Ôîðóì » DVASINĖ KARJERA » Naujas Dvasinės karjeros etapų supratimas :) (ïðîäîëæåíèå) » Îòâåòèòü

Naujas Dvasinės karjeros etapų supratimas :) (ïðîäîëæåíèå)

Jolanta: 1. Malda prašant apsaugoti save; 2. Malda prašant įtikėti; 3. Malda prašant suvokti; 4. Malda prašant apsaugoti kitus; 5. Malda prašant kad kiti įtikėtų; 6. Malda prašant suteikti galimybę veikti, kad padetum suvokti kitiems; 7. Malda tik garbinant ir nieko neprašant

Îòâåòîâ - 301, ñòð: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 All

g-g: Ne tas žodis “gudrus“. Kaip šiandien, taip ir anomis dienomis, atėjęs į F1 privalėjau dirbti nedėkingą darbą. Kovoti su apaštalo ydingumu, vietoj progresinio vystymosi, kartu su kitais. Esu Gerasis Gydytojas, pasiruošęs imtis sunkiausių susirgimų. Anomis dienomis, ten, nors verčiamas susikoncentruoti į ambasadorių, pakankamai atidžiai analizavau visus vilniškio teatro dalyvius. Jo “gudrumas“ ne šiaip sau. Galima būtų ir slaptesnius užmojus viešinti. Bet visa tai balastas UK gyvastingumui. Jis susitvarkys, persigrupuos, ar naujai maskuosis... bet viskas, kas egzistencialei netempia iki UK, turės arba atsisijoti, arba būti atsijoti (čia visuomenine-religine prasme). Vedantieji juk nebūtų tokiais, jeigu nesiskirtų nuo vedamųjų (čia ir vėl visuomenine-religine prasme, ne asmenine-individualia).

VaidasVDS: Jolanta, tu save gerindama iki beprotybės (arba fanatizmo) realiai nieko nepasieksi sistemos gerinimo prasme, nes dar labiau tolsi nuo likusių sistemos dalyvių, kurių vien Lietuvoje yra milijonai. Čia besireiškiantis narcizas gydytojas taip pat nenori gerinti jokios sistemos, nes jam pačiam gal būt labai patogu mylėti patį save, kaip patį protingiausią. Aš puikiai suprantu tą narcizą, nes jis tikrai gana aktyviai reiškėsi ir aname forume. Jam net galėčiau padėkoti už tikrai normalią kritiką aname forume, nes ne kiekvienas sugeba praregėti, kada iš kitos pusės pučiama migla. Tačiau jis manęs anaiptol nežavi, nes karksėti, pasislėpus iš už kampo, gali bet koks kvailys, o štai ką nors nuveikti jau reikia ir pastangų ir sugebėjimų. Tad keliu klausimus ir g-g: Na kas tu toks, g-g, esi? Kaip lig šiol plėtojai UK? Kokie pasiekimai? Kur juos galima pamatyti arba bent įžvelgti? Čia galima kvaksėti daug ką, tačiau tiesa yra tokia Iš jų vaisių jūs tikrai atpažinsite juos. Pademonstruok g-g "vaisius" ir tavimi gal bus galima patikėti, nes dabar matau tik tavo pastangas skaldyti.

g-g: VSD gudrus –stabdžių valdytojas bet kokia kaina visiems ir viskam užtraukti rankinį stabdį Gerasis Gydytojas


Jolanta: Vaidai, kritika žmogiškajam protui visada naudinga, nes (imu pavyzdį save), darnai kai tave aplinkiniai giria, pradedi ir pats tikėti savo sumanumu ar dar kokiomis vertybėmis, kritika atpurto, žinoma ji žeidžia nes menkina ggo, bet net jei kritika ir nepagrysta, ji yra naudinga. Viena, išmoksti argumentuotai atsakyti į ją, kita ji skatina lankstesnį mąstymą ir truputį papurto kad neužsirutuliotumėme savo tik mintyse. Štai kad ir gerojo gydojo kritikoje aš matau progresą, iš nekunstruktyvios kritikos, kur pasakomas kažkoks faktas be argumentų, paskutiniu metu g-g pradėjo argumentuoti. G-g (kažkodėl nesinori vadinti geruoju gydytoju) kalbėdamas apie stagnaciją ir t.t. pateik konkrečius pavyzdžius su argumentasi, taip gal būt galima bus kažkaip išeiti iš mirties taško, nes pasakymas kad blogas nieko nereiškia, jei neparodai kur blogas ir gal būt neparodai išeitoes taško, ką daryti kad būtų ne toks blogas. va čia jau gautusi gydymas, pasakymas blogas yra tik pasakymas, tik tavo nuomonė ne daugiau.

g-g: pasakymas be argumentų, ar su užuominom skatina skaitytojo gyvą mąstymą. Bukam ar tik pasakymas, ar pasakymas su argumentais; skirtumo neturi. Gydau pirmiausia aplinką (artimiausią UK) kurioje atsidūrė knyga. Pakeliui ir individus. Visuomeninėje sklaidoje (religijoje) negali būti chaoso,maišaties, tikslingo (piktybinio) sujaukimo. Atskiro religininko vidiniam ir išoriniam pasauly gali vyrauti bet kas. Religijoj (visuomeniniame tikėjimo reiškinyje) NE. Gerasis Gydytojas

Jolanta: Konkretu, bet paaiškink kas yra ne chaosas? kas suvoktumėm apie ką kalbama?

gerasis ganytojas: “Kad Jėzus yra tokioje padėtyje, jog gali abipusiškai palaikyti ryšį ir tobulai bendrauti su žmogumi; kad Jėzus yra Dievo Sūnus. Kad Sūnaus ir Tėvo ryšys iš anksto numato bendravimo lygybę ir pritariančio supratimo abipusiškumą; kad Jėzus ir Tėvas yra viena. Kad Jėzus vienu ir tuo pačiu metu supratingai bendrauja tiek su Dievu, tiek ir su žmogumi, ir kad, kadangi tiek Dievas, tiek žmogus suvokia Jėzaus bendravimo simbolių prasmę, tiek Dievas, tiek žmogus turi asmenybės požymių, kiek tai yra susiję su tarpusavio bendravimo sugebėjimų reikalavimais.“ [1784_5]

Jolanta: turiu prisipažinti kad sunkiai supratau kur yra esmė. Gal tai mano neišprusimas. Žinau tik tiek, kad Biblija ir Urantijos knyga gal bene vienas didelis skirtumas yra tai būtent Jėzaus asmuo. Tačiau Urantijos knygoje tai puikiai paaiškina sūnystės kategoriją. Ir dėl to Jėzaus autoritetas netapo nė kiek mažesnis, o man net atvirkščiai, jis tapo suvokiamas. Bet yra kitas klausimas, šios teorijos gal ir svarbios, bet yra svarbesnis klausimas, tai mūsų, mirtingųjų vaidmuo visame kame. Koks tavo manymu vaidmuo turi būti mirtingojo savo patyrime čia, žemėje?

Emanuelis: "“Savo santykiuose visuomeninės tvarkos atžvilgiu mes patariame, jog savo pastangas didžiąja dalimi nukreiptum į dvasinį atgimimą ir intelektualų išlaisvinimą. Venk bet kokio įsivėlimo į savojo meto ekonominę struktūrą ir politinius įsipareigojimus. Ypatingai pasišvęsk tam, kad gyventum idealų religinį gyvenimą Urantijoje.“ [1329_6]

Algirdas (Kaunas): Žmogiškajam protui sunku sugauti dieviškąją tikrovę laiko-erdvės priedangoje. Šį žmogiškojo žvilgsnio neygalumą kilmės pasauliuose kompensuoja a p r e i š k i m a i mums gamta yra Dievybės bazinis pagrindas, -fonas, kuriame pradedame nesibaigenčią proto kelionę pažindami Dievą. -FIZINĖS- -PROTINĖS--DVASINĖS- -gravitacijos sferos yra kosminės tikrovės a_t_s_k_i_r_o_s valdos nepaisant labai glaudžių tarpusavio ryšių. Neužmirškite šitai Su mumis vykdomi ekspeimentai Su mūsų aplinka vykdomi eksperimentai Esminis principas: kas beatsitiktų –nedarom nieko, žiūrim kas iš to gausis Tai reiškia; ką jūs žmogeliukai patys nuveiksit - nenuveiksit –tą ir turėsit. Ir pati knyga yra dar vienas eksperimentas; -kaip reaguos jūsų protelis -kokias iniciatyvas pradėsit realizuoti??? Kokia būtų logika suteikti tiek daug informacijos –neturinčios praktiškos reikšmės. Jūsų starto tškas –Vietinės Nabadono Visatos, Norlotadeko Žvaigždyno, Satanijos Sistemos, materialios gyvybės planeta –Urantija. Čia jūs pradedate lenktynes su laiku; ar jūs esate tik laikina vietinė apraiška, ar klojate kelius išlikimui. Jūsų vyraujantis “Aš “ –asmenybė yra unikali santykiuose su Dievu. Asmenybė veikia lygiai taip veiksmingai vietinėje visatoje, supervisatoje, ir centrinėje visatoje. 1226_7 Asmenybė efektyviai veikia ribiniame, absonitiniame lygiuose, ir net tame lygyje, kuris ribojasi su absoliuto lygiu. 1226_8 Asmenybę galima patirtiškai suvokti tose progresinėse sferose, kurios yra materialios, morontinės ir dvasinės. 1226_9 Asmenybė turi ištobulintą kosminį ... veikimo diapazoną. 1226_10 Tas asmenybės tipas, kuris yra padovanotas Urantijos mirtingiesiems, turi saviraiškos arba asmens realizavimo ... potencialą. 1226_14 Žmogiškajam protui sunku sugauti dieviškąją tikrovę laiko-erdvės priedangoje. Šį žmogiškojo žvilgsnio neįgalumą kilmės pasauliuose kompensuoja . a p r e i š k i m a i Atsiradus protui, jūs galite vertinti reiškinius. Pabudęs moralumas jūsų prote, atveria kelią Pagalbininkui. Pradeda atsirasti siela –Derintojas fiksuoja ir išsaugo jūsų gerus pasireiškimus, kurie yra amžinybės kraitis. Tačiau tai dar neatveria Amžinybės Vartų. Valia –štai kas turi gąlią Amžinybę paversti realia. Valia savo Absoliučiai Laisvu sprendimu, pripažindama realybės Šaltinį-Dievą-Tėvą-Pirmąjį Centrą-visos Būties Aktyvuotoją-Esaties Padovanotoją, atveria Vartus į Amžinybę. Amžinybė prasideda jūsų viduje. Kiek besidairytumėte apie save –tiek arti, tiek toli; tai ne jūsų amžinybė. Prasidėjo didingi laikai planetoje –neiškraipyta tiesa atgulė Apreiškimo Dokumentuose. požiūris iš Ten, aiškinimas iš Ten –labai malonu (Jų atviravimas). Tačiau dažnas kartojimas-mėgdžiojimas kitų šaltinių-individų, ar tai būtų dieviškieji, ar žmogiškieji –nuvertina mus kaip individus. Jeigu mums, kaip besivystančiom kosminėm būtybė suteikta galimybė dalyvauti savęs paties kūrime –tai tuom ir naudokimės. Šių dovanų nemenkinkime. Esame augančio žmogiškojo paveldo-palikimo nešėjai. Neleiskime šito niveliuoti niekam. Gyvenam pasauly (kilmės) kuriame dažnai sumokame perdidelę kainą netgi už mažus pasiekimus. Dažnai esame menkinami-niekinami. Nepasiduokime. Gautas dovanas niekas neatims iš mūsų be mūsų pačių sutikimo.

Jolanta: Ir......nesupratau prie jo tai?

Koan: kai nesupranti geriau patylėk kalbėk kai suprasi

Jolanta: O aš nesupratinga kas paiškins jei nepaklausiu

Koan: tau Algirdas viską sugromuliavo nevaidink naivuolės

Jolanta: kai rašiau kad nesuprtau, Algirdo nebuvo dar žinutės, sorry, tik dabar ją perskaičiau, matyt kartu siuntėme tada Tai kad esame eksperimentiniai, tai dar nereiškia kad mažesni, gal mums sunkiau, bet juk tai ir suteikia tvirtesnę valią. Palaikant bent jau tuos kurie suvokia kur link eina, galime nemažai nuveikti čia vienam sunku, bet jei nesikautume dėl smulkmenų, dėl pavadinimų ar kažkokių tai prasmių ir padėtume vieni kitiems išgyventi, gal veikti, bent morališkai palaikydami o ne smukdydami gal tas kelias būtų bent kiek lengvesnis. Ar ne taip Koan

VaidasVDS: Algirdai, ar gali atsakyti į klausimą, ar tu susijęs su g-g? Gali atsakyti tik taip arba ne. Dabar dėl eksperimentų. Mes tikrai nesame kažkokie eksperimentiniai triušiai, kaip bando teigti Algirdas. Be abejo viskas čia dėl Liuciferio maišto ir dar tebesitęsiančio mūsų planetos karantino, dėl ryšio grandinių neatstatymo. Ir tai garantuotai dar tęsis per visą mūsų gyvenimą. Nelabai manau, kad čia kažkas nuvertina mus kaip individus. Atvirkščiai, Urantijos Knyga yra labai didelė pagalba ir tam tikra kompensacija už maišto pasekmes. ---- "Dažnai esame menkinami-niekinami." Apie ką čia, Algirdai?

Jolanta: Pirmą kartą skaitydama Urantijos knygą tikrai pasijutau eksperimentiniu triušiu, tada atrodo ir rašiau forume, "pridarė žaisliukų sau o tu čia kankinkis", tačiau skaitant antrą kartą viskas įgauna kitą prasmę, nes jau turi bendą suvokimą. Atkreipėte dėmesį į tai, kad prikelti vaikai, kurie savo evoliuciją pradeda morontiniuose pasauliuose, negali tapri užbaigtaisiais.......kas išeina, kad taptum užbaigtuoju tavo valia turi reikštis, nuo žemiausio etapo. Bijau suklysti, bet kažką atrodo rašė ir apie šviesos pasaulius. Išeitų kad patyrimai gaunami čia yra neįkainojami. Gal mūsų samonė nesuvokia kam jie, bet pagal knygos kontekstą manau kad jie svarbūs tolesnei karjerai, ir tas gyvulinis protas, kuris dabar mums taip kiša koją, gal būt nugalėjus suteiks asmenybės tokias savybes, kurių neturi tobulieji, na sąlyginai tobulieji, o ir Liucuferio maištas, tą puikiai pamenu kad parašyta, kad tik pirmais etapais darė žalą, vėliau jis davė kabai didelę naudą, o kokia gi ta nauda gali būti nei valinio tvarinio valia, ryžtas, ištikimybė. Taip kad esu įsitiknusi, kad viskas klostosi kuo puikiausiu būdu, galima ieškoti kaltų Liuciferyje, eksperimentuose, bet pirma atsigreškime į save, juk mums duota valia ir teisė pasirinkti.

tarnavimas: Pradeda atsirasti utopinei reiškiniai tiesiantys kelią Dvasinės Akademijos iliuziniam egzistavimui. Jūsų norų ir vilčių išsipildymui bus reikalinga žinoti 52 Dokumento turinį.

Koan: utopiniai*

DDD: ***



ïîëíàÿ âåðñèÿ ñòðàíèöû