei, taip protas apsisaugo. O juk taip norisi tikėti kad tave veda, kad tau padeda susiorentuoti tame materijos ir proto labirinte. Tačiau vėl pagalvojau, stop Jolanta, tu dabar vertini tik materialaus roto evoliucinius reiškinius, o kaip reiškiasi Svasia juk šioje vietoje nesimato

Jolanta: Ir tada pagalvojau, kad skaitant Urantijos knygą visada būtina viską vertinti per pirmų dviejų dalių prizmę, ne veltui jos yra pradžioje. kol kas man dar sunku viską susieti, bet gal būt tai bus uždavinys skaitant trečią kartą.

Vėjas: Kaip pirmuosius metuis skaitant, Tu labai daug ką susieji. Manau, kad klišės, sistemos pasiteisina dirbant tik su auditorija. Suvaldant masiškumą. Individualiai –nepamainoma spontaniškumas “užkabinimas“, širdies palietimas; tuomet tai tampa tavo asmeniniais pamatais, prie kurių glaudžiasi ir kita.

Vėjas: Kas liečia “prizmes“ –tai tiesiog neįmanoma žvelgti per vieną. Šios Knygos unikalumas reikalauja turėti parengtyje keletą prizmių.

Jolanta: Ir tai tiesa, nieko negalima priimti pažodžiui. Viskas taip stipriai persipynę, kad kažko neįvertinus gauni jau netirą vaizdą.....o gal tikrą tik konkrečiam žmogui. Tačiau labai įdomu save stebėti kaip atrandi naujos informacijos jau žinomame tekste, manau kad tai todėl, kad jau gali pramatyti, nors ir silpnai, bet vis tik bendrą kontekstą.

Vėjas: Dirbi pedagoginį darbą. Netikrą vaizdą. Bendrą kontekstą. Neįsipareigok. Nesusikaustyk. Tavo neramus mąstymas teisingas, bet nereikalingas; šiuo atveju.

Vėjas: UK tokia lesyklėlė –prie kurios prisiartinus visuomet rasi ką palest-

Jolanta: Matai Vėjau, jis reikalingas man, nes čia rašau daugiau dėl savęs, taip jau yra, kad negali būti vietoje, kažką vertini, kažką pervertini iš naujo, kažkokias darai išvadas arba jas koreguoji, tai procesas, kuris tur būt tesis iki dienų galo. O kad mano protas neramus jau girdėjau ir iš kitur. Matyt taip yra. Taip kad ar reikalingas ar nereikalingas bet jis toks ir dirba savo darbą.

VaidasVDS: Jolanta, kai ką paaiškinsiu asmeniškai tau. Nereikia išradinėti dviračio, kai kiti jį seniai atrado. Kalbu ne apie save, bet apie protingesnius žmones, kurie Knygą išanalizavę geriau už mane ir tave. Taigi tie žmonės yra nustatę tiesą, su kuria ginčytis yra sunku. Knygoje yra tam tikri atrodantys prieštaravimai dėl vienos priežasties - kad Knyga netaptų DOGMATIŠKA. Kiekvienas žmogus gali turėti kitokį Knygos supratimą, atsižvelgiant į jo protinius sugebėjimus, išsilavinimą, profesiją, pomėgius ir aistras. Kodėl tie prieštaravimai vis tik yra? Ogi todėl, kad kiekvienas žmogus turi skirtingas gyvenimo aplinkybes, skirtingą suvokimą, tėvų ar kitų žmonių įtaką. Todėl ne tiek svarbios yra žinios (nors Knygos žinios yra labai svarbios), kiek yra svarbūs konkretūs kiekvieno žmogaus sprendimai, renkantis tiesą, gėrį, grožį per kiekvieno žmogaus nuoširdumo prizmę. Kai perskaitysi antrą kartą Knygą, padaryk pertrauką ir pasidairyk po pasaulį žmonių nuomonės apie šią Knygą. Po to daryk ką tinkama. Jei nenori, gali ir neklausyti šio patarimo, tarsi jo niekada ir nebuvo...

Jolanta: neklausysiu Vaidai, tikrai neklausysiu tavo patarimo, neklausysiu kitų žmonių nuomonės, nes tai tų kitų žmonių kelias, ne mano, tai jų suvokimas. O tai ką tu vadini jog jau kitų žmonių yra suvokta, tai labai džiaugiuosi už juos, bet tai nė kiek nepadidina mano suvokimo, norint kad aš suvokčiau turiu pati išgyventi kiekvieną žodį. Vaidai, mokytojas netrukdo mokiniam pačiam suvokti jam seniai žinomas tiesas, jis nepateikia mokinio prieš nuogą faltą, o padaro kad tai taptų jo pačio atradimu. Tik taip žmogus susigyvena su tuo.

Jolanta: Ir Vėjas man padeda daryti pačiai išvadas, padeda pačiai susigaudyti, už ką esu jam dėkinga.

Jolanta: Noriu parašyti seną, nebepamenu kokio filosofo mintį apie žmonėms sakomą tiesą. "Prieš ką nors sakant praeikite 3 filtrus. 1) pamastykite ar tai iš tiesų yra tiesa, ar tuo esate tikrai įsitikinę; 2) pasvarstykite ar verta tai sakyti; 3) pagalvokite ar tai duos kam nors naudos." Ir dar Vaidai, klausimas kvailas, ir gali nekreipti dėmesio, bet man kilo mintis, ar tu tikrai nežlugdai samoningai pokalbių? nesinorėtų tuo tikėti.

Vėjas: Neramus protas –jėga. Viso kas gyva –varomoji jėga Planetos gyvūnų bandoj Jis parodo kas... Visai kitas reiškinys NERAMUS MĄSTYMAS RAMYBĖ –šio produkto Kokybė VAIZDAI KONTEKSTAI Neturi mūsų kaustyti Matykim juos Kokie yra Rytoj papildysim Po ryt rūšiuosim Viskas turi Savo vertę

Vėjas: PAGALIAU Ir dar (VV) –vyskūpija, VSD Nesvarbu Ar tai etatiniai Ar sutartiniai Ar Asmeniniai fanatai Jų vaisiai Ir darbas Parodo Ko siekia

Jolanta: Šiaip šovė mintis "Mokančių daug, mokytojų vienetai per visą žmonijos istoriją"

Vėjas: PO SAULE NIEKO NAUJO Naujas vynas suplėšo senus vynmaišius Atnaujintas tiesas atpažysta širdis Sena pakyla į konkurencinę kovą Nauja aušra nugali užsibuvusią tamsą Stebėtojai, klausytojai, padėjėjai, mokytojai Stojasi į savo vietas, išaušus aušrai



ïîëíàÿ âåðñèÿ ñòðàíèöû