Ôîðóì » PLIURPALAI » Pliurpalai » Îòâåòèòü

Pliurpalai

Urantas: Pliurpti prašome čia. Šita vieta skirta išlieti viską kas jums skaudu ir kelia pasipiktinimą, erzelį.

Îòâåòîâ - 301, ñòð: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 All

Pilypas: Imi zmonos mobiliaka, skambini i pagalba kelyje, atvaziuoja vyrukas zinantis principus ir kas svarbiausia tutintis reikalinga iranga, sutvarko arba nutempia tavo automobili i servisa. Dazniausias gedimas gamtoje - nusedo akumuliatorius. Net ir nezinantis automobilio veikimo principu vairuotojas zino, kad galima uzvesti pastumus, jeigu nepavyko, tai jokios zinios nepades. Pavyzdziui ar zinai, Fredai, kokiu principu veikia saldytuvas? Nebutina ir zinot, perskaitei naudojimo instrukcija ir naudoji. Arba perskaitei, kad kokiu saiku seikesi, tokiu ir tau bus atseiketa ir dar prideta, ir zinai kaip reikia elgtis gyvenime, nors kaip tai veikia nezinai. Biblija, Urantijos knyga yra naudojimosi gyvenimu instrukcija. Aisku, as sutinku su tavim, Fredai, kad zinoti yra geriau negu nezinoti. Viska mes su laiku suzinosim.

Kukas: Viskas matuojama nauda sielai.Jeigu nezinojimas padeda atrasti save,dieva,valio tadum.Tarkim, sugedo masina viduri nezinios, dar nakti...auu...tik aidas atkartoja auu...ne gyvos dvasios,na ir pedini ieskoti gyvybes,eini ir prieini trobele,o trobeleje gyvena koks ismincius,atrades dieva,atsiskires nuo musu ale civilizacijos.Susipazisti..o kitas ziniukas,nuo nieko nepriklausomas,patogei prisitaikes gyvenime uzmiega ant lauru...reliatyvu viskas

Kęstas: Kur jau čia pyksi. Jūs moterys visada viską geriau už mus, vyrus, žinot na, apart automobilio ar kompiuterio veikimo schemos


Kęstas: Ir kodėl moterys neprieštarauja?

varnas: Štai čia jūsų uranto dėstymai, ypač tiktų kukui. Kukai turėtumei būti su šitais briedais jau susipažinęs kitame forume ar gi ne.Čia iš kito forumo kadangi esate mėgėjai perkėlinėti komentarus iš vieno forumo į kitą tai ir aš pabandysiu. Meditacijos meistro Prembudos suformuluoti dėsniai. (Dėsnis yra nesukurtas žmogaus, tai egzistenciniai dalykai, nepriklausantys nuo žmogaus sutikimo ar nesutikimo) Adekvatus gyvena darnoje su gamtos dėsniais, neadekvatus (šizikas) kuria savo, manydamas, kad jo subjektyvūs išmąstymai yra tikresni už objektyvią realybė. ------------------------------------------------------- 1. Esant nesubalansuotai gyvenimiškai situacijai, yra vitalinis stimulas – vitalinės energijos impulsas, vitalinė įtampa. 2. Vitalinę energiją galima sukurti ir transformuoti. 3. Esant vitalinei įtampai, yra ir vitalinė energija. Ji spaudžia, traukia į situaciją, potyrį. 4. Skiriant dėmesį, energija takėja, bunda. Paprastai žmonės negali skirti dėmesio negalvodami. 5. Energijai tekant, ji veikia. Kaip ir elektros, oro ar vandens tekėjimas. 6. Žiūrėjimas ir matymas veikia. Taip sukuriama energija. Pvz., matant vaiką norintį gerti, traukia jį pagirdyti. Suaugęs žmogus iš karto gali surasti ir vandenį. Šios sąlygos yra įvykdomos, kai žmogus žiūri ir mato, kai tarp jo ir vaiko, tarp jo ir vandens nestovi mintis, tikėjimas. Fašistas nepagirdys žydo vaiko. 7. Bukesnė mintis energiją stingdo. Vien tėvų įpirštos minties, kad tau nesigaus, prisiminimo užtenka nuleisti rankas. 8. Budresnė mintis – energiją ir sąmonę budina. Geriausia yra bemintė vizija. Ojas meditatorius įkvėpė vizija pasistatyti Harmonijos Rūmus. 9. Lūkestis, planas, noras yra mintis, turi vitalinę varžą, sugeria energiją, atspindi. Meditatorius neturi lūkesčių, norų, kad Rūmai būtų pastatyti. Jis apie tai negalvoja. Jis mato viziją ir leidžia jai įsikūnyti. Taip teka pati egzistencija, vitališkumas, meilė, sąmonė. 10. Taki energija linksmina, džiugina. Ji kyla, pasiekia širdį, sielą. 11. Tekant energijai, ji kaupiasi. Kaupiasi ne tik taki vitalinė energija, bet ir pyktis, liūdesys, baimės. 12. Kaupiantis energijai, ji kyla, kol bent per vieną vietą ar individą pratrūksta. Nelaukite, kol pyktis pratrūks muštynėmis, ar seksualinė energija – išprievartavimu. Labiausiai už girtuoklystę, narkomaniją, avarijas, muštynes ir seksualinius iškrypimus atsakingi tikėjimai. Išmokite energiją pajusti ir ją laiku transformuoti. Taip bet kurią nelaimę paversite laime, kančią - džiaugsmu. 13. Tas individas, kuris jaučia vitalines energijas ir įtampas bei moka jas transformuoti,gali tapti laidininku, mediumu, upe. 14. Bet kuris vitalinės energijos šaltinio polius bus minusas ar pliusas jūsų proto, jūsų atžvilgiu. Tai priklauso nuo jūsų įpročių, jūsų proto budrumo, modelių. Vienam palaistyti gėlę bus džiaugsmas. Jis pats atsigaus. Kitam – vargas. Bet kokia mintis tarp jūsų ir gėlės mažins potyrių tyrumą, laistymo džiaugsmą. Laistymo ūpas gimsta iš gėlės jutimo, atvirumo gamtai, vitališkumo tekėjimo. Tikėjimai, norai, lūkesčiai, įsakymai, planai tyrumui ir džiaugsmui trukdo. 15. Palietus šaltinio polius, teka vitalinė energija. Paliečiame matydami, girdėdami, jausdami. Ūpas daryti gimsta palietus sergančio žmogaus galvą ar išgirdus pagalbos šauksmą. Trokštanti gėlė yra žadinantis vitališkumą polius. Žvilgsniu palietus gėlę, pradeda tekėti vitališkumas, gimsta ūpas ją palaistyti. 16. Energija teka takiausiu keliu. Kaip ir elektra ar vanduo. Takiausią ar lengviausią būdą įkūnyti energiją ar subalansuoti situaciją pamatyti galima tik iš bemintės sąmonės. Vakarų mokslininkai ir menininkai vis dar kuria per kančią, spaudimą, nes kuria mintimi, o meditatoriai kuria per lengvumą, džiaugsmą, nes kuria beminte sąmone. 17. Tekėdama energija kristalizuojasi: įvyksta arba reakcija, arba gimsta tobulesnis atsakymas ar evoliucija. Reakcija yra mechaninis veiksmas. Todėl reaguojant į situaciją tobulėjimo nėra. Tai tik dantis už dantį ar akis už akį – proto, įsakymų, tikėjimų kelias. Tobulėjimas gimsta, kai pamatome naują tobulesnį veiksmą, tobulesnį atsakymą arba, kai toks atsakymas gimsta kaip egzistencinė vizija, egzistencinė kristalizacija. Taip pamatome mylimąjį, taip pereiname mirtį, taip lengvai teka vitališkumas, meilė, sąmonė. 18. Vykstant reakcijai, šaltinis išsenka. Tėvai gali pykčiu reaguoti į vaikų tingumą, nes taip reaguodavo jų tėvai. Tuomet energija krinta, kūnas skauda, yra sunku, kyla depresija, liūdesys, ir pan. Esant atsakymui, sąmoningam atsakymui – energija kyla – vitalinis šaltinis įsikrauna, individas tobulėja, bunda, evoliucionuoja. Būsena, situacija susibalansuoja. Taip elgiasi mylimieji, mylintieji tėvai, dvasios mokytojai ir pan. Mylintys tėvai niekuomet neverčia vaikų dirbti. Jei tėvai nuo pat kūdikystės lieka atviri ir tiesūs su vaikais, tai tuomet, kai tėvai negali ko nors padaryti, vaikai tai jaučia, per juos teka vitališkumas, meilė ir tai jie padaro su džiaugsmu ir įkvėpimu. Taip vyksta ne tik mylimųjų, bet net ir gyvūnų pasaulyje. 19. Esant naujiems stimulams, impulsams, naujoms energijoms, situacija vėl išsibalansuoja, vėl pradeda tekėti vitališkumas ir vėl viskas prasideda nuo pirmos pakopos. Tobulumas ir evoliucija vyksta ir gimsta tik įvykus visoms pakopoms. Tai galima įžvelgti žmogaus gyvenime, tas pats matoma ir egzistencijos fizinėje, mentalinėje ir dvasinėje evoliucijoje. Povilas ~ (reklama) 2010-02-16 14:18

varnas: Jeigu kas nežino dar kas tasai paslaptingas prembuda , tai pasakau tai Mečislovas Vrubliauskas jogos centro Vilniuje įkūrėjęs.

varnas: O čia jau kito uranto mokytojo pasivadinusio neto paistalai , tik jis urantas juos vadina ne mokytojais , bet meistrais. Na čia jie ir patys taip save vadina. Čia panašiai būtų kaip su santechnikos meistrais, vieni tikrai, kad meistrai o kiti tik popieriuje. Snežko R. A. (Neto) antimaterialūs dėsniai Snežko R. A. meditacijos (prabudimo į realybę) dėsniai 1. Žmogus turi vieną nedalomą dėmesio spindulį, išeinantį iš vieno Az jezm (Àç åçüì) būties centro. 2. Žmogus negali abstrahuotis nuo Az jezm (Àç åçüì). 3. Nukreipiant į stebimą objektą, per dėmesio spindulį perduodama struktūrizuota energija (žodis). 4. Žodžiu užkoduota energija sudaro subjektyvią realybę AŠ (kūną – protą). 5. Išfokusuojant dėmesio spindulį, energija ir materija teka į išorę nuo Az jezm (Àç åçüì). Fokusuojant, į jį. Bandant sudvejinti – stuporas. 6. Dėmesio spindulys eina nuo minus begalybės į plius begalybę. 7. Subjektyvi (sansara) ir objektyvi (nirvana) realybės lygiagrečios ir niekada nesusikerta (tiesiogiai nesąveikauja). Bet viena kitą dengia per dėmesio spindulį. 8. Begalinėje objektyvios realybės erdvėje yra begalinis skaičius subjektyvių centrų AŠ. 9. Subjektyvios visatos AŠ (atspausdintos negyvos) centras yra Az jezm (Àç åçüì) (stebėtojas, vidinė saulė) – suteikiantis jai gyvybę. 10. Tirpstant subjektyviai realybei objektyvioje realybėje per meditaciją (išfokusuotą, paleidžiantį suvokimą) begaliniai mažas subjektyvios realybės centras Az jezm (Àç åçüì), išsiplečia iki begaliniai didelio Vienio, objektyvios realybės centro. 11. Objektyvi realybė (begalinė visata) turi vieną centrą – begalinį, lygų šitai begalybei. 12. Az jezm (Àç åçüì) negali būti stebimas, nei pačiu savimi, nei pašaliniu Az jezm (Àç åçüì) stebėtoju. Stebima tik materija AŠ – subjektyvi realybė (ego) ir objektyvi realybė (kiti ego). 13. Bet kurios gyvos būtybės sąmonė esti kūginės formos šviesos spindulys, einantis iš begaliniai mažo Az jezm (Àç åçüì) taško į begaliniai didelę sferą (Vienio Az jezm (Àç åçüì)). 14. Az jezm (Àç åçüì) – begaliniai mažas subjektyvios realybės AŠ (žmogaus kūno – proto) centras. 15. Žmogaus AŠ - begaliniai mažas begaliniai didelės Vienio Az jezm (Àç åçüì) sferos centras. 16. Az jezm (Àç åçüì) turi visą Vienio Az jezm (Àç åçüì) kūrimo jėgos potenciją ir individualią laisvą valią, tačiau susidomėjęs išorę– tai sapnas, bevališkumas ir baimė, visas gyvenimas – sapnas. 17. Žmogaus sąmonė – absoliučios gamtos (prakriti – elektros) kūrybos spindulys, einantis iš minus begalybės Az jezm (Àç åçüì) – subjektyvios realybės centro, į plius begalybę – Vienio Az jezm (Àç åçüì). 18. Visi, Az jezm (Àç åçüì) valia, per Sąmonės spindulį kuriami reiškiniai turi elektromagnetinę prigimtį, yra neabsoliutūs ir materialūs (inertiški). 19. Inertiškumas (materialumas) – tai, kas turi pradžią (materializavimąsi), žydėjimą (palaikymą) ir pabaigą (susigėrimą). Kaip debesis. 20. Kas inertiška – stebima Sąmonės, ja kuriama, palaikoma ir ignoruojama (susiyra savaime, dėl savo inertiškumo). 21. Visa ko stebimo (sukurto) inertiškumą – lengviausia įsivaizduoti, kaip judančias sūpuokles: pradinis stumtelėjimas – sukūrimo impulsas, kiti siūbavimai – palaikymo impulsai, impulsų nebuvimas – judėjimo pabaiga. 22. Žmogaus protas – trejybė: protas – juosta (atmintis, 5 formų suvokimo mintys) + protas – veidrodis (minčių pamatas) + protas – erdvė (minčių šaltinis – gamta). 23. Žmogaus kūnas – sutankintų minčių sankaupos aplink Az jezm (Àç åçüì) (protėvių mintys (nesąmoninga kūno atmintis) + pačio Az jezm (Àç åçüì) mintys (sąmoninga kūno atmintis)). 24. Kūnas – tai nesąmoninga protėvių atmintis (tėvo spermatozoidas ir motinos kiaušialąstė) + sąmoninga Az jezm (Àç åçüì) atmintis (mintys, svajonės ir įgūdžiai duotame įsikūnijame). 25. Laikas – pradžia, palaikymas ir užbaigimas, egzistuoja tik AŠ (kūnui – protui), išnykus AŠ (kūnui – protui) išnyksta ir laikas. 26. Az jezm (Àç åçüì) – viršlaikis, nesukurtas, be pradžios, užbaigimo ir pabaidos – absoliutus. 27. Išmatavimai – egzistuoja tik AŠ (kūnui – protui), kaip ir laikas, tai Az (Àç) susitapatinimo su protu – juosta (AŠ) iliuzijos. 28. AŠ – egzistuoja tik kaip elektromagnetizmo srautas, sudarytas iš – ir +. Šviesos ir šešėlių žaismas. Susijungus – ir + įvyksta jo išnykimas – 0 ( susigėrimas į nesukurtą gamtą be Sąmonės). 29. Nesukurta gamta be sąmonės – visa Az jezm (Àç åçüì) šviesa, esanti anapus kūginio Sąmonės spindulio. 30. Valia - Az jezm (Àç åçüì) savybė, geba valdyti ir manipuliuoti Sąmonės spinduliu. 31. Kūryba - Az jezm (Àç åçüì) valingos manipuliacijos su materialiais (stebimais) objektais per Sąmonės spindulį (sąmoninga dėmesį). 32. Naikinimas – sąmoningas veiksmas, prieštaraujant kito Az jezm (Àç åçüì) valiai (prievartinis), prieštaraujant susisiurbimo įstatymui (neadekvatu = uždrausta Vieniu). 33. Bet koks neadekvatus veiksmas (surištas su prievartą arba melu – laiko projekcijoje) sudvejina ir uždengia Sąmonės spindulį, veda prie SAVĘSgesinimo (Az jezm (Àç åçüì) mirties – įsiurbimo į laiką, įkalinimą Aš (kūne – prote)). 34. Kokie veiksmai neadekvatūs? Jų viso du: PRIEVARTA (griaunantis veiksmas prieš kito Az jezm (Àç åçüì) valią arba Vienį –ateities planai) ir REALYBĖS IŠKRAIPYMAS (melas). 35. Kas yra stuporas? Neadekvatus veiksmas, iškraipantis objektyvią realybę ir vedantys į mirtį (AŠ atsiradimo – subjektyvios realybės). 36. Kas yra šviesos kūnas? Az jezm (Àç åçüì) be AŠ (kūno – proto). 37. Kokie norai neadekvatūs? Projekcijos laike (prieš Vienio planus). 38. Pirmapradį tobulumą neįmanoma patobulinti. Budri žmogaus būsena (natūrali būsena) – netobulinama. Kaip ir ja kuriama gamta (elektra). 39. Bandymas patobulinti pirmapradį tobulumą, sudarko jį ir iškraipo. Kas gali patobulinti apskritimą? Todėl, bet koks natūralios budrios sąmonės tobulinimas – pražudo ją. 40. Kas yra natūrali budrumo būsena? Tai, kas esti čia ir dabar. Ir nėra kitos. Jos tobulinimas neįmanomas. Bet kokios pastangos patobulinti – jai kenkia. 41. Būnant natūralioje būsenoje BE PASTANGŲ, nepertraukiamai ir nuolat (visą parą), automatiškai realizuojasi šviesos kūnas – Aš ištirpsta (išsisemia jo inercija). 42. Natūralią būseną charakterizuoja dėmesio spindulio ir valios buvimas – geba juo manipuliuoti. Sapnavimo būsena – bet kokia kitokia Az jezm (Àç åçüì) PASTANGOS BŪSENA, besiskirianti nuo natūralios būsenos. 43. Bet koks noras, užbaigtas dabartyje yra natūralus, ir nesiskiria nuo natūralios būsenos. Neužbaigtas dabartyje – automatiškai projektuojamas į ateitį, sukurdamas karmos inerciją (AŠ = protas – kūnas = atmintis) ir laiko iliuziją (Aš gyvenimo tęstinumą. 44. Az jezm (Àç åçüì) be AŠ – tai natūrali nemirtingumo, pirmapradžio tobulumo būsena, duota žmogui nuo sukūrimo pradžios. Kurią jis nusprendė patobulinti intelekto (AŠ) pagalba ir taip tapo mirtingu (sąryšis Az jezm (Àç åçüì) + AŠ = persikūnijimų, kančios ratas). 45. Kas yra tiesa? Tiesa – tai realus savęs pergyvenimas stebėtoju čia ir dabar. Visa kita – iliuzija (nerealybė, sapnas = mirtis). 46. Ar galima skaityti ar kalbėti apie tiesą? Ne, tiesa pergyvenama tyloje, rezonuojant su ja. Atspindys nėra tuo ką atspindi, Az (Àç) veidrodis yra anapus atspindinčio ir atspindėto. 47. Tiesa gyva ir panaši į gaivų gūsį – ji atgaivina ir sudvasina, iliuzija negyva ir statiška – ji daro negyvu ir tuščiu. 48. Panašumas gimdo panašumą, panašumas panašus į panašumą. Todėl: Tiesa (gyva realybė čia ir dabar) – gyvybė, iliuzija ( negyva iliuzinė praeitis ir rytojus) – mirtis. 49. Absoliučiai svarbus Az jezm (Àç åçüì) (sąmonės, dėmesio) šviesos spindulys – absoliučiai nesvarbu, ką jis apšviečia (į ką nukreiptas). 50. Atmintis panaši į vilkelį, jei nustoti sukti, ji sustoja (užsimiršta). Atmintis (protas – juosta) – tai laikas. Išsemdama energiją ji tirpsta, kaip sniegas saulėje. 51. Alcheminė transformacija įvyksta Az jezm (Àç åçüì) valia, sąmoningo dėmesio spindulio gale. Tai visų materialių stebuklų taškas. 52. Pritraukimas + atstūmimas = abejingumas (pusiausvyra). Povilas ~ (reklama) 2010-02-16 11:59

Migla: varnas rašo: 46. Ar galima skaityti ar kalbėti apie tiesą? Ne, tiesa pergyvenama tyloje, rezonuojant su ja. Atspindys nėra tuo ką atspindi, Az (Àç) veidrodis yra anapus atspindinčio ir atspindėto. 47. Tiesa gyva ir panaši į gaivų gūsį – ji atgaivina ir sudvasina, iliuzija negyva ir statiška – ji daro negyvu ir tuščiu. tai dėkui Povilui ir varnui - "pramankštinau" šiek tiek smegenis, o tai, kas čia parašyta - tiesiog puiku. Ar kas norite ginčytis?

Kukas: Chernia visa tai kol neatradai kas esi,Objektyvi tikrove ne tokia jau ir objektyvi...

varnas: Dar galėtumėte kreiptis į savo forumo kolegą pasivadinusį urantu, kad jis jums ką nors apie sielą papasakotų. O jis žino apie ją daug briedų, būtent briedų o ne tikrovės. Kaip jis ją stebi ir net gali valdyti , na čia kaip ir jo jau mano paminėti mokytojai-meistrai prembuda ( Mečislovas Vrubliauskas ) na ir tas rusiškasis meistras vardu neto. Vat tik vardai kažkodėl paimti iš sanskrito. Juk tikrovės kilmė tai ne Indija ar Tibetas. Bet palaksto žmogeliai po šiuos kraštus prisiskaito tų kraštų filosofinės religinės krypties literatūros na pamedituoja su savo pasamone ir jie jau šast mesitrai tikrovę ir jos kilmę aiškinantys tamsiai europos liaudžiai. Na aišku ir sau meistrų laipsnius suteikiantys su sanskritiniais vardais. Buvo toks geras senas filmas-pasaka dar buvusios VDR gamybos. Jis vadinosi "Meistrų miestas", bet nieko bendro neturintis su šitais vadinamais meistrais.

Urantas: RimantasKaunas,matyt, šėlsta varnas rašo: Dar galėtumėte kreiptis į savo forumo kolegą pasivadinusį urantu, kad jis jums ką nors apie sielą papasakotų. O jis žino apie ją daug briedų, būtent briedų o ne tikrovės. Čia priimami ir neatstumiami, net tokie kaip tu, varnai ar rimanatasKaunas, net kai bandai kapoti kitiems akis Vietoj deklaracijų, šitas forumas darbais, o ne žodžiais parodo, kad žmogų reikia neatstumti, net jeigu jis ir elgiasi nekaip.

Kukas: Objektai yra tik materialiam "as"-koncepcija prote-atmintyje.Bet tai tik koncepcija-burbulas-kai istikruju yra? protu atpazinus kad "as-ego" realei neegzistuoja,lieka kas tikra-visada buvo-spindintis Atmanas-tas kas yra-kuriam nera objektu,nes viskas ir yra jis.kada yra tik vienis tada jokiu objektu nera,viskas subjektyvu...

meistras: Čia rašo ne varnas , o cituoja Povilo meistro mokytoją, kuris save vadina meistru neto, ir tai ir yra meistro pasamoniniai kliedesiai lietuviškai šnekant "briedai". Nuo pirmo iki paskutinio punkto.

meistras: O koks gi jau aš Urante, kuris net toks kaip aš nėra atstumiamas. Ir ar jau taip tikrai jau šis forumas ką nors parodo. Žvelg giliau urante ir pats pamatysi, kad kol kas jis nerodo nieko. Ir ką reiškia atstumimas urante, kaip jis pasireiškia,kaip tu jį suvoki. Ar pasakymas , kad žmogus pliurpia nesamonės kas yra ir faktas ir tiesa yra tokio žmogaus astumimas. Jis juk klaus tas žmogus kodėl jis kalba pliurpia nesamones, su sąlyga jeigu bus nuoširdus. O nuoširdžių šitam forume labai mažai. Tai šėlsta tas rimantaskaunas ar matyt šėlsta, kaip iš tikro urante.

Urantas: meistras rašo: O koks gi jau aš Urante Štai toks tu

meistras: Dar vienas klausimas Urante na gal du. Kaip pats ar priimi Urantijos Knygą kaip dvasinį apreiškimą., savaime aišku kuris nėra neišplečiamas. Ir antras koks motyvas tave paskatino šį forumą sukurti, pasislepiant po uranto kauke. Na aišku pradėsi čia dabar dėstyti apie atstumimą, kitame forume. Dar skaičiau , kad lyg ir nori padaryti šį forumą kryptingu link Urantijos Knygos, kad ji kaip ir vienijanti būtų. Na kol kas to čia ir su žiburiu nerasi, nors šis tavo įkurtas forumas jau gyvuoja daugiau nei metai ir dargi pavadintas būtent jos draugijos forumu. Pliurpiama , bet kas , tik ne tai ką apreiškia Urantijos Knyga, ir jos temomis.Ir tie pliurpalai neturintys nieko bendro su Urantijos Knyga tik klaidina kitus, čia užeinančius ir ieškančius tiesos. O gal kartais jis ir buvo sumanytas klaidinimui ir pliurpimui apie viską ir apie nieką. Apie animizmą, pagonybę, budizmą, dzenbudizmą, brahmanus, induizmą stoikus, cinikus , katalikybę, krikščionybę ir viso šito mišinį pasamonėje ir sąmonėje, net nebandant analizuoti iš kur žmogaus galvoje visa tai atsirado ir ką apie visa tai kalba ir ta pati Urantijos Knyga. Todėl, kad tingus gyvulinis protas savim labai patenkintas tingi studijuoti apreiškimą. O kam juk jis ir taip viską žino. Na dar tam meistrai pasitarnauja.Tai pliurpti tokiu lygiu kokiu piurpiama šitame forume galima ir delfyje, kauno dienose, ar hansa dienose, ar su savim patenkintu kaimynu, bet ar tai ieškančių kelias.

meistras: Žinai urante juk daug ką apie tave pasako ir paveiksliukas po užrašu urantas. Na tas su rytų kovos meistru kalnų fone. Ir vėl meistras ir vėl rytai. Tarsi tikrovės , meilės, dvasingumo, išminties ar samonės kilmė yra rytuose.

Naktinis sargas: Meistre, ar galiu pasiteirauti, kokių galų meistras esi? Kovos menų? Filosofijos? Muzikos? Poezijos? Tiesą sakant, tai man nesvarbu, gali būti medkirčiu ar santechniku, svarbu, kad skaitai UK ir gerai, kad atėjai čia ir išdrįsti rašyti. Patarimas - mokykis logiškai dėstyti mintis, nes kartais tavo tekstą reikia perskaityti net 2-3 kartus, kad suprasti, ką nori pasakyti, net UK greičiau skaitosi, nepyk, bičiuli. Apsiramink ir nustok kabinėtis prie forumiečių ir Uranto. Jis ne tik studijuoja UK, bet ir realų darbą atlieka vardan to. O ką realaus esi padaręs tu Dievo Tėvo - Rojaus Trejybės šviesoje ir tiesoje? Nesikuklink, pasipasakok. Kritikuoti tai mes visi mandri, o tu p a r aš y k, ką nors tokio TEIGIAMO _DVASINGO_SIELĄ VIRPINANČIO! Pagarbiai

meistras: O ar nevirpina tai ką rašau. Norite , kad rašymas būtų sentimentalus seiliojimasis, tik tada pasak jūsų bus suvirpinama siela. To nebus. Tai gal pats urantas gali atsakyti apie savo darbus konkrečiai, be savo įdėtų kvailų veidukų, beje ir jie daug ką pasako apie tuos, kurie čia labai mėgsta juos dėlioti.Aš juk jo klausiau, ne tavęs ,naktinis sarge. Ar be tavo advokatavimo jam to padaryti neišeina, už save pasisakyti. O tu juk sargas ir dar naktinis, bet ne advokatas.

meistras: Galiu dar pasakyti, kad darbą ir būtent ardomąjį griaunamąjį urantas tikrai dirba, beje kaip ir jo šis sukurtas forumas. Tik, kad sugriauti to, kas vistiek bus pastatyta ne šio forumo nei uranto jėgoms. Per skystos blauzdos.



ïîëíàÿ âåðñèÿ ñòðàíèöû