Ôîðóì » DVASINĖ KARJERA » Dvasinė karjera » Îòâåòèòü

Dvasinė karjera

Urantas: Kas gali siekti dvasinės karjeros? Ar karjeros siekimas neprieštarauja dvasingumo esmei? Ta tema humoristinis filmukas:

Îòâåòîâ - 140, ñòð: 1 2 3 4 5 6 7 All

Rimantas: Tikrai, Mantai, čia aiškiai yra perlenkta, bet gal žmogus kurdamas šį filmuką norėjo pasakyti, kad nekaip atrodai, jeigu darai dvasinę karjerą ne natūraliai, o lipi per kitų galvas, skiniesi kelią alkūnėmis ir žemini kitus.

Tadas: O gal iš tiesų reikėtų tą klipą pašalint? Juk esam UK bendrija, tad tarsi juokiamės patys iš savęs, nors pasijuokt iš savęs kartais labai ir labai sveika

Cezaris Teruelis: Urante, tai ar pašalinsi tą klipą, ar ne? O gal pats esi jo autorius, tadum, aišku, gaila savo kūrybą išimt Man tai anas netrukdo, bet, va, kitiems nepatinka


Rita: ir man nepatinka

Gerdas: kukai, kur tik tu, ten ego zaidimeliai, lyg iki siol nesuprastum, kas tai yra. vakar perskaiciau varnos asmenini skyriu, visai nebloga psichiniu procesu analize, paremta Z. Froidu. ego zmogui butinas, bet vat kaip jis pasireiskia pas kiekviena cia jau kitas klausimas. gal ir klystu, bet man rodos ne ties ta vieta tu 'plaukus raunies', dziaukis kad ji turi, realizuok save, nes be jo butum tik 'nusvitus darzove'. rasau is i'podo, tad be liet. zenklu, nepykit

Urtė: Die Teufelsbuhle rašo: Stebėtojas negali būti stebėjimo objektu=Stebėtojas negali stebėti pats save=YESSSSSSS=AŠ negali pažinti AŠ Kukas rašo: /Ragana,taiiiip!!! Materialusis "as" dar vadinamas ego ar protu(apribotu zmogiskumu) arba zmogaus samone negali NIEKO!!! Jis isnyksta mirus kunui su kuo jus visus ir sveikinu :) Visi, Petras ar Antanas, ar Belzebubas su raganu pulkais anksiau ar veliau isnyks- jie neturi nepriklausomos buties,jie nera amzini,tik laikini kaip besislapinancio tapyro curksle hmmm mūsų tarpe profesorių esama, nors ir šiaip aišku-sąmonė, protas egzistuojantys materialiame kūne-smegenų veiklos išdava-miršta kartu su juo; amžina tik siela, tą žinojo jau senų senovėje, bet apie prikėlimą morontijos salėse, apie atkuriamą ten asmenybę, palaipsniui tampančią dvasine, prosenoliai-filosofai ir religininkai tikrai nebuvo girdėję

Urtė: Urtė rašo: apie prikėlimą morontijos salėse, apie atkuriamą ten asmenybę, palaipsniui tampančią dvasine, prosenoliai-filosofai ir religininkai tikrai nebuvo girdėję skaityk atidžiau, kukuti, o nusipezėti geriau, nei vien bezdėti, kokie visi buki buožgalviai

Kukas: #Urtė rašo: skaityk atidžiau, kukuti, o nusipezėti geriau, nei vien bezdėti, kokie visi buki buožgalviai ja,ja,skaitom: Urtė rašo: amžina tik siela, tą žinojo jau senų senovėje buožgalviai akiplesos tiksliau

Kukas: Pagal uk siela nera amzina,bet dvasia! Matai kaip lengvai nusipezeti kai norima pasirodyti protingesniu nei esi :)

LaimaIrena: Nesipykim, bet dar kartą perskaitykim: (71.2) 5:6.7 Materialusis savasis aš turi asmenybę ir tapatybę, laikinąją tapatybę; ikiasmenis dvasinis Derintojas taip pat turi tapatybę, amžinąją tapatybę. Šita materialioji asmenybė ir šita dvasinė ikiasmenybė sugeba taip suvienyti savo kūrybines savybes tam, kad pagimdytų nemirtingos sielos išliekančiąją tapatybę. (71.3) 5:6.8 Šitaip pasirūpinęs nemirtingos sielos augimu ir išlaisvinęs žmogaus vidinį aš iš absoliučios priklausomybės nuo antecedentinio priežastingumo pančių, Tėvas pasitraukia į šalį. Dabar, žmogų šitokiu būdu išlaisvinus iš reagavimo į priežastingumą pančių, bent jau kas yra susiję su amžinuoju likimu, ir, pasirūpinus nemirtingo savojo aš, sielos, augimu, pačiam žmogui belieka norėti sukurti arba atstumti šitą išliekantįjį ir amžinąjį savąjį aš, kuris yra jo, jam pačiam pasirinkus. (1226.3) 112:0.15 13. Asmenybė gali išlikti po mirtingojo mirties, turėdama tapatybę išliekančioje sieloje. Derintojas ir asmenybė yra nekintantys; ryšys tarp jų (sieloje) yra ne kas kita, kaip keitimasis, nuolatinė evoliucija; ir jeigu šitas keitimasis (augimas) nutrūktų, tuomet sielos nebebūtų. (1215.1) 111:0.1 DIEVIŠKOJO Derintojo buvimas žmogiškajame prote padaro taip, jog nei mokslui, nei filosofijai amžinai bus neįmanoma pasiekti patenkinamo suvokimo apie žmogiškosios asmenybės besivystančią sielą. Morontinė siela yra visatos vaikas ir ją galima pažinti tiktai kosminės įžvalgos ir dvasinio atradimo keliu. (1215.2) 111:0.2 Samprata apie sielą ir viduje gyvenančią dvasią Urantijai nėra nauja; ji dažnai atsirasdavo planetinių tikėjimų įvairiose sistemose. Didelė dalis Rytų tikėjimų, o taip pat ir kai kurie Vakarų tikėjimai suvokė, jog žmogus turi dieviškąjį palikimą, o taip pat ir žmogiškąjį paveldėjimą. Pojūtis, jog papildomai greta išorinio Dievybės buvimo visur yra jos vidinis buvimas, nuo senų laikų buvo daugelio Urantijos religijų dalis. Žmonės ilgą laiką tikėjo, jog yra kažkas, kas auga žmogiškosios prigimties viduje, kažkas gyvybiškai svarbus, kas turi lemtį tęstis už žemiškojo gyvenimo trumpo tarpsnio. (1216.1) 111:0.7 Urantijos besivystančių mirtingųjų kiekviena rasė turi žodį, ekvivalentišką sielos sąvokai. Daugelis primityviųjų tautų tikėjo, jog siela į pasaulį žvelgia žmogaus akimis; dėl to jie iš tikrųjų taip paniškai bijojo blogos akies piktadarystės. Jie ilgą laiką tikėjo, kad “žmogaus dvasia yra Viešpaties lempa.’’ Rig-Veda sako “Mano protas kalba su mano širdimi.’’ Kaip palaipsniui tampama dvasia, gal kas kitas pacituos..

Urtė: jei Laima Irena citatom pagrindžia sielos nemirtingumą, tai ir aš vieną įdėsiu (8.10) 0:5.10 4. Siela. Žmogaus siela yra patirtinis įsigijimas. Kada mirtingasis tvarinys pasirenka “vykdyti Tėvo danguje valią,” tada ši viduje gyvenanti dvasia tampa naujos realybės žmogiškajame patyrime tėvu. Mirtingas ir materialus protas yra šitos pačios atsirandančios realybės motina. Šitos naujosios realybės substancija nėra nei materiali, nei dvasinė—ji yra morontinė. Tai yra atsirandanti ir nemirtinga siela, kuri turi lemtį išlikti po mirtingojo mirties ir pradėti kilimą į Rojų. būk pasveikintas ,Kukai, tikrai nesi buožgalvis, tik mažutėlis akiplėša

Jolanta: man kyla klausimas. Kiek žmogus tampa tobulesnis ar geresnis, ar išmintingesnis, at gudresnis jei jis vartoja žodį nemirtinga siela , ar nemirtinga dvasia Būtų šaunu, kad visi paskaitytų savo rašinius, pasvertų kiek juose yra įdėta kaip urantai sako, žemų virpesių, kurie žlugdo ne tik priešininką, bet ir patį tų virpesių skleidėją. Aš pasakyčiau kiek yra įdėta blogų emocijų, o gal kažkas pasakytų kiek yra įdėta blogos energijos, kuri nieko nekuria, o tik griauna. Kažkodėl norisi pasakyti, nors ir visai ne į temą. RAMYBĖS JUMS VAIKAI.

Gerdas: Jolanta rašo: man kyla klausimas. Kiek žmogus tampa tobulesnis ar geresnis, ar išmintingesnis, ar gudresnis jei jis vartoja žodį nemirtinga siela , ar nemirtinga dvasia ne nuo vartojamų žodžių žmogus tampa išmintingu, bet išmintingas vartoja tinkamus žodžius :D Jolanta rašo: Būtų šaunu, kad visi paskaitytų savo rašinius, pasvertų kiek juose yra įdėta kaip urantai sako, žemų virpesių, kurie žlugdo ne tik priešininką, bet ir patį tų virpesių skleidėją. Aš pasakyčiau kiek yra įdėta blogų emocijų, o gal kažkas pasakytų kiek yra įdėta blogos energijos, kuri nieko nekuria, o tik griauna kiek skaitau, nerandu jokių žemų virpesių, blogų emocijų ar energijos. kiekvieno protas, matyt, savaip rezonuoja...

Kazys: Tegul virpesius gaudo algimantiniai urantai, Jolanta, o mes čia pajuokaujam ir tiek. Skirk kur pyktis, o kur humoras, nors kartais ir pilkas...aš tai seniai nebe vaikas, moterie, tavo žiniai

Kukas: Urte,skaityk visa knyga,veliau informuojama,kad po moroninio tarplaikio,po perejimo i dvasine visata siela atkrenta,tingiu ieskoti.Tavo kvailas maivimasis savo neziniomis tragikomiskas...

Jolanta: Ups, ne taip supratau soory Kazį

Fredas: Šitos naujosios realybės substancija nėra nei materiali, nei dvasinė—ji yra morontinė. Tai yra atsirandanti ir nemirtinga siela, kuri turi lemtį išlikti po mirtingojo mirties ir pradėti kilimą į Rojų...............Šaunuolė Urtė,...net atsidusau,..dp...'šitam laikinajam būstui suirus mūsų laukia ažinoji padangtė'.

Fredas: ..sooryy...amžinoji padangtė.

NSO: "amzinoji padanga",nu juokinga!

Fredas: ..galima ir taip...mūsų žemiškosios padangtės būstui suirus, mūsų laukia Dievo pastatas, .. dabar piršta parodau ...gali juoktis kiek telpa..



ïîëíàÿ âåðñèÿ ñòðàíèöû