Форум » DVASINĖ KARJERA » Naujas Dvasinės karjeros etapų supratimas :) » Ответить

Naujas Dvasinės karjeros etapų supratimas :)

Jolanta: 1. Malda prašant apsaugoti save; 2. Malda prašant įtikėti; 3. Malda prašant suvokti; 4. Malda prašant apsaugoti kitus; 5. Malda prašant kad kiti įtikėtų; 6. Malda prašant suteikti galimybę veikti, kad padetum suvokti kitiems; 7. Malda tik garbinant ir nieko neprašant

Ответов - 301, стр: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 All

VaidasVDS: Jolanta, tie įžeidinėjimai, kuriuos Fredas pašalino ar pavertė pamokymais, yra sudėtinė mūsų realaus gyvenimo dalis. Aš asmeniškai labai daug jau tokių įžeidinėjimų esu gavęs ir anksčiau gana jautriai į juos reaguodavau. Dabar bandau atsakyti tik kartą, o toliau ignoruoti. Tačiau, kada koks nors "gudruolis" naudoja daug "Nikų", tuomet pakliūni į kvailą situaciją. Todėl nepakenktų ir čia įvesti IP adreso rodymą, tuomet būna sunkiau tokiems "gudruoliams" reikštis. Bet čia jau nuo administratoriaus galimybių viskas priklauso...

Rantulija: Vaidai VDS,man tavo pozicija yra priimtina,ir tu tikrai sauniai laikaisi.Na,o tiems,kurie slapstosi po visokiais "nikais",linkiu geros kloties.Jums tikrai pavyks is keliu sio forumo dalyviu padaryti sventais zmonemis.Plienas grudinasi meterialioje ugnyje,o siela- dvasineje ugnyje. Visiems linkiu geros dienos. Su meile, Irena.

Fredas: Rašykite,dalinkitės mintimis,diskutuokite,būkite draugiški,mylėkite ir gerbkite vienas kitą.


Jolanta: Vaidai, viską suprantu, tikrai neapsisaugosi nei nuo įžeidinėjimų, nei nuo kenkimo, tačiau visada galima rinktis kur ir ką daryti ir visai man nesinori eikvoti savo laiko atsimušinėjant į tokius dalykus, plius gal kai ką tai neveikia, bet mane tai pradeda slėgti. Algimantas tai vadina žemi virpesiai, gal būt kai kas ir kitaip vadina, bet man patinka tas pasvadinimas, kai save orentuoji į gėrį, meilę, grožį, tiesą atsiranda ir tam tikra savijauta, kuri panaikina baimes, kuri skatina veikti ir gyventi ta dvasia. kai tave veikia žemi virpesiai atsiranda netikrumas, ir reikia daug psichinės energijos kad atstatytum savą tvirtą neabejojantį būvį, gal ne aiškiai parašiau Dievu nesuabejojame, tikėjimas išlieka toks pat tvirtas tik žemi virpesiai pradeda iš pasamonės kelti gyvulinį protą ir įnešama daug sumaišties, pradedama abejoti savo veiksmų tikrumu. Vaidai, prieš tai kai pradėjau skaityti urantijos knygą eidama dvsingumo keliu labai atidžiai analizuodavau savo pojūčius, o kriterijus būdavo labai paprastas, tai kas kelia kaip asmenybę, kas atneša pasitikėjimą, kas mažina baimes tai yra gerai, kas smukdo ir didina baimes yra blogai ir reikia nuo to šalintis. Todėl nenoriu dalyvauti ten kur yra smukdoma ir nesvarbu kas aš, tu, Algimantas ar šis forumas, nes tai sukelia žemus virpesius kurie neišvengiamai veikia kiekvieną mūsų. Tiesa.....na pats dabar pamatei, kad tiesa gali būti labai įvairi, juk daugiavardis irgi yra teisus iš savo atspirties taško, kaip ir tu kalbant apie Algimatą ar kitą forumą ir t.t. Todėl labai atidžiai reikia pasverti kiek vienas ar kitas parašymas, kelia ir laisvina, o kiek smukdo ir skatina nepasitikėjimą. Nepriimk tai kaip pamokslavimo, man pačiai reikia save stebėti, nes pasakyti savo tiesą labai knieti, manau kad kartais ir pasakau, todėl sustabdykite mane, noriu šioje srityje tobulėti, nes protu suvokiu, kad savo tiesos negaliu kitiems piršti, tik galiu pasidalinti.

Jolanta: Šiandien pradėjau skaityti Urantijos knygą iš naujo, nuo įvado. Ir perskaičiau labai įdomų dalyką į ką anksčiau nebuvau atkreipusi dėmesio. Yra 7 Dievo pažinimo etapai (o gal būdai) Pats irmasis per visatos kūrėją. Toliau eina Dienų senieji ir t.t. Bet....suvokiau vieną dalyką, kad jei nepažystama Dievo per jo sūnų Visatos kūrėją, tolesnis pažinimas yra negalimas. Ne veltui Kristus sakė, kad kelias pas Tėvą tik per Jį.

Rantulija: Tu teisi,Jolanta.As suvokiau,kad tai ka tu pavadinai septyniais Dievo pazinimo etapais yra Septinkartis Dievo iki musu nusileidimas,o mums, Jo sukurtiems ribiniams vaikams,vyksta atvirkstinis procesas,kilimas.Ir mes tikrai susipazinsime su tuo keliu,kuris veda per Vietines Visatos Valdova Mykola Kristu;po to musu kilimo kelias vingiuos per Dienu Senuosius,per Pagrindine Dvasia, ir t.t. Na,Vaidas,manau,kad suprantamiau gali paaiskinti. Su meile, Irena.

emipetras: JEIGU norite būti tik forumo dalyviai , tai visada vyks toks nuomonių pasikeitimas ir gynimas . JEIGU norite tapti dvasiniais mokytojais , turite kiekvienas projektuoti , kurti analizuojančias temas . Dėl lengvesnio kelio , galima analizuoti , komentuoti savo dvasinę išmintį šviesinti per Urantijos knygos , teksto pastraipas . JEIGU kam patinka sunkesnis kelias , tada kurkite savo dvasines įžvalgas į vienus ar kitus gyvenimo reiškinius . Neanalizuokime savo charakterių ir asmenybių , juk mes ir taip žinome , kad norime visi labai draugiškai bendrauti , o kas pirmesnis ar vertesnis , tegu sprendžia pasaulis , skaitytojas . Mes vieni kitų nei girkime , nei mokykime , nei peikime . Geriau prieš kiekvieną temą parašykime - ATSIPRAŠAU . ATLEISK . AŠ TAVE MYLIU ir tada rašykime savo komentarą . Pamatysite , kaip dings noras ką tai įrodinėti . Aš tai jau kelis kartus išbandžiau . Kai tik atsiveriu šį forumą iš karto , tris kartus , pasakau tuos žodžius ir visos mintys iš karo susibalansuoja RAMYBEI .

VaidasVDS: Jolanta, nelabai atidžiai skaitei mano atsiliepimus apie Algimantą. Iki 2010 metų aš net negalvojau kritikuoti Algimanto, nors kažkiek abejonių man kėlė tik jo knyga "Kalbu Jums Vėl". Algimanto mokymai patys savaime nėra blogi. Kartais jie beveik pilnai atitinka ir mano požiūrį, išskyrus tai, kad ten yra per daug jausmingų žodžių, būdingų tik Algimantui ir kai kuriems Algimanto stilių pamėgdžiojantiems jo pasekėjams. Bet kai kurie jo mokymai akivaizdžiai prieštarauja Urantijos Knygos tiesoms, nors jais nesiekiama jokio blogio. Labai blogi yra mokymo metodai, akivaizdžiai prieštaraujantys Urantijos Knygai ir visiškai nepriimtinas savęs aukštinimo stilius. Kritikuoju jį ne dėl to, kad jo nemėgčiau, bet dėl to, kad jis dar yra pats įtakingiausias asmuo Lietuvoje, platinant Urantijos Knygos idėjas. Tiesa pasakius šiuo metu manau, kad jis labai kenkia Urantijos Knygos idėjų platinimui Lietuvoje, bandydamas tas idėjas užgožti savo asmeniškai gaunamais "mokymais" bei savo gautais "įgaliojimais" iš pačios Rojaus Trejybės. Aš bijau tik vieno, kad kelio iš puikybės atgal nėra. Iš tiesų gana sunku sudėti viską iš Urantijos Knygos, kam prieštarauja Algimanto mokymo būdai, tad šį kartą tau siūlau, atsižvelgdamas į šią Urantijos Knygos citatą Beveik visas Naujasis Testamentas yra skirtas ne Jėzaus reikšmingo ir įkvepiančio religinio gyvenimo pavaizdavimui, bet diskusijai apie Pauliaus religinį patyrimą ir jo asmeninių religinių įsitikinimų pavaizdavimui. Vienintelės reikšmingos išimtys ir šito teiginio, be kai kurių vietų iš Motiejaus, Morkaus, ir Luko, yra Hebrajų Knyga ir Jokūbo Laiškas. paskaityti Biblijoje esantį Jokūbo laišką (5 skyriai), iš kurio tikiuosi suprasi, apie ką aš čia parašiau. Ypatingą dėmesį atkreipk į 3 skyrių. http://biblija.lt/index.aspx/lt_vertimai/leidimai/b_rk_k1998/kn_skyriai/index.aspx?cmp=reading&doc=BiblijaRKK1998_Jok_1 Taip pat siūlau dar iš šią kito žmogaus nuomonę, kuriai pilnai pritariu Основной признак Эпохального Откровение заключается в том, что оно всегда привязано к образу мышления людей, для которых оно предназначено. Книга Урантии как раз такой и является. И все люди бы нашли в ней неисчерпаемый (на данном этапе развития) источник знания во всех сферах: науки, философии, религии. А вот я, например, вижу, что материалы "обучающей миссии" оторваны от жизни и чаяний простых людей. В лучшем случае это личные откровения, не предназначенные больше никому, кроме как тому, кому они даны. Нужно столько перекопать мусора... то есть материалов этих "архивов" (в своё время пробовал сам это делать) для того, чтобы найти что-то действительно дельное — оно там есть, но это явно от людей, по крайней мере большей частью.

VaidasVDS: Irena, šiame pasaulyje negali būti nieko, kas būtų aukščiau už Rojaus Sūnaus Kūrėjo Kristaus Mykolo (mums žinomo Jėzaus vardu) pademonstruotą gyvenimą ir tikruosius mokymus Religijos šaknys visada yra asmeniniame patyrime ir ji remiasi asmeniniu patyrimu. Ir jūsų aukščiausioji religija, Jėzaus gyvenimas, buvo kaip tik toks asmeninis patyrimas: žmogus, mirtingasis žmogus, ieškantis Dievo ir jį visiškai iki galo surandantis per vieną trumpą gyvenimą materialaus kūno pavidalu, tuo tarpu tame pačiame žmogiškajame patyrime pasirodė Dievas, ieškantis žmogaus ir surandantis jį, iki galo patenkindamas begalinės aukštybės tobulą sielą. Ir tai yra religija, net ir pati aukščiausia, kokia tik buvo apreikšta Nebadono visatoje – Jėzaus iš Nazareto žemiškasis gyvenimas. . O toliau bus tie mūsų patyrimai, kaip yra nurodyta Įvade. Bet apie juos realiai pradėsime galvoti ir turėsime gerą supratimą tik per savo patyrimus, kurie prasidės greičiausiai už milijardų metų. Tai įdomu, bet tik tiek. Dabar reikia susikoncentruoti į realųjį gyvenimą ir atlikti realius darbus link žmonių brolystės.

Jolanta: Vaidai, visu šimtu procentų pritariu. Urantijos knyda fantastiška savo pažintine prasme, taip pat fantastiška ilgalaikės perspektyvos suvokime, bet veikti mes turi čia ir dabar ir turėdami trumpalaikius tikslus tokius kuriuos galime pasiekti, samonės tobulinimas link Kristaus samonės yra tikslas kurį Duok Dieve kad įstengtume pasiekti per šį trumpą gyvenimą, bet suvokimas tolesnės eigos duoda suvokimą kas yra ta Kristaus samonė, kodėl ji tokia o ne kitokia, kad tai ne užgaida ir ne šiaip kažkieno sugalvotas žaidimas, tai ilgalaikio plano dalis, kurią ir turime pirmiausia praeiti. Kažkaip keista, iki Urantijos knygos skaitymo kažkaip nesamoningai mano samonė ignoravo Kristų, vaikiškai galvojau, na kam reikia melstis per tarpininkus kai galima tiesiogiai, tačiau jau tada suvokiau kad tai taškas link kurio turime eiti, tik sunkiai susigaudžiau o kokia viso to prasmė. dabar viskas aišku, Kristus būdamas Dievas ir žmogus, nugyveno paprastą žmogaus gyvenimą su paprasto žmogaus samonės tobulėjimu kad pats patirtų tai ką gali patirti ir žmogus. Ir tikrai manau kad gali žmogus paiekti tokį lygį, tik mūs, na bent mane daug stipriau valdo gyvulinis protas, ir turime daug daugiau jėgų skirti jo sutramdymui, na bent aš taip manau, gal ir klystu. Dar vienas pastebėjimas iš įvado, kad Minties Derintojas ir yra mūsų Dvasia. dar viskas suspapratėjo paaiškinimuose. Ir Vaidai, turiu prašymą, kai atsakinėsi į mano žinutes neliesk Algimato, aš jį gerbiu, tu turi priekaištų, tai tegu būna jis kitų temų diskusijų objektas. Taip kaip turiu savo asmeninę nuomonę, ji tokia išlis tol, kol nebus pagrindo jos pakeiti dėl kažkokių konkrečių priežasčių o ne dėl to ką kas sako, todėl palikime šią temą remybėje ir tiek. Nelysiu į kitas temas kuriose tai jūs aptarinėsite. Ir visiems bus viskas gerai

Jolanta: Skaitydama šiandien Urantijos knygą vėl atradau vieną įdomią vietą, kad Dievo buvimą negali įrodyti nei mokslas nei kas kita, ji gali liudyti tik žmonės kuriems jis buvo apsireiškikęs pasakojimais kitiems žmonėms. Taiva, tie žmonės ir pasakoja, skirtingai per savo prizmę :) ir pasakyti kas teisus o kas ne negalima :) Todėl šis Urantijos knygos apreiškimas it yra neįkainojamas, nes nėra paveiktas žmogaus subjektyvia samone.

emipetras: Credo - aš tikiu . Ir tai viską pasako . Žmogaus minčių mąstymo , tikėjimo funkcijos niekas negali nei matyti nei girdėti . Lygiai kaip ir Dievo Dvasios niekas negali nei matyti , nei girdėti iš pašalies , kai žmogus sako - credo . Tikėjimas Dievo dvasia yra to paties Dievo dovana , kiekvienam konkrečiam žmogui . Kiekvienas žmogus , savo išoriniais darbais , kalba , savo asmenybės buvimu šiame pasaulyje kaip tai liudija Dievo buvimą savyje ir tuo įasmenina savo žemiškąją egzistenciją tikėjimu , kad Dievo dvasia yra manyje arba tavyje . Mokslas yra iš šio pasaulio ir kol mokslas nebus ryšyje su anuo dvasiniu pasauliu , tol ir mokslinis Dievo pažinimas bus nepažinus . Dvasia , dvasinis pasaulis yra mums nepažįstamas būvis , netelpantis į jokius mokslo tyrimus ir formules . Dvasia yra visai kitas pasaulis , visai kitas būvis ir mes galime tik mąstyti apie tai ir tikėti arba netikėti . Štai , kad ir Havonos visata . Urantijos knygoje labai gražiai ir plačiai aprašyta , tačiau mums suprantama tik jos veikimas į kosminius piligrimus atkeliaujančius iš septynių supervisatų , o jos buvimas , funkcionavimas kaip Visatos , kaip tai kažko apčiuopiamo ir materialaus , visai nesuprantamas , nes mums toks pasaulis yra nepažinus . Mes galime mąstyti , fantazuoti , filosofuoti , tačiau dvasinis pasaulis žmogui yra nepažinus . Štai Jėzaus Kristaus gyvenimas kiekvienam žmogui gali būti pažinus , jeigu tik žmogus pats , savo gera valia , trokšta pažinti JO gyvenimą . Todėl visų geriausia ką mes galime pasiekti šiame gyvenime , tai priartėti prie Jėzaus Kristaus gyvenimo pavyzdžio . Sakau - priartėti , nes tapti panašiu nedrįstu teigti , taip kaip , kad tai yra labai individualu , kiekvienam einančiam savo proto ir savo tikėjimo pažinimo keliu . Tai yra labai subtilu ir individualu . Geriausiai ką mes galime pamokyti vienas kitą ir patys pasimokyti , tai meilės , seserystės , brolystės , bičiulystės tarp šio pasaulio gyventojų .

Emanuelis: Blogas tas kareivis nenorintis tapti generolu.Jezus sake,kad viska ka jis dare,mes galime padaryti ir daugiau.O jus bijote priarteti.Kada nebijosite tapti panasu,ne tik,kad i Jezu,bet i Tieva(kas rodo pasitikejimo branduma ir dievo sieko stipruma) tada bus gerai zinokite.

Fredas: 26 Jei kas mano esąs maldingas ir nepažaboja savo liežuvio, bet apgaudinėja savo širdį, to maldingumas tuščias. 27 Tyras ir nesuteptas maldingumas Dievo, mūsų Tėvo, akyse yra: šelpti našlaičius ir našles jų sielvarte ir sergėti save nesuterštą šiuo pasauliu. ( Tikra tiesa,...teisingi žodžiai.)

VaidasVDS: Įdėsiu tokį gana sunkiai dabartyje diskutuotiną fragmentą iš Urantijos Knygos apie ateities darbus Be lanksčių ir besikeičiančių visuomeninių klasių besivystanti civilizacija apsieiti negali, bet, kada klasė tampa kasta, kada vsuomeniniai lygiai sustabarėja, tada visuomenės stabilumo padidinimą užtikrina asmeninės iniciatyvos sumažinimas. Visuomenės kasta išsprendžia problemą, kur kiekvienam surasti vietą visuomeninėje gamyboje, bet ji taip pat labai smarkiai stabdo individualų vystymąsi ir praktiškai užkerta kelią visuomeniniam bendradarbiavimui. Klasės visuomenėje, natūraliai susiformavusios, išliks tol, kol žmogus palaipsniui pasieks, kad jos evoliuciškai išnyktų, protingai manipuliuojant į priekį žengiančios civilizacijos biologinius, intelektualius, ir dvasinius resursus, tokius, kaip: 1. Biologinį rasinių palikuonių atnaujinimą – menkaverčių žmogiškųjų palikuonių selekcinį išnaikinimą. Tai padės panaikinti didelę dalį mirtingųjų nelygybės formų. 2. Padidintos smegenų galios, kuri atsiras dėl tokio biologinio pagerinimo, šviečiamąjį mokymą. 3. Religinį mirtingojo giminystės ir brolystės jausmų paspartinimą. Bet tokios priemonės savo tikruosius vaisius galės duoti tiktai tolimaisiais ateities tūkstantmečiais, nors dėl šitų kultūrinės pažangos paspartintų faktorių protingo, išmintingo, ir kantraus valdymo reikšmingas visuomenės pagerinimas bus pasiektas nedelsiant. Religija yra galingas svertas, išvedantis civilizaciją iš chaoso, bet ji yra bejėgė be sveiko ir normalaus proto pagrindo, kuris tvirtai remiasi į sveiką ir normalų paveldėjimą. Aš tik noriu atkreipti dėmesį į tai, kad tie tikrai "sudėtingi" evoliuciniai "pasikeitimai" vyks per tolimus ateities tūkstantmečius. O svarbiausias to kriterijus bus vis labiau sudvasintas sveikas ir normalus protas...

Bravo: Nori pasakyti,e e..tai yra,turi omenyje savo prota? Teks tau numirti nenormaliam ir nedvasingam,juk negyvensi tukstanti metu D

Rantulija: Vaidai VDS,asmeniskai as sita tavo pacituota tiesa is Urantijos Knygos supratau mazdaug pries penkis metus tada,kada pirma karta perskaiciau Penktaji Epochini Apreiskima. Su meile, Irena.

emipetras: Taip tikrai , tai ateities planai ir darbai . Tokiems darbams reikia labai sveikos ir kvalifikuotos medicinos išvadų . Reikalinga labai kruopšti ir atsakinga genetinio kodo analizė . O tokia analizė galima bus tik tada , kai mokslas tiksliai žinos kiekvieno geno funkciją ir jo funkcijos visas galimas perspektyvas . Bus taip , tikrai bus . Žmonių giminės atranka turi būti labai kvalifikuota ir paremta visapusiška ir globalia meile , tiek kiekvienam individui , tiek ir visai žmonių planetai , kad per super pragmatišką protą netaptume netiesos valdžia . Tačiau , kaip jau sakiau , tai bus labai negreitai ir Urantijos knyga būtent tai ir akcentuoja , kaip ateities tūkstantmečius . Keisis požiūris tiek į religiją , tiek ir į žmogaus genomo priklausomybę nuo vidinio sąmonės religinio turinio , kurį bus galima tobulinti pagal specialų mokslą , sąveikaujantį tiesiogiai tiek su Sistemos Valdovais , tiek ir su Visatos Kūrėjais ir Tėvais . Viskas bus gerai , nes kiekvienas biologinis tėvas ir mama , gyvens tik prasmingos , dvasingos ateities požiūriu ir tame požiūryje sukurs sveikus ir protingus savo palikuonius , kad žmogaus ir fiziniai kūnai spinduliuotų Dievo Tėvo šovę ir garbę . Viskas bus brangieji , labai gerai , viskas bus labai gražu ir teisinga , tačiau šiandiena mes čia diskutuojantys , esame tik šių žinių komentuotojai , o geriausiu atveju šių žinių propoguotojai , turintys viltį , bent jau palaiminti savo vaikų ir anūkų šviesesnį gyvenimą .

VaidasVDS: Gerai, pasižiūrėkime, ką galime keisti. Reikia keisti žmonių suvokimą. Pažvelkime į šiuolaikines kastas. Jos labai realiai egzistuoja. Tai vadinamoji aukštuomenė (elitas); vidurinė klasė ir juodadarbiai. Bet toks suskirstymas yra grynai ne dvasinis, o materialistinis. Galima drąsiai teigti, kad didžioji aukštuomenės dalis šiandien gal ir turi daug proto (nesakau sveiko) ir yra normalaus proto, bet pagrindinės jų vertybės yra materialinės, o ne dvasinės. Labai panašiai galima pasakyti apie vidurinę klasę. O štai juodadarbiai yra kažkur per vidurį (proto prasme). Bet visas šias klases (kastas) sieja tai, kad jų visų pagrindinės vertybės yra materialinės, o ne dvasinės, nors daug kas gal ir norėtų deklaruoti dvasines vertybes. Visi gal ir norėtų siekti dvasinių vertybių, bet pirmiausiai siekia materialinių vertybių. Tačiau, besiekdami materialinių vertybių, dažnai praranda saiko jausmą, kada jau gana, ir tokiu būdu atsiduria materialinių vertybių vergovėje. Sunkiausia siekti dvasinių vertybių yra iš aukštuomenės kastos ir juodadarbių. Aukštuomenė dažniausiai sprendžia ne dvasines problemas, bet materialinių turtų išlaikymo ir jų gausinimo problemas. Juodadarbiai daugiausiai dėl skurdžios aplinkos, dėl alkoholizmo, dalis dėl silpnesnio protinio vystymosi pagrinde sprendžia išgyvenimo klausimus, o dvasines problemas arba atstumia, arba neturi joms laiko. Vidurinė klasė (materialine prasme) visada duoda geriausias galimybes dvasiniam vystymuisi. Ji susiduria ir su sunkumais, ir su įvairių problemų sprendimu tiek link aukštesnės, tiek link žemesnės kastos. Tie sunkumai grūdina asmenybes ir žmogus visada gali rinktis tarp dvasinių ir materialinių vertybių. Kaip žmogus turi siekti dvasinių vertybių pragmatiškai? Siūlau dvi citatas Nė vienas mirtingasis, pažįstantis Dievą ir siekiantis vykdyti dieviškąją valią, negali nusiristi tiek, kad pakliūtų į turto priespaudą. Nė vienas kilnus žmogus nesieks sukaupti turtų ir padidinti valdžios, kurią suteikia turtas, pavergdamas arba nesąžiningai išnaudodamas savo brolius materialiame kūne. Turtai tampa moraliniu prakeikimu ir dvasine stigma, kada jie yra gaunami iš engiamo mirtingojo žmogaus prakaito. Visas toks turtas turėtų būti sugrąžintas tiems, kurie šitokiu būdu buvo apiplėšti, arba jų vaikams ir jų vaikų vaikams. Negalima sukurti tvirtos civilizacijos remiantis tokia praktika, kada apgavystės būdu iš darbininko yra atimamas jo uždarbis. Valstybingumo evoliucija nulemia vystymąsi iš vieno lygio į kitą, tokia tvarka: 1. Sukuriamas vykdomosios, įstatymų leidžiamosios, ir teisminės atšakų trigubas valdymas. 2. Visuomeninės, politinės, ir religinės veiklos laisvė. 3. Visų vergovės ir žmogiškojo pavergimo formų panaikinimas. 4. Piliečiams suteikiama galimybė kontroliuoti mokesčių lygį. 5. Visuotinės švietimo sistemos sukūrimas – mokymasis išsitęsia nuo lopšio iki kapo. 6. Tinkamas suderinimas tarp vietinės ir nacionalinės valdžios. 7. Mokslo skatinimas ir ligų nugalėjimas. 8. Deramas lyčių lygybės pripažinimas ir suderinta vyrų ir moterų veikla namuose, mokykloje, ir bažnyčioje, su moterų specializuota tarnyste pramonėje ir valdyme. 9. Sekinančios vergovės panaikinimas, išradus mašinas ir vėliau įsisavinus mašinų amžių. 10. Tarmių pašalinimas – visuotinės kalbos triumfas. 11. Karo pabaiga – nacionalinių ir rasinių skirtumų tarptautinis nagrinėjimas kontinentiniuose nacijų teismuose, kuriems vadovauja aukščiausiasis planetinis tribunolas, kuris automatiškai pasipildo periodiškai pasitraukiančiais į atsargą kontinentinių teismų vadovais. Kontinentiniai teismai turi valdžios galią; pasaulinis teismas yra patariamasis – moralinis. 12. Pasaulinio masto noras siekti išminties – filosofijos išaukštinimas. Pasaulinės religijos išsivystymas, kas taps pranašaujančiu ženklu prieš tai, kada planeta įžengs į šviesos ir gyvenimo ankstyvąsias fazes. Tai yra pažangaus valdymo būtinos sąlygos ir idealaus valstybingumo skiriamieji požymiai. Urantijai toli iki šitų išaukštintų idealų įgyvendinimo, bet civilizuotos rasės pradžią padarė – žmonija žengia link aukštesniųjų evoliucinių tikslų.

AlgirdaSS: Ka tu zinai durne,tupas kaip aulas.Keis mat jis cia pasauly,evoliucija.Daunu daunas.Tu,idiote, savo saly pirma tvarka ivesk.Esi lopas sraigtelis kitu rankose ir nejauti to.Svajok,svajok,kol tave dulkina per sikna,taip lieka visi patenkinti cha cha cha



полная версия страницы