Ôîðóì » PLIURPALAI » Pliurpalai (ïðîäîëæåíèå) » Îòâåòèòü

Pliurpalai (ïðîäîëæåíèå)

Urantas: Pliurpti prašome čia. Šita vieta skirta išlieti viską kas jums skaudu ir kelia pasipiktinimą, erzelį.

Îòâåòîâ - 300, ñòð: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 All

Gerdas: Algirdasmm rašo: Sąmonė toks plaukiojantis reiškinys, kad geriau iš jos nieko nedaryti, pakanka būti sąmoningu ir negirdėti pasąmoninių triukšmų, tame tarpe ir balsų. Gyventojas fiksuoja-registruoja tai kas yra vertingą ateičiai –jautrumas, dėmesingumas, paslaugumas,...trumpai sakant; būk normalus žmogus ir Jis užfiksuos daugybę tavo gyvenimo reiškinių, kuriuos, kaip įrašus atiduos saugoti Serafinui-sargui, kad atėjus metui, šį turinį patalpintų naujoje morontinėje formoje tolimesniam skleidimuisi, turtėjimui.

Algirdasmm: nemiegančiai būtybei http://www.youtube.com/watch?v=EM7QtKXLSXY&feature=related

G_sesuo: dėkoju, nemigos kamuojama esybe banaliai nubyrėjo gegužio žiedai, liepų medų surinko bitės ir rugpjūtis grūdais pabiręs tarp pirštų. tu ėjai link manęs, ėjai ir pavargęs sustojai paplentėj ties riboženkliu Kaunas - Vilnius gulė sutraiškyti paukščiai - neviltis ar laisvės šauksmas juos čia atvijo, bet krito nelygioj kovoj ir guli pastirę, o aš dar gyva, bet tau jau seniai numirus kartu su gegužio žiedais nubirėjus, suvytus


Algirdasmm: mąstymas-protavimas nesiskleidžia į keletą aspektų tiek gautą, tiek išgyvenimu patirtą žinojimą siaurinate-dogmatizuojete. Tai proto ribiškumo pasireiškimas; kuo jis labiau linkęs standartizuoti-dogmatizuoti, tuo jis labiau savimyla, besikapstantis arčiau savojo aš. F1 –turi daugiau iliuzinio turinio (sąmoningumas minimalizuotas), kaip narkomanų; nors jie prie sąmonės netekimo ribos, bet jiems labai gera. F2 –turi daugiau standartizuojančio-dogmatizuojančio turinio (stengiamasi baimingai ar silpnaprotiškai atsiriboti nuo vidinių galių iniciatyvos, paliekant pirmenybę standartizavimui). F1 patrauklesnis paranojiškam fanatizmui. F2 patrauklesnis paranojiškai civilizuotam individui. F1 aktyvuoja iniciatyvą fanatizmo kryptimi F2 stengiasi statyti iniciatyvai apribojimus

Simas: bendrijos nariai įdomūs žmones, algirdaimm, nesikabinėk. pats nieko beveik čia nesi nuveikęs, tik 'įsidarbinęs paranojos diagnuozuotoju' varna rašo: Remiantis Maksu Vertheimeriu, paranoją reikia traktuoti kaip tam tikrą santykių manijos formą – žmogus, kuriam nepavyksta būti kieno nors (pvz., socialinės grupės, „mes“) dalimi, ir kai šio atotrūkio tarp savęs bei kitų jis negali pakęsti, žmogus (tarsi gelbėdamasis) „nutiesia“ sąlyginį tiltą (loginę, psichologinę - socialinę jungtį), kuri riša atitinkamus asmenis, jų grupę („mes“), susidarančią persekiojamųjų ir persekiotojų santykyje – „mes“ ir „jie“ (persekiotojai). teisi varna, aš dar pridėsiu, kad kituose pastebime tą, ką patys bandome nuslėpti; tavo pasisakymai-tavo paties veidrodis; pats gyveni standartizuotą gyvenimą, jei klystu gali prieštarauti Algirdasmm rašo: mąstymas-protavimas nesiskleidžia į keletą aspektų tiek gautą, tiek išgyvenimu patirtą žinojimą siaurinate-dogmatizuojete. Tai proto ribiškumo pasireiškimas; kuo jis labiau linkęs standartizuoti-dogmatizuoti, tuo jis labiau savimyla, besikapstantis arčiau savojo aš. o kur tavo platūs išgyventi patirtiniai žinojimai? be dogmų? be proto ribiškumo?

Gilė: Algirdasmm rašo: F2 stengiasi statyti iniciatyvai apribojimus ??? gal kas galite paaiškinti ???

Urantas: Gil? rašo: ??? gal kas galite paaiškinti ??? Tai žmogaus nuomonė.

NSO: Na jooo....gal Algirdai psichologas? Koks jis- paranojiskai civilizuotas individas?

Algirdasmm: kada pripažįstama dvasinė realybė ir šalimais einanti materiali –viskas telpa; -ir psichologija –ir visa kita- ir dar pasirodys ne viena srovė, ne vienas judėjimas (forumas) kurių išraiškingumas vis labiau atspindės dokumentų esmę

varna: O kas tau pačiam trukdo čia išraiškingai atspindėti dokumentų esmę? Esi moderatorius, tad dirbk, atskleisk savo nestandartizuotą - nedogmatizuotą požiūrį. Netiesa, kad f2 kažkas stengiasi statyti kažkokius apribojimus iniciatyvai. p.s. Remiantis Maksu Vertheimeriu, paranoją reikia traktuoti kaip tam tikrą santykių manijos formą – žmogus, kuriam nepavyksta būti kieno nors (pvz., socialinės grupės, „mes“) dalimi, ir kai šio atotrūkio tarp savęs bei kitų jis negali pakęsti, žmogus (tarsi gelbėdamasis) „nutiesia“ sąlyginį tiltą (loginę, psichologinę - socialinę jungtį), kuri riša atitinkamus asmenis, jų grupę („mes“), susidarančią persekiojamųjų ir persekiotojų santykyje – „mes“ ir „jie“ (persekiotojai).

Algirdasmm: Tai ką Emilis vadina susikirtimo taškais man patinka vadinti sankryžomis. Kipro nepakankama įžvalga palietė klausima –kaip yra su “ įžvalgom, išmąstymais, išsikalbėjimais –išsiaiškiname “ciklai susikirsdavo viename taške“ gyvenime –taškų –deja –neatpažįstame, -sankryžas praeiname be korekcijų“ pasirodė dar pastabų; -man tai sankryža, kurios požymis kokybė ir statiškumas –negebėjimas pažvelgti įvairiais aspektais (ką pavadinau “nepagauti kampo“). Nei Emilis mane, nei aš Emilį dvasiškai nepaauginsime; mudviejų bendravimas gali ugdyti abipusę kokybę. Statiška kokybė, cituojama kokybė buvo visiškas “kampo nepagavimas“ jūsų komentaruose. Bet tai galima pateisinti jūsų įžvalgos silpnumu; kaip nekaip, mudviejų nutrūkusio pašto ryšio turinys jums nežinomas. Nenoriu ilgai –lee -lee vaizdas forumuose natūraliai demonstruoja, kad tai ne visai tai ko reikėtų tokios knygos kaip UK atskleidimui-išlukštenimui; tiek į atskirus segmentus, tiek į plačius apibendrinimus. Artėdamas prie paskutiniųjų dar neperskaitytų dokumentų vis dažniau susimąstau kokiomis aplinkybėmis ir metodais reikėtų disponuoti-naudotis, kad knygos turinys būtų ne vienišių studijų areną, bet- - - ir dar: nors daug darbuojies forumo rėmuose sukurdama vaizdą, kad jis daugiau ar mažiau gyvas –tuo pačiu esi ir jo duobkasys

varna: tai pabūk tų kapinių sargu ir uždrausk duobkasiui darbuotis

Algirdasmm: užslėpta mintis (potekstė) labai vaizdinga (iškalbinga) šita smėlio dėžė tavo, tu ir kapstykis

varna: Algirdasmm rašo: Artėdamas prie paskutiniųjų dar neperskaitytų dokumentų vis dažniau susimąstau kokiomis aplinkybėmis ir metodais reikėtų disponuoti-naudotis, kad knygos turinys būtų ne vienišių studijų areną, bet- - - - - - bet - - - visada lengviau kitus kritikuoti, nei pačiam kažką pozityvaus nuveikus

Algirdasmm: citatoje ir yra atsakymas, kol neperleisiu visų dokumentų per save, tol bus visokių “bet“

varna: tikras (visuo)menininkas galėtų ryžtis peržengti visokius ---bet--- o priėjęs sankryžą---pasirinti vieną iš trijų krypčių--- Tam ir yra šis pasaulis, Meilės ir fronto linijos, Sėkmės, apgaulės, giminės, Beskonė dangaus mana, Saldžiai kvepią akacijos Ir kitos būties variacijos Nemirtinga mirties tema. (R. Stankevičius)

Fredas: ..lb.džiaugiuosi jūsų visų patalpintomis citatomis ne tik iš U.K. bet ir visų savo pačių išmastytais pasisakymais įvairiuose forumo temose.. tik trumpam su Dievu,... ir iki kito susitikimo virtualioje erdvėje.

NSO: Pagalvojau,juk iki rojaus galima nuskristi.Problema didziulis atstumas,bet atradus buda atstuma iveikti ir vualia.Uk rasoma,kad jeigu zmogus atsidurtu rojuje jis nieko nepamatytu,bet vistiek,isivaizduojate,vaikstai sau po roju,kaip per kokia negyvenama planeta zinodamas,kad dabar jis pilnas gyvybes;is viso kosmoso, kiekviena butybe troksta cia patekti o tu vat, vaikstai po ji...stai mazdaug kokia tu,issvajota rojaus sala :)

Sargas: Įdomios ir linksmos kelionės, NSO. Kas tau tie atstumai? Prisijungi prie Rojaus grybšnio grandinės, hmmm...ir tu jau ten, ohoho Pagarba, skrisk

Kukas: Sunku nepastebeti paskutiniu metu lietuvos visuomene uzvaldziusi ar euforija ar paranoja ar isterija ar dar koks velnias pavadinimu "as myliu lietuva".Ka tas istikruju reiskia,gal tapatybes kokia tai krize? Kodel reikia stengtis visus tikinti,koks tu mazdaug esi didys,kodel taip butinai reikia plestis, visa pasauli itikineti,koks atseit esi drasus,grazus ir t.t ir t.p. Gal cia koks nesubrendimo,nepilnavertiskumo kompleksas.Juk garsiausiai "gaudyk vagi" rekia butent pats vagis.Tikrai drasus nereklamuoja savo drasa.Kas cia yra? Gal koks staciokizmas,juk stacioko gyvenimo prasme yra kitus itikinti kad jis geresnis uz tave. Manau, tai stipriai susije su saves iskelimu,saves liaupsinimu,nes liaupsindami Lietuva netiesiogiai zmones liaupsina save: Lietuva yra didi,drasi,reiskia as toks,nes esu lietuvis; Koktu! Tas ego vis stengiasi apgauti,apmulkinti kitus,uzdeti kauke paslepiant bailuma,menkuma ir kvailuma.



ïîëíàÿ âåðñèÿ ñòðàíèöû